DAJ CYNK

Bonus od Plusa za kłopoty z platformą

WitekT

Wydarzenia

Od dziś Polkomtel rozpoczyna akcję przeprosinową skierowanej do klientów Simplus, MixPlus i Sami Swoi, która ma zrekompensować miesięczną awarię platformy i potężne kłopoty użytkowników z wykonywaniem połączeń.

Od dziś Polkomtel rozpoczyna akcję przeprosinową skierowanej do klientów Simplus, MixPlus i Sami Swoi, która ma zrekompensować miesięczną awarię platformy i potężne kłopoty użytkowników z wykonywaniem połączeń.

Wysyłka komunikatów planowana jest do całej bazy prepaid (użytkownicy aktywni i zawieszeni do 60 dni) przez najbliższych 10 dni.

W ramach rekompensaty za problemy systemowe, które wystąpiły klient otrzymuje darmowy pakiet 30 minut na rozmowy w sieci.

Aby skorzystać z pakietu należy aktywować go podanym kodem. Aktywacja bonusowych minut będzie możliwa przez 30 dni od daty otrzymania SMS-a, a korzystanie z nich - przez 30 dni od daty aktywacji.

Dodatkowo nagrane zostały pełne informacje pod bezpłatnymi numerami: 5252 i 5656 dla Simplus i MixPlus oraz 8871 dla Sami Swoi.

Oto komunikaty, które trafią do klientów:

W ramach przeprosin za utrudnienia otrzymujesz od Simplus DARMOWY PAKIET 30 MINUT w sieci PlusGSM. Aktywuj pakiet kodem: *121*11*07# Info pod nr 5656

W ramach przeprosin za utrudnienia otrzymujesz od MixPlus DARMOWY PAKIET 30 MINUT w sieci PlusGSM. Aktywuj pakiet kodem: *121*11*07# Info pod nr 5656

W ramach przeprosin za utrudnienia otrzymujesz od Sami Swoi DARMOWY PAKIET 30 MINUT w sieci Sami Swoi. Aktywuj pakiet kodem: *121*11*07# Info pod 8871


Według informacji, które udało nam się uzyskać, zakończony został już proces zwracania należności za nieprawidłowe obciążanie ich kont w wyniku zakłóceń spowodowanych aktualizacją systemu informatycznego obsługującego usługi prepaid Polkomtela.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł