Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Blue Media o zaginonym "D"

Blue Media o zaginonym "D"

WitekT 1 Lutego 2006 16:09

0 0

Firma Blue Media przysłała nam informację, że brakująca litera "D" już się odnalazła. Choć nie jesteśmy w żaden sposób zobligowani do publikacji tej informacji, to jednak to zrobimy. Czemu?

Informację publikujemy przede wszystkim dlatego, że bardzo spodobało nam się wytłumaczenie firmy – w dowcipny sposób opisujące usunięty już bład. Przede wszystkim świadczy o tym, że firma potrafi stanąć na wysokości zadania i przyznać się do błędu – o co trudno w ostatnich czasach w branży telekomunikacyjnej.

O brakującej literce pisaliśmy w tej wiadomości.

Brakujące "d" juz się oDnalazło i czuje się Docenione:)!!




Mała, dzisiaj niewdzięczna literka "d" jest w centrum zainteresowania. Chciała być, ale zniknęła i wówczas wyznania zmieniają zupełnie sens. Zostało to dostrzeżone, że jej brak może bardzo, bardzo odmienić wydźwięk takiego wyznania. Aby wszyscy użytkownicy telefonów przeDpłaconych nie czuli się zawiedzeni, śpieszymy donieść, ze teraz będziemy używać chyba dużego "D". Może dlatego "d" się oDdaliło, bo poczuło się nieDocenione? Czy to był dla niej Dylemat?

Chcemy podziękować za czujność:) przesyłamy także link z informacją, ze "D" powróciło z czego wszyscy się cieszymy.

http://www.bluemedia.pl/315.html
.

Źródło tekstu: Blue Media     

Dodaj do:
w sumie: 10
  • 0

    1. ~windu  2006-02-01 16:35:34  host: c168-137.icpnet.pl

    hehe fajne :)

  • 0

    2. ~xxx  2006-02-01 16:48:35  host: aig66.internetdsl.tpnet.pl

    a Plus do błędu jak zwykle się nie przyznał :) A po tym przykładzie widać, że można humorystycznie podchodzić do popełniania przez siebie błędów :)

  • 0

    3.  2006-02-01 16:53:08

    *** xxx - nie wiem w jaki sposob bys chcial, aby plus humorystycznie podszedl do awarii, ktorej juz 2 tyg nie moze naprawic? bo to chyba by byl czarny humor :-P a co do niusa to bardzo mi sie podoba sprostowanie! a jednak mozna! :-D

  • 0

    4. ~  2006-02-01 17:24:38  host: net1.esko.pl

    *Witek: od kilku miesięcy "T" stał się dla mnie nr 1 wśród portali o telefonii. Dzisiejsze newsy (w tym o przepłacających klientach) tylko mnie w tym utwierdzają. Obyście się tak dalej rozwijali!

  • 0

    5. ~~pajorro  2006-02-01 21:19:12  host: 80.232.117.155

    Najśmieszniejszy news jaki czytałem... :-)

  • 0

    6. ~2005  2006-02-01 21:52:45  host: efj84.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to teraz ja namieszam z literką "d". Telepolis.pl obecnie jesteście nieocenieni a przez niektórych jeszcze nieDocenieni ! :)) Ale to kwestia czasu. Pozdrawiam.

  • 0

    7. ~wlo  2006-02-01 22:11:05  host: arz228.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Miłe... ;-)

  • 0

    8. ~issa  2006-02-01 22:38:09  host: gprs5.plusgsm.pl

    :-)))

  • 0

    9. ~tf  2006-02-01 23:55:45  host: 213-192-115-50.softlab.gda.pl

    o, ladnie ktos odpisal o tym D. Taka pierdola a tak cieszy.

  • 0

    10. ~więcej usług przepłaconych  2006-02-05 23:36:09  host: abco172.neoplus.adsl.tpnet.pl

    http://tiny.pl/mtg5

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-115-179.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.