Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Blue Connect w wersji multimedialnej

Blue Connect w wersji multimedialnej

WitekT 6 Maja 2005 11:00

0 0

W ramach kampanii reklamowej Ery dla nowej usługi blue connect, agencja interaktywna FFCreation przygotowała prezentację multimedialną.

Celem prezentacji było pokazanie uniwersalności karty blue connect, podkreślenie łatwego i szybkiego dostępu do Internetu.

Prezentacja składa się z 2 części - imagowej i instruktażowej. Główną bohaterką prezentacji jest młoda, aktywna kobieta, która często podróżuje po całej Polsce. Potrzebuje częstego kontaktu z firmą i z kontrahentami. Na nadmorskim na molo, podczas podróży samochodem, przed spotkaniem, czy w domu - dzięki blue connect w każdym miejscu i w każdej chwili może korzystać z Internetu.




Druga część - instruktażowa pokazuje w prosty sposób, co zawiera zestaw blue connect i jak go zainstalować.

Dynamiczny i nowoczesny charakter prezentacji podkreślają efekty, zdjęcia i muzyka. Prezentacja została wykonana w technologii Flash, przy zastosowaniu poklatkowych animacji i zoomów centrycznych. Na potrzeby prezentacji FFC zorganizowało sesję zdjęciową, która została wykorzystana również w materiałach drukowanych i na opakowaniach produktu.

Prezentację można zobaczyć w salonach firmowych sklepów sieci Era, a także w wersji Demo wkładanej do prasy codziennej.

Źródło tekstu: FF Creation     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-141-4.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.