Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Blog Orange z nagrodami

Blog Orange z nagrodami

sirmark 9 Grudnia 2015 12:11

2 2

W konkursie na najlepsze firmowe blogi w Polsce, blog Orange Polska został nagrodzony w dwóch kategoriach - zajął pierwsze miejsce w kategorii Blog Profesjonalny Roku 2015 (czyli prowadzony dłużej niż 4 lata) oraz zajął drugie miejsce w kategorii Blog Firmowy Roku Dużych Firm.



Orange chwali się, że w tym roku opublikował już 435 wpisów. Najbardziej popularna była informacja z przeprosinami za nocną awarię, prezentacja nowej oferty Neostrady oraz informacje o ofercie świątecznej.




Zobacz: [Aktualizacja] Orange - duża awaria sieci w godzinach nocnych
Zobacz: Orange: Nowa Neostrada
Zobacz: Świąteczna promocja Internetu mobilnego i Neostrady w Orange
Zobacz: Świąteczna oferta Smart Planów LTE i prezenty na kartę w Orange

Konkurs na Blog Firmowy Roku odbywa się od 2008 roku. Do tej pory przez projekt przewinęło się ponad 600 polskich firm. Jego głównym celem jest wyłonienie najbardziej aktywnych i kreatywnych blogów. Zgłoszone blogi, podobnie jak w ubiegłym roku, oceniali studenci Wydziału Informatyki i Komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Łączna liczba zgłoszeń we wszystkich kategoriach wyniosła 243 (191 w ubiegłym roku).

Na wyniki rankingu warto zajrzeć z jeszcze jednego powodu. Występuje tam kategoria Post (wpis) Roku, gdzie nagradzane i wyróżnione są konkretne artykuły. Warto się z nimi zapoznać.

Źródło tekstu: blogifirmowe, wł     

Dodaj do:

Tagi: orange

w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-83-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.