Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości BlinkFeed w nowej reklamie HTC One [wideo]

BlinkFeed w nowej reklamie HTC One [wideo]

LuiN 21 Marca 2013 10:04

1 0
htc one HTC promuje swój nowy flagowy smartfon HTC One w kolejnej reklamie. Tym razem tematem przewodnim jest funkcja BlinkFeed.

BlinkFeed to nowy, kafelkowy pultpit, który trafił do najnowszego smartfonu HTC. Agreguje on wpisy naszych znajomych z rozmaitych serwisów społecznościowych i prezentuje je w atrakcyjny, animowany sposób.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.




Źródło tekstu: HTC, wł     

Dodaj do:

Tagi: blinkfeed | htc | one

w sumie: 4
  • 0

    1.  2013-03-21 11:15:51

    Witku ile jeszcze będzie trwało wprowadzanie tych zmian o których była mowa już chyba ponad dwa miesiące temu!! Ja rozumiem że to złożona sprawa ale naprawdę nie można chociaż kolory i wielkości czcionek zmienić, nr komentarzy czy przycisku wczytaj więcej? Ludzie pisali, prosili, mnóstwo komentarzy pod newsem i nic! Poza tym coś nie dajesz dobrego przykładu bo też chyba nie opłaciłeś sobie konta premium sądząc po kolorze nicka! :) Jak Ty tego nie robisz to i inni nie będą...

  • 0

    2. ~franco baresi  2013-03-21 12:02:50  host: public97354.xdsl.centertel.pl

    z wszystkich flagowców oferowanych przez czołówkę producentów smartfonów w środowisku Androida, ten podoba mi się zdecydowanie najbardziej.

  • 0

    3. ~trent  2013-03-21 12:34:18  host: go.vfserver.com

    Poprostu czary mary

  • 0

    4. ~  2013-03-21 16:50:08  host: gw.casus.com.pl

    mi też się podoba zdecydowanie najbardziej i po One X wezmę napewno ten telefon.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-200-51.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.