Poczta Polska wdrożyła dla swoich klientów opcję płatności za pomocą telefonu przy użyciu systemu płatności Blik.
Z końcem lutego Poczta Polska rozpoczęła wdrożenie w ponad 4600 placówkach sieci własnej możliwość płatności z wykorzystaniem bankowej aplikacji z funkcją Blik za towary i usługi zakupione w placówkach pocztowych. Nowa opcja płatności była wdrażana sukcesywnie i dzisiaj jest już dostępna we wszystkich placówkach wyposażonych w terminale POS.
Do skorzystania z oferty handlowej placówek pocztowych wystarczy posiadanie dowolnego modelu smartfonu z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją Blik. Dzięki niej można dokonać płatności bez posiadania przy sobie gotówki, czy karty płatniczej. W celu realizacji płatności klient powinien poinformować sprzedawcę, że chce zapłacić za pomocą Blik, odczytać kod Blik w aplikacji swojego banku i wprowadzić go na terminalu, a następnie zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej w swoim telefonie
Źródło tekstu: Polski Standard Płatności