Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Blik w call center

Blik w call center

orson_dzi 10 Grudnia 2015 12:25

8 3

System płatności mobilnych BLIK ma nową funkcję - możliwość dokonywania płatności za towary i usługi podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem infolinii.

Blik uruchomił we współpracy z eCard S.A. możliwość płatności przez telefon bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek nakładów związanych z zabezpieczeniami połączeń telefonicznych.




W przypadku Blika wszyscy, którzy chcą skorzystać z tego typu usługi przekazują przez telefon wygenerowany jednorazowy, sześciocyfrowy kod Blik obsługującemu ich konsultantowi. Ten wprowadza go w ramach systemów własnych, po czym płatnik każdorazowo potwierdza transakcję. Cały proces można zamknąć w kilkanaście sekund. Dzięki współpracy z eCard, Blik wkracza w zupełnie nowy obszar zastosowania płatności mobilnych, czyli call centers. Do tej pory transakcji Blikiem dokonywaliśmy w punktach stacjonarnych, Internecie, bankomatach i między sobą, korzystając z usługi P2P. Teraz mamy możliwość błyskawicznego zapłaty za towary czy usługi dyktując konsultantowi nasz kod. Mamy nadzieję, że firmy chętnie będą sięgały po tę funkcjonalność, umożliwiając płatność BLIKIEM we własnych call centers bez żadnych zbędnych wymogów. Dzięki BLIK każdy konsultant może akceptować płatności będąc w kontakcie telefonicznym z klientem - mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności.

Źródło tekstu: Polski Standard Płatności     

Dodaj do:

Tagi: blik

w sumie: 3
  • 3

    2. ~  2015-12-10 12:41:18  host: user-5-173-227-209.play-internet.pl

    @1: I tak klient musi potwierdzić transakcję w aplikacji.

  • 4

    3.  2015-12-10 13:22:14

    na pewno jest to szybsze i bezpieczniejsze niż podawanie danych karty płatniczej przez telefon podczas zakupu np. polisy OC na samochód. Najważniejsze, że opcje wyboru szybkich płatności są coraz większe dlatego każdy znajdzie coś dla siebie.

  • 0

    4. ~  2015-12-11 11:29:37  host: host-81-190-104-119.rzeszow.mm.pl

    a jak to jest od strony sklepu/firmy? jak to działa?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-171-35.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet