Blik w call center
orson_dzi
10 Grudnia 2015
12:25
Blik uruchomił we współpracy z eCard S.A. możliwość płatności przez telefon bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek nakładów związanych z zabezpieczeniami połączeń telefonicznych.
W przypadku Blika wszyscy, którzy chcą skorzystać z tego typu usługi przekazują przez telefon wygenerowany jednorazowy, sześciocyfrowy kod Blik obsługującemu ich konsultantowi. Ten wprowadza go w ramach systemów własnych, po czym płatnik każdorazowo potwierdza transakcję. Cały proces można zamknąć w kilkanaście sekund. Dzięki współpracy z eCard, Blik wkracza w zupełnie nowy obszar zastosowania płatności mobilnych, czyli call centers. Do tej pory transakcji Blikiem dokonywaliśmy w punktach stacjonarnych, Internecie, bankomatach i między sobą, korzystając z usługi P2P. Teraz mamy możliwość błyskawicznego zapłaty za towary czy usługi dyktując konsultantowi nasz kod. Mamy nadzieję, że firmy chętnie będą sięgały po tę funkcjonalność, umożliwiając płatność BLIKIEM we własnych call centers bez żadnych zbędnych wymogów. Dzięki BLIK każdy konsultant może akceptować płatności będąc w kontakcie telefonicznym z klientem - mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności.
Źródło tekstu: Polski Standard Płatności
Tagi: blik
Ostatnie opinie
Dodaj swoją opinię
3
@1: I tak klient musi potwierdzić transakcję w aplikacji.
4
BUCKS
na pewno jest to szybsze i bezpieczniejsze niż podawanie danych karty płatniczej przez telefon podczas zakupu np. polisy OC na samochód. Najważniejsze, że opcje wyboru szybkich płatności są coraz większe dlatego każdy znajdzie coś dla siebie.
0
a jak to jest od strony sklepu/firmy? jak to działa?