Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Błękitny kryzys wyraźnie widoczny

Błękitny kryzys wyraźnie widoczny

Q! 28 Października 2009 11:54

0 0

Do końca bieżącego roku rynek bezprzewodowych słuchawek Bluetooth tylko w USA skurczy się o ponad jedną czwartą. To najgorszy wynik tego segmentu rynku od momentu, kiedy prowadzone są na ten temat dokładne analizy - informuje firma analityczna Strategy Analitics.

W 2008 roku w Stanach nabywców znalazło 19,2 mln bezprzewodowych zestawów słuchawkowych. Według prognoz - w tym roku będzie to już tylko 13,9 mln sztuk. Oznacza to roczny spadek o ponad 28%. Jest to spowodowane aktualną sytuacją ekonomiczną, w której użytkownicy kupują znacznie mniej tego typu akcesoriów.




Warto zauważyć, że rynek amerykański jest największym rynkiem bezprzewodowych zestawów słuchawkowych na świecie. Zanotowany przez niego wynik jest najgorszym od roku 2000, w którym to zaczęto analizować zachodzące na nim zmiany.

Źródło tekstu: cellular-news, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~mk  2009-10-28 12:06:58  host: v04-15.opera-mini.net

    Błąd w nazwie firmy analitycznej - Analytics zamiast Analitics.

  • 0

    2. ~impassive  2009-10-28 18:15:00  host: ip-89-174-40-162.multimo.pl

    Siny - jeśli już (nie błękitny).

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-5-192.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.