Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości BlackBerry w Play: rzecznik odpowiada na pytania czytelników bloga

BlackBerry w Play: rzecznik odpowiada na pytania czytelników bloga

Q! 15 Czerwca 2011 11:13

0 0

Rzecznik sieci Play - Marcin Gruszka - zamieścił na swoim blogu pytania i odpowiedzi dotyczące usługi BlackBerry w Play, zadane przez jeden z serwisów tematycznych.

O usłudze BlackBerry w Play pisaliśmy w tej wiadomości. Teraz nadszedł czas na szczegółowe pytania dotyczące oferty, na które rzecznik odpowiada na swoim blogu.

Z pytań i odpowiedzi możemy się dowiedzieć m.in., że osobom, które dotychczas korzystały z usługi BIS i ponosiły z tego tytułu wyższe, standardowe opłaty automatycznie zostanie naliczona niższa opłata zgodna z promocją i proporcjonalna w stosunku do posiadanego okresu rozliczeniowego.

Oprócz tego, usługa dostępna będzie zarówno w ofercie Play Fresh, jak i wszystkich odsłonach Play mixtury (I, II, III). W przypadku tej pierwszej, po upływie miesiąca od aktywacji usługi jest ona automatycznie odłączona. Ponowna jej aktywacja będzie wymagać od użytkownika spełnienia określonych w promocji warunków (10 zł na koncie oraz ważne konto na połączenia wychodzące).




Obecnie operator nie przewiduje zniżek dla osób decydujących się na usługę All Inclusive BlackBerry bez telefonu. Wszystko dlatego, że urządzenia BlackBerry - jak tłumaczy rzecznik - nie są zbyt popularne w Polsce. Dla takich osób przewidziana jest standardowa oferta oraz możliwość dokupienia usługi poza abonamentem.

Kolejne odpowiedzi na pytania zadane przez czytelników bloga mają się pojawić na jego łamach jeszcze dzisiaj.

Aktualizacja: w przypadku ważności konta na połączenia wychodzące oraz odpowiedniej ilości środków na koncie, usługa BlackBerry w Play dla oferty na kartę (Play Fresh) będzie mieć charakter cykliczny. Oznacza to, że automatycznie będzie się odnawiać po każdym cyklu, na który została wykupiona.

Źródło tekstu: blogplay.pl     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1.  2011-06-15 11:37:09

    wg uzupełnienia rzecznika we freshu usługa również jest cykliczna,oi ile są środki i połączenia wychodzące.

  • 0

    2.  2011-06-15 12:21:03

    *** spiro - oczywiście masz rację. w momencie pisania niusa nie było informacji o automatycznym odnowieniu usługi. Dzięki za czujność, już poprawione. :-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-200-104.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.