Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości BlackBerry PlayBook w kolejnej reklamie

BlackBerry PlayBook w kolejnej reklamie

LuiN 21 Marca 2012 10:23

0 0
Kanadyjska firma RIM przedstawiła kolejną reklamę swojego tabletu BlackBerry PlayBook. Urządzenie może nie jest już nowe, nowy natomiast jest system operacyjny, a i cena od chwili premiery sporo spadła.

Szerzej o nowych funkcjach PlayBook Tablet OS 2.0 (jak np. uruchamianie aplikacji z Androida) pisaliśmy w tej wiadomości. Od niedawna dla tabletu dostępna jest ciekawa klawiatura QWERTY.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Zobacz: dane techniczne i zdjęcia tabletu w katalogu.
Zobacz: test tabletu.



Źródło tekstu: RIM, wł     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1.  2012-03-21 10:27:20

    brakuje jeszcze newsow, x telefon w teledysku Davida G czy Pitbulla.

  • 0

    2.  2012-03-21 10:48:37

    1, reklama jest prezentacją PlayBook Tablet OS 2.0. Jak Cię to nie interesuje, to nie wchodź w newsa. Pewnie jakby pojawiła się nowa reklama Nokii N8, zamiast sprzętu dla biznesu, to komentarz byłby inny.

  • 0

    3.  2012-03-21 15:38:30

    Niestety dzieciaki na tych forach wypisują co popadnie rodzice powinni ich troche bardziej kontrolować , tabaluga jeśli nie odpowiadają ci newsy na tego typu tematy to proponuję stronę www.cartoonnetwork.com

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-44-47.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.