Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Biznesowy VoIP w Netii

Biznesowy VoIP w Netii

WitekT 1 Grudnia 2005 23:41

0 0

Netia wprowadza usługę transmisji danych w technologii MPLS (ang. Multiprotocol Label Switching) pod nazwą Netia IPVPN jako uzupełnienie i rozszerzenie oferty usług Netii dla klientów biznesowych.






Netia IPVPN to usługa transmisji danych polegająca na realizacji sieci stałych połączeń IP pomiędzy oddziałami firmy i umożliwiająca transmisję wszystkich typów danych. W ramach usługi możliwe jest ustalenie priorytetu określonych rodzajów ruchu oraz zagwarantowanie parametrów jakościowych dla każdego rodzaju przesyłanych danych. Klient ma możliwość pełnej kontroli i monitorowania parametrów ruchu za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Dzięki optymalizacji niezbędnego pasma i wykorzystaniu priorytetu ruchu możliwa jest redukcja kosztów transmisji.

Usługa jest skierowana do klientów korporacyjnych, którzy poszukują zintegrowanej oferty związanej z przesyłaniem danych i głosu. Realizacja zadań związanych z administracją końcowych urządzeń sieciowych i samej sieci WAN pozostaje po stronie Netii. Oferta Netii w zakresie outsourcingu zadań telekomunikacyjnych obejmuje rozwiązania w pełni zarządzane zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta oraz opiekę posprzedażową, zarówno na poziomie technicznym, jak i biznesowym.

Źródło tekstu: Netia     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-148-181.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.