Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Bilety Przewozów Regionalnych od stycznia również w telefonie [wideo]

Bilety Przewozów Regionalnych od stycznia również w telefonie [wideo]

LuiN 27 Grudnia 2013 08:26

4 0
Pasażerowie Przewozów Regionalnych od 1. stycznia będą mogli poprzez aplikację mobilną nabyć bilety elektronicznie komórką lub tabletem.



Aplikacja w pierwszym etapie będzie dostępna na Androida oraz na system iOS. Docelowo w niedługim czasie także na Windowsa - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Mateusz Żmuda, dyrektor pionu handlowego Przewozów Regionalnych.

Za pomocą aplikacji możliwy będzie zakup biletów na połączenia InterREGIO, jak również pociągi Regio.

Mamy coś, czego nie mają inni. Nie musimy mrozić pieniędzy ani zakładać specjalnych subkont. Aplikacja bezpośrednio i bezpłatnie obciąża naszą kartę płatniczą tak jakbyśmy płacili za bilety w kasie biletowej - przekonuje Żmuda.

W razie pomyłki zakupiony za pomocą aplikacji bilet będzie można zwrócić w ciągu 4 minut od transakcji. Po ich upływie staje się ważny. Przewoźnik planował uruchomienie sprzedaży przez urządzenia mobilne od dłuższego czasu. Wahał się jednak, czy podjąć w tym zakresie współpracę z TK Telekom, czy stworzyć własną aplikację. Ostatecznie zdecydowały się na drugie rozwiązanie.

Elektroniczny zakup biletów to nie jedyna planowana zmiana w Przewozach Regionalnych.

W przyszłym roku planujemy także wprowadzenie wagonów restauracyjnych na najdłuższych trasach. Wagon taki będzie w połowie wagonem 2 klasy, a w połowie wagonem restauracyjnym, w którym będzie można usiąść, wypić kawę, coś zjeść lub zamówić posiłek do swojego przedziału - mówi Żmuda.

Wagony będą kursować pod marką cafeREGIO, a jedzenie będzie zapewniane dzięki współpracy z firmą Wars. Przewoźnik uruchomił również wagony multimedialne z dostępem do filmów i audiobooków. Jak podkreśla Żmuda, pierwsze wyniki wszystkich zmian spodziewane są w II połowie przyszłego roku.

Źródło tekstu: Newseria     

w sumie: 37
  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    18. ~tkubon  2013-12-27 23:44:03  host: public-gprs374643.centertel.pl

    Albo się to dziadostwo zreformuje, albo wiek XXI będzie wiekiem końca kolei. Jeśli taki PolskiBus potrafi przewieźć moje cztery litery w czystym autobusie z nawet przyzwoicie działającym na plusie hotspotem za 77 zł tam i z powrotem (trasa Wro-Waw), a kolej chce za to samo co najmniej dwa razy tyle i to się nie ma czemu dziwić. Naprawdę czasy PAŃSTWOWEJ kolei to przeżytek. Dojechać w różne miejsca można na kilka różnych sposobów. Jeśli się nie opłaca kolejarzom ich praca (a nie opłaca się, bo im do tego dziadostwa dopłacamy z publicznych pieniędzy co roku) to należy się przekwalifikować. Ani kolej dotowana przez państwo, ani internet nie jest dobry nie jest dobry, bo koszty funkcjonowania czegoś takiego przerzuca się na całe społeczeństwo. Ja, jako kierowca nie życzę sobie, aby w paliwie były jakieś podatki na fundusz kolejowy, a muszę to płacić, żeby np. komuś dotować przejazdy, albo jakieś spółce np. remonty torów (bo im się standardowo nie opłaca)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~  2013-12-27 23:52:00  host: n06-08-07.opera-mini.net

    15- twierdzisz ze tak sie znasz a popelniasz takie byki jak PKP PR. Nie ma takiej firmy od gdzies od 3 lat. Przewozy Regionalne zostaly usuniete z PKP i odebrano im ta nazwe. A zwykly osobowy PR nazywa sie Regio juz od 4 lat. Chyba ostatni raz pociagiem jechales kilka lat temu jak wypisujesz takie cos.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~  2013-12-27 23:57:49  host: n06-08-07.opera-mini.net

    18@ jakby PolskiBus musial tyle zaplacic za przejazd droga tyle co trzeba zaplacic za przejazd pociagu po torach to by tez mial bilety dwa razy drozsze. Za przejazd po torach na trasie np Warszawa Wroclaw firma ktora uruchamia pociag musi zaplacic firmie ktora zarzadza torami z 3500 zl. To duzo jak za jeden przejazd.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~aqq  2013-12-28 00:08:14  host: n12-10-04.opera-mini.net

    @20 odcinek Kutno - Lowicz Glowny. Cena za 1 km przejechania = 7 groszy. Sprawdzone. Na komentarz @19 moge tylko jedno - buahahaha.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22. ~aqq  2013-12-28 00:24:12  host: n12-10-04.opera-mini.net

    @20 gdyby Polski Bus mial takie dotacje jakie ma kolej to w kazdym podkreslam kazdym busie mial bys stewardese , catering i bilet za max 2 zl. Kolej to mega dziadostwo i ile bys tam kasy nie wlozyl zostanie przejedzone i bedzie im malo. Koszt kolego przejechania trasy Wroclaw - Warszawa to 3,8 grosza tak nie pomylilem sie nie cale 4 grosze od kilometra wiec skoncz wasc i wstydu sobie oszczedz. Poza tym jak tak pijesz do busa to wiedz ze w Polskim Busie nie ma kilkuset spolek , prezesow rad nadzorczych masy dyrektorow kierownikow i wice wszelkiej masci nierobow. Kolega napisal prawde. Za busa place i dojade a kolej to istna loteria. Nikt za nic nie odpowiada. Kolego jezdze juz kilkanascie lat nia do pracy i najgorszemu wrogowi nie zycze tego aby musial jezdzic koleja. Postawa kolejazy jest tylko roszczeniowa. Jaka pensja sie pytam ?! A dodatki , a stazowe a wysluga lat a funkcyjne a szkodliwe a deputat na wegiel a trzynastka i wszelkiej masci zapomogi a bilety za kilka zl na mc na dojazdy a jedzenie za darmo w sloikach - jeszcze podyskutujesz ? Nikt inny w Polsce nie dostaje tyle kasy co pkp.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    23.  2013-12-28 00:36:55

    Tak aqq. Poziom wypowiedzi wskazuje na qq.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    24. ~aqq  2013-12-28 11:16:11  host: n06-09-08.opera-mini.net

    @23 jeszcze troche i ferie sie skoncza to wrucisz do szkoly gilu a jak komentujesz cos to zapytaj mamusi czy mozesz smarku...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~  2013-12-28 12:19:25  host: n08-05-06.opera-mini.net

    24@ nie osmieszaj sie. Takiego trola dawno nie widzialem ktory wypisuje takie bzdury az jie wiadomo czy sie smiac czy plakac.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    26. ~tkubon  2013-12-28 14:25:16  host: public-gprs401785.centertel.pl

    @aqq: Dziękuję za ten komentarz. Tutaj na tych forach często jest takie poparcie dla socjalizmu we wszystkich postaciach, że gdybyśmy mierzyli poziom zadowolenia społecznego jako miarę poparcia socjalizmu to powinniśmy już dawno żyć w istnym raju. Mało kto przyjmuje do wiadomości, ze pieniądze nie biorą się z żadnych dotacji i dopłat, tylko są efektem pracy i inwestowania (także podjęcia ryzyka z tym związanego). Każdy udaje, że interes społeczny jest ważniejszy od interesu jednostki, ale kiedy sam ma możliwość nachapania się na państwowym to to bez problemu robi itd. Także kolejarze: jeśli faktycznie jest jak napisał @20 koszt płacenia jakieś pseudospółce tyle pieniędzy za przejazd po torach wynosi 3500 zł to tym bardziej kolej nie ma żadnego sensu. Ani nie widać poprawy w jakości trakcji, pociągów (czasami są nowe składy, albo remontuje te zdezelowane żółte trupy za pieniądze UE [ciekawe, który przedsiębiorca zdecydowałby się to robić za własne pieniądze]), ani nie ma jakieś zawrotnej prędkości ta kolej (prawie 6h trzeba pociągiem się tłuc, tak samo jak autobusem). Przykład PolskiegoBusa pokazuje tylko patologię w tym, czym zarządza państwo i to co chce na siłę regulować. Wystarczy mądrym ludziom nie przeszkadzać i oni zarabiają i konsumenci mają porządnie świadczone usługi

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    27. ~  2013-12-28 14:43:47  host: n06-02-01.opera-mini.net

    A placi sie bo panstwo zadecydowalo ze kolej ma sie sama utrzymac z pieniedzy ktore daja firmy za korzystanie z torow. Jakby np. zrobic platne wszystkie drogi i absurdalne oplaty za przejazd to transport samochodowy tez by byl drogi. Torami zarzadza spolka prawa handlowego ktora ma cel zarabiac a drogami agencja rzadowa ktora ma pieniadze bezposrednio z budzetu panstwa i od ktorej nie wymaga sie wyniku finansowego.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    28. ~r  2013-12-28 14:47:45  host: 90-156-29-209.internetia.net.pl

    @~aqq https://skrj.plk-sa.pl/kalkulacje/2014w1/TrasaTabelarycznie.php? Wyslij=Poka%BF+wynik+tabelarycznie+&StacjeTrasy=1594%7C1388& amp;Kryterium=0&Stawka=3&Ograniczenia=8564&Brutto=18 0t+%3C%3D+M+%3C+240t&Rodzaj=pasa%BFerski to jeśli chodzi o sam dostęp do torów

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    29. ~  2013-12-28 14:51:55  host: 77-253-136-49.adsl.inetia.pl

    @6 - a ty dalej, bełkoczesz o tematach, o których nie masz pojęcia, no ale jako typowy korwinista znasz się na wszystkim ,prawda? Myślałem, że kwestie infrastruktury teleinformatycznej, gdzie zostałeś wyśmiany coś ciebie nauczą, ale byłem w błędzie. Pierdolisz jak potłuczony nie ogarniając podstawowych terminów.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    30. ~tkubon  2013-12-28 15:08:03  host: public-gprs401785.centertel.pl

    @27: Oczywiście, że się w Polsce płaci za przejazd drogami i to niemało. Po pierwsze w cenie benzyny ponad połowa to podatki na drogi (także uwaga! na fundusz kolejowy - czyli kierowcy zrzucaja się na tory!!!!). Drogi w Polsce poza autostradami to w wielu wypadkach wieloletni dramat. System finansowania, że wszyscy do jednego wora i (jeśli jest tak jak piszesz, że nie wymaga się wyniku finansowego) marnuje się mnóstwo kasy na coroczne źle wykonane remonty. Mimo tego, takimi drogami da się dojechać w tym samym czasie z Wrocławia do Warszawy co wiecznie dotowanymi torami kolejowymi. Do tego wszystkiego dochodzą jeszcze absurdalne opłaty za autostrady, jedne z najwyższych w Europie, gdzie płaci się dokładnie za każdy przejechany kilometr. Nie wiem kto zarządza torami, ale robi to fatalnie. Cały czas się do tego dziadostwa od wielu lat dopłaca. Pieniądze znikają jak w otchłani jakieś. Jeśli ktoś drożej płacić to oczywiście nikt mu nie ma prawa zabraniać

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    31. ~  2013-12-28 15:20:36  host: n06-01-08.opera-mini.net

    30@ Unia Europejska zalecila zeby finansowanie transportu drogowego i kolejowego wynosilo po 50 procent. w Polsce jest to 90 procent do 10. To wez juz nie przesadzaj. Kolej nie jezdzi na powietrze tylko na prad lub rope. Gdyby nie bylo kolei to by ciezarowki wszystkie drogi w rok by rozwalily.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    32. ~aqq  2013-12-28 16:06:50  host: n10-02-02.opera-mini.net

    @28 kolego podajesz ogolne dane a ja mam inne - nie moge podac linka bo sa poufne i mam w nosie czy mi uwierzysz czy nie ale to co tu napisalem to swieta prawda i tylko wierzcholek gory o nazwie patologia pkp . Ta firma dawno powinna byc rozwalona w trzy du.y . Podkreslam raz jeszcze - najgorszemu wrogowi nie zycze korzystac z uslug dziadostwa zwanego pkp. Zacietrzewienie z jakim robole z pkp bronia swego dowodzi ze ja i kilka tu osob mamy racje.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    33. ~tkubon  2013-12-28 16:26:01  host: public-gprs401785.centertel.pl

    31@ Po piersze unia to nie jakaś stolica mądrości. Wszystkie ichniejsze biurokratyczne przepisy służą utrzymaniu bandy niepotrzebnych urzędasów z dużą ilością kasy i przywilejów. To, że sobie oni cokolwiek wymyślą, to ich sprawa. Po drugie, Ja nie mam zasadniczo do kolei problemu jako takiej, tylko do kolei państwowej, a to duża różnica. Jeśli prywatna firma chce utrzymywać tory, a druga prywatna firma chce je wynajmować od pierwszej i robić na tym interesy to ich sprawa. Nasza sprawa i nasz problem jest wtedy kiedy pierwsza firma na remont chce od nas (podatników) kasę czy to z centralnego rządu, czy z eurokołchozu nie ma znaczenia. Kolej, tak samo jak i drogi powinny być całkowicie prywatne

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    34. ~  2013-12-28 16:38:39  host: n14-04-06.opera-mini.net

    A drogi masz prywatne? Ktore sa dochodowe? Kilka glownych. Takim mysleniem zlikwidujmy drogi gminne, powiatowe, szkoly, szpitale, emetytury bo to tez nieoplacalne.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35. ~tkubon  2013-12-28 21:05:56  host: public-gprs516820.centertel.pl

    34@ Droga każda jedna będzie dochodowa jeśli będzie się pobierało opłaty za jej użytkowanie. Jeśli w gminie potrzebna jest jakaś droga (zgłasza się grupa ludzi, która jej chce) to zostanie przez tych ludzi wybudowana (przecież potrzebują jej). jeśli im bardzo zależy to wezmą na to kredyt, albo im ktoś ją prywatnie wybuduje i będzie pobierał umówione opłaty za jej użytkowanie, tak jak się pobiera opłatę np. za dzierżawę gruntu rolnego (też jak się zasieje, to się zarabia na tym), za użytkowanie np. czyjegoś podwórka do regularnego przechodzenia przez nie (tak, tak są takie przypadki), tak jak się wynajmuje mieszkanie (są ludzie, co kupują mieszkania, żeby je wynajmować i zarabiać na tym) itd. Jeśli na zadupiu się ktoś buduje i nie ma tam drogi to jego problem, niech się tam nie buduje, albo sobie sam drogę wybuduje (znam taki przypadek). Co do szkół: to oczywiście prywatna edukacja ma się całkiem nieźle, bo szkoły ze sobą konkurują, programem, jakością i ceną. Wykształcenie jest takim samym towarem jak wszystko inne. I ma swoją cenę, którą płacimy w podatkach. Ja już skończyłem dawno temu szkołę, a nadal w podatkach muszę na nią płacić. Szpitale - sto razy bardziej wolę prywatne medicare (jak np. Enel-Med, Luxmed itp.) niż stanie w kolejkach pół roku do specjalisty. Nawet w tak beznadziejnym systemie jak NFZ ludzie są w stanie zapłacić dodatkowo za porządnego lekarza, więc tym bardziej zapłacą i to dużo taniej (bo będzie więcej takich firm) jak się zlikwiduje NFZ, przymus płacenia na niego i ministerstwo zdrowia. Emerytury - to kolejny państwowy przymus. Rozumiem, że zakład z państwem (przymusowy) odpowiada Tobie, że jak umrzesz przed 67 (a w międzyczasie mogą to jeszcze wiele razy zmienić) to cała kasą jaką uzbierałeś przepada na rzecz skarbu państwa. Sorry mi to bardzo przeszkadza i wolę prywatne ubezpieczenie rentowe np. w postaci zakupu chociażby kilku miesz

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36. ~proboszcz  2013-12-30 09:43:53  host: 91.239.90.227

    ja tylko wyjaśnię wielbicielom samochodów i rzekomo samofinansujących się dróg i autostrat, że z paliwa fundusz kolejowy jest zasilany dlatego, że kolej też posiada lokomotywy spalinowe i autobusy szynowe w związku z czym kupuje pokaźne ilości paliw płynnych i to się im po prostu należy jak psu buda... -poza tym kolej sama z własnych środków musi utrzymać tysiące skrzyżowań z drogami kołowymi, na któych wypadki powodowane są przez 99% kierujących pojazdami samochodwymi a tak w ogóle obowiązkowa składka OC dla wląscicieli samochodów pokrywa raptem 50% kosztó usuwania skutków wypadków drogowych i leczenia ich ofiar, resztę musi sfinansować państwo przez ZUS, NFZ i inne służby, ale przynajmniej można Polskim Busem pojechać za złotówkę i jest fajnie... dopóki jest konkurencja oczywiście można powiedzieć, że mamy tu doczynienia z finansowaniem skrośnym transportu drogowego przez ogół podatników, ale to już może zbyt mądre na niektóre zaczadzone spalinami samochodowe głowy sorry za 100% OT, ale niektórzy zamiast tępo lać paliwo do baku mogliby czasem poczytać coś mądrzejszego niż sfora lub onet to by się czgoś o świecie dowiedzieli

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    37. ~tkubon  2014-01-04 18:40:30  host: 37.31.7.228.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    proboszcz: No to jak tam kolejarzom źle i są takie problemy, żeby to wszystko utrzymać to niech to się zlikwiduje. Rynek nie zna próżni i znajdzie się inny prywatny podmiot, który przewiezie ludzi z punktu A do B za rozsądne pieniądze. Dojechać można na wiele sposobów, a koleją jest póki co drogo, brudno i niepunktualnie.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-237-251-98.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.