Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Bilety lotnicze wyszukujemy mobilnie, kupujemy stacjonarnie

Bilety lotnicze wyszukujemy mobilnie, kupujemy stacjonarnie

sirmark 4 Sierpnia 2015 12:32

0 0

22% Polaków wyszukuje połączeń lotniczych za pomocą smartfona lub tabletu, a 8% wszystkich podróżujących rezerwuje przez nie bilety - wynika z danych biura podróży Tripsta.pl. Choć Polacy na co dzień nie mają oporów do korzystania z smartfonów, większość ostatecznie kupuje bilety korzystając ze zwykłego komputera.



We wszystkich krajach, w których biuro oferuje swoje usługi, bilety lotnicze kupowane za pomocą urządzeń mobilnych stanowią 20% wszystkich transakcji. Polaków rezerwacjach mobilnych wyprzedziły takie państwa jak Rumunia (17%) i Rosja (20%).




Biorąc pod uwagę wszystkie dokonywane rezerwacje najczęściej wybieraną metodą płatności w serwisie Tripsta.pl jest karta kredytowa. Za jej pomocą podróżujący opłacili 87% wszystkich transakcji. Na kolejnym miejscu znalazły się e-płatności. Osoby wybierające tę metodę płacą bezpośrednio poprzez internetowe konto bankowe - przelewy online stanowią 9% wszystkich transakcji.
Dla porównania we wszystkich krajach, w których internetowe biuro podróży oferuje swoje usługi loty opłacane tą metoda stanowią 0,2% wszystkich transakcji. Taka sytuacja nie powinna dziwić, gdyż wg badania przeprowadzonego przez agencję badawczą Centre for Retail wśród 8 europejskich krajów (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy, Holandia, Szwecja, Polska) to Polska jest jednym z liderów rynku e-commerce na świecie.

Jeśli pod uwagę weźmie się tylko polskie rezerwacje dokonane poprzez smartfon lub tablet to aż 96% podróżujących zdecydowało się na płatność za pomocą karty kredytowej, natomiast płatność elektroniczną wybrało tylko 3% z nich.

Źródło tekstu: Tripsta, wł     

w sumie: 3
  • 0

    1. ~agencior  2015-08-04 13:37:29  host: 78.133.137.186

    jaki telefon jest w miniaturce tego newsa? kosmicznie wyglada ten interfejs :)

  • 0

    2.  2015-08-04 13:51:57

    @1

    mi wygląda na Samsunga EDGE

  • 1

    3.  2015-08-04 15:27:07

    Na komputerze łatwiej i szybciej wpisuje się wszelkie dane niż na telefonie, oraz rzadziej zdarzają się błędy związane z płatnością. Sam przykładowo na allegro zamawiam głównie z komputera, chyba że w aplikacji są bony zniżkowe.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-82-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.