Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Bilet do kina za MMS-a

Bilet do kina za MMS-a

WitekT 13 Sierpnia 2006 14:07

0 0

Niemiecka firma reklamy zewnętrznej Ströer proponuje reklamodawcom system pozwalający wywołać interakcję w przypadku kontaktu przechodnia z reklamą.




Wystarczy, że przechodzień po obejrzeniu plakatu go sfotografuje i wyśle fotografię jako MMS na serwer firmy, by w zamian otrzymał nagrodę, np. bilet do kina, bon towarowy czy dane do ściągnięcia na telefon. W ten sposób reklamodawca uzyskuje nowe narzędzie do bezpośredniej promocji oraz wysoką efektywność kampanii – zachęcony do fotografowania plakatu poprzez nagrodę odbiorca znacznie lepiej zapamiętuje jego zawartość. Według Ströera rozpoznawalność firm reklamujących się w ten sposób wynosi 98-100%.

Źródło tekstu: Press     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    1. ~ddluk  2006-08-13 14:58:34  host: pc4-81.gwardii.osi.pl

    Jak dla mnie super sprawa, bilet do kina za to ze obejrze plakat, sfotografuje go i wysle mmsem, rewelacja

  • 0

    2. ~  2006-08-13 15:20:45  host: duz145.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niemcy będą fotografować co popadnie :) W sumie w Polsce może wyglądać to podobnie. Znam strony z konkursami, gdzie ludzie grają o beleco, a co jest zbędne, sprzeda się na aukcji internetowej :)

  • 0

    3. ~faleQ  2006-08-13 21:16:59  host: a74.net152.okay.pl

    mnie też się to podoba, mogli by w Polsce to wprowadzić

  • 0

    4. ~shagg  2006-08-14 07:48:46  host: p04-11.opera-mini.net

    dla mnie bomba:) ale u nas chyba by to nie przeszlo

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-76-127.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.