Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Będzie pikieta związkowców TP

Będzie pikieta związkowców TP

WitekT 16 Listopada 2007 11:05

0 0

22. listopada związkowcy z Solidarności w Telekomunikacji Polskiej zamierzają pikietować przed budynkiem głównej siedziby na ulicy Twardej w Warszawie.

Będzie to pikieta pracowników z całego kraju. Przedstawiciele TP mówią nieoficjalnie, że spodziewają się około 50 osób, związkowcy chcą ściągnąć aż 1000.




Pikieta ma być aktywnym poparciem żądań związku zgłoszonych w ramach sporu zbiorowego a dotyczącego między innymi sprzeciwu przeciwko wydzieleniom poza TP kolejnych grup pracowniczych, braku realnych podwyżek płac dla większości pracowników, stosowania niekorzystnych i niezgodnych z prawem wskaźników premiowych, co powoduje ciągłe obniżanie funduszu premiowego i brak dialogu społecznego ze strony zarządu TP.

Strajk ma też odbyć się przed UKE w godzinach 14-15 - w ramach sprzeciwu wobec podziału funkcjonalnego TP.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 21
  • 0

    2. ~~j  2007-11-16 12:16:48  host: p09-07.opera-mini.net

    Wydaje Ci sie. To raczej zwiekszanie zysku kosztem pracownikow. Monopol jak był tak bedzie

  • 0

    3. ~j  2007-11-16 13:05:58  host: 87-205-246-30.adsl.inetia.pl

    Koniec TP? ... Chyba tego nie dożyję... :|

  • 0

    4. ~~~~j  2007-11-16 16:00:54  host: atropos.tpi.pl

    Tak to koniec TP a początek France Telecom (viva la France)

  • 0

    5.  2007-11-16 16:47:26

    Spóźniona o 10 lat. To Rząd Krzaklewskiego - szefa Solidarności sprzedał tepse.( policzcie wartość gruntów!!!)

  • 0

    6. ~  2007-11-16 17:16:57  host: aur210.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I co kto wtedy będzie nowe kable kładł abyście mieli internet. Nie sądzicie chyba, że NETIA, DIALOG, albo inna firma "telekomunikacyjna" coś w tej kwestii zrobi. Oni wolą pasożytować na innych i brać pieniądze niż coś od siebie dać.

  • 0

    7. ~  2007-11-16 17:48:15  host: host-89-167-45-50.pronet.lublin.pl

    czyli będą dwie pieczenie na jednym ogniu ;)

  • 0

    8. ~empireus  2007-11-16 18:16:12  host: ext117.opteris.pl

    nie rozumiem tych zlodziei z solidarnosci :/ sami chcieli globalizmu a teraz marudza ze jest tak a nie inaczej. niech sie wreszcie zdecyduja darmozjady zwiazkowe czego chca, bo marudza jak panienki przed okresem.

  • 0

    9. ~Chrome_TP  2007-11-16 21:46:52  host: 212.160.172.70

    ci złodzieje solidarności może i trzęsą dupskami o swoje stołki ale mają też sporo racji - Tp używa już teraz za dużo outsourcingu i to niekorzystnie odbija się na jakości usług - swojaki z TP nie przemęczają się nadmiernie bo wiedzą że prędzej czy pużniej i tak ich wybzykają z pracy a ludzie w firmach zewnętrzych też się nie przemęczają bo płacą im tam połowę tego co dostaliby jako robole w TP... stąd się biorą takie kwiatki jak monter do nie działającego neo dopiero za tydzień itp...

  • 0

    10. ~Gal  2007-11-17 15:54:26  host: 213-238-113-121.adsl.inetia.pl

    Chrome_TP - " to niekorzystnie odbija się na jakości usług" to ta denna firma w ogole ma jakas jakosc uslug?! Humorystyka.

  • 0

    11. ~Chrome_TP  2007-11-17 16:33:25  host: 212.160.172.70

    Gal - ma, ma i to stosunkowo całkiem niezłą skoro jednak klienci dalej korzystają z jej produktów - zwłaszcza teraz skoro już jest możliwość podejścia do konkurencji ;] (gdyby była aż taka straszna jak ją opisują to juz nikt nie byłby jej klientem) Nie będę też nikogo czarował że "mucha nie siada na naszych usługach" ale jak na firmę tych rozmiarów i przy całym tym cyrku na rynku telekomunikacyjnym radzi sobie stosunkowo nieźle niemniej są rzeczy które przydałoby się poprawić. Co do samej twojej opinii to jest ona dokładnie tym - twoją opinią i jakby nie patrzeć jest tendencyjna i nie obiektywna, a przez to jej wartość merytoryczna jest po prostu niska - narzekać potrafi każdy i jest to naszym sportem narodowym - twoja opinia byłaby znacznie zacniejsza gdybyś chociażby wyszczególnił przynajmniej jedną rzecz która ci nie pasuje konwersacja nabrałaby większego sensu. Ponadto chce wyszczególnić iż nie ma takiej możliwości na świecie, aby zaspokoić każdego klienta w 100% bo coś pasuje perfekcyjnie jednemu a inny to zbluzga i spuści razem z wodą w klozecie...

  • 0

    12. ~Gal  2007-11-17 20:24:32  host: 83.238.150.42

    Chrome_TP - chyba zyjesz we wlasnym swiecie. Popatrz na statystyki odchodzenia z TPSA. Z drugiej strony pewnie tych statystyk w ogole nie znasz. Ucieka kto moze i biznes i prywatni.

  • 0

    13. ~Chrome_TP  2007-11-17 21:24:16  host: 212.160.172.70

    Znam te statystyki ale do życia mi one nie są potrzebne - to samo obserwowałem jak wchodziło bsa - wielkie halo że HA ! odchodzę - a później jak konkurencja dała ciała to był wielki come back do TP ... znam to z autopsji - co do odchodzenia z TP to oczywiście sprawa klienta nikt nikogo na siłę nie trzyma - nawet cieszy mnie iż ludzie odchodzą bo najcześciej robią to kliniczne przypadki lub super oszczędni dla których parę złotych w tę czy tamtę stronę stanowi 20% miesięcznej pensji. => mniej przypałów po drugiej stronie słuchawki tym lepiej dla mnie bo zostaje przynajmniej normalna reszta z którą można porozmawiać w cywilizowany sposób aby załatwić ich problem...

  • 0

    14. ~C  2007-11-17 21:45:44  host: 212.160.172.70

    Ostatnio trafiłem na idiotę bo nie da się tego inaczej opisać który zadzwonił o 2 w nocy i objaśnia że dzisiaj wieczorem podpisał umowę i jego linia ma być przygotowana na już (albo za 10 min) bo on ma jakieś papiery do przesłania - i nie przegadasz do rozsądku że TP ma nieoficjalnie 10 dni roboczych na oddanie linii, a nawet jeśli miałbym gdzieś interwenować to nie o 2 w nocy bo na centrali nie ma juz monterów odpowiedzialnych za te czynności o tej porze. Na to on sie pyta czy my chcemy mieć Klienta - na końcu jezyka miałem info że jak ma to być taki przypał i idiota to niech spada na palmę... ale dyplomatycznie objaśniłem iż ostatecznie decyzja należy do niego... żeby nie było lubię kontakt z klientami i pomaganie ludziom w rozwiązywaniu ich spraw, ale powiedzmy sobie szczerze że czasem chce sie zadać pytanie z czym do ludzi...

  • 0

    15. ~empireus  2007-11-17 22:52:17  host: ext117.opteris.pl

    Gal- otoz nie wszyscy chca uciekac. Osobiscie jestem b. zadowolony z uslug TP. Fakt faktem, ze zaczynam coraz bardziej interesowac sie oferta internetowa innych firm, ale... dla mnie liczy sie jakosc a nie jakos, a w przypadku Netii jak i innych dziwnych stworow roznie z tym bywa. Ciotka ma Tele2 i dzis pluje sobie w brode jak tylko moze. Znajomy ma Netie i podobnie jak u ciotki - wszelakie reklamacje sa rozpatrywane tygodniami. Klienci odsylani sa od kajfasza do Annasza itd.Znajomi klienci, znajomi kontrachenci itd nawet nie chca slyszec o Netii i tym podobnych dziwadlach - zaczynaja byc po prostu zadowoleni z TP. W TP nie ma juz tych problemow co kiedys-zglaszasz i w tym lub nastepnym dniu masz problem z glowy. Net smiga jak talala. A ze jest troszke drozej? Wisi mi to-dla kilku zl nie bede ryzykowal jakosci. Wprawdzie zastanawiam sie nad oferta DSL z Orange, ale czekam na troche lepsza promocje, bo mnie minuty na konto nie interesuja. To tyle w temacie. Rzucasz ogolnikami nie majac nic do powiedzenia.

  • 0

    16. ~empireus  2007-11-17 22:57:45  host: ext117.opteris.pl

    Gal-dodam jeszcze, ze np. dzwoniac na infolinie w TP polaczenie z konsultantem mam natychmiast i mam mila obsluge. Niedawno dzwonilem do BOK Plusa... zgrozo!!!! Muzyka w tle, jakbym radio na UKF stroil i zanim raczyl sie ktokolwiek odezwac, to minelo ok 12min!!! jak juz sie odezwala jakas konsultantka, to byla jakas ospala... Powiedzialem jej grzecznie o tej muzyce w tle i zeby pomyslodawcom tego szumu puszczali to chociaz przez 5min dziennie, to mi franca zafundowala po rozmowie ankiete z automatem Plusa dot. jakosci uslug BOK... To jest zaiste SUPER JAKOŚ...

  • 0

    17. ~  2007-11-17 23:11:05  host: 212.160.172.70

    Akuratnie jeżeli chodzi o czas odebrania rozmowy to z tym też bywa różnie :) TP ma dobrze rozwinięte infolinie więc jest z tym raczej nieźle, ale czasem jak stuknie awaria i nagle dzwoni 300 osób a konsultantów jest 100 na sali to też czasem trzeba poczekać :>

  • 0

    18. ~  2007-11-18 18:56:33  host: cjv78.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak oni moga przedstawic solidna oferte klientom, dbac o nich, skoro naawet wewnatrz tej firmy dzieja sie takie rzeczy. Skoro pracownicy nie sa zadowoleni to przenosi sie to na obsluge klineta. Jezz.. czyli nas. Wole Netie, tam chociaz czeka solidna umowa i sprawny BOK.

  • 0

    19. ~Ania  2007-11-19 10:07:57  host: ptkbm.centertel.pl

    w głowach się poprzewracało, do pracy nieroby, najpierw trzeba się czymś wykazać a w waszym przypadku to rzadko się zdarza... wiem bo współpracuje z TP, i tam gdzie to zrobienia pracy potrzeba 3 ludzi to w Tp potrzeba 30. Jednym ratunkiem dla rynku i TP są zwolnienia grupowe.

  • 0

    20. ~ukenamuniu  2007-11-21 01:14:07  host: nat-go2.aster.pl

    Szeryf nie dość, że nie będzie strzelał do pikietujących przed siedzibą UKE na Kasprzaka, to jeszcze, ponieważ będzie to pora obiadowa, zamówił 600 porcji "poczęstunków" i prawdopodobnie zaprosi do sali 18 (parter, od wejścia w prawo).

  • 0

    21. ~ukenamuniu  2007-11-22 22:07:36  host: nat-go2.aster.pl

    Optymista, na sali.... żurek był serwowany z samochodu. Re-gu-la-tor-do-po-dzia-łu!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-115-179.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet