Integer, właściciel wirtualnych sieci FreeM oraz Mova ma ambitne plany - zwiększenie do końca roku bazy klientów do 100 tys. aktywnych kart SIM i zarabianie poważnych pieniędzy na mobilnej reklamie. Pomóc ma w tym uruchomienie usługi darmowego dostępu do Internetu również w sieci Mova - podaje rpkom.pl.
Aktualnie około 80% przychodów sieci FreeM pochodzi z usług internetowych i reklam. Chętniej niż za doładowanie umożliwiające rozmowy telefoniczne, klienci płacą 2 zł za usługę Surfmax, znoszącą dzienny limit transferów (10 MB).
Mova ma obecnie około 50 tys. klientów, a FreeM około 35 tys. (przy czym sieć rozesłała ponad 50 tys. kart SIM). Reklamy dla FreeM zbiera agencja reklamowa Agory. Za wyświetlenie reklamy w komórce reklamodawca musi zapłacić 25 groszy.
Źródło tekstu: rpkom.pl