Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Będą zwolnienia w Grupie TP

Będą zwolnienia w Grupie TP

Piszemy o tym pierwsi WitekT 22 Stycznia 2013 10:50

11 5
Grupa TP planuje zwolnienie do końca roku 760 z 4,5 tys. osób zatrudnionych w Orange Customer Service, spółce odpowiedzialnej za obsługę klienta - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.

Takie informacje otrzymały związki zawodowe, które działają w firmie. Jako powód zwolnień podano mniejszą sprzedaż usług, presję kosztową w związku ze spadkiem ich cen oraz fakt nieprzyjęcia przez pracowników nowych warunków zatrudnienia (w tym płacowych). Proces ma zacząć się 10. lutego.


Źródło tekstu: wł     

w sumie: 90
  • 1

    73. ~ni  2013-01-23 09:45:48  host: agfk174.neoplus.adsl.tpnet.pl

    powinni się wziąć za jakość obsługi, bo dzwoniąc na infolinie czeka sie nawet godzinę na połączenie z doradcą. Obsługa infolinii Orange i Tp to wielka porażka!!!

  • -1

    74. ~  2013-01-23 10:48:12  host: host-89-167-7-104.nplay.net.pl

    73. myślisz że jak pozwalniają ludzi będziesz czekał krócej?;)

  • 1

    76. ~argh  2013-01-23 11:39:28  host: 212.160.172.70

    No ciekawe dlaczego się tyle czeka ??? Hmmmm .... Niech pomyślę .... Może dlatego, że jest ZA MAŁO LUDZI do obsługi ???

  • 1

    77. ~la vie change avec Orange  2013-01-23 12:33:54  host: goliat.interkonekt.pl

    Właśnie są prowadzone rozmowy w celu połączenia OCS i CC. Ja wiem pewnie wszyscy zaprzeczą tak jak zaprzeczali, że rebranding będzie w kwietniu ubiegłego roku czy wp nie będzie sprzedane haha. W ogóle działy odpowiedzialne za obsługę klienta będą pracować od 9 do 17 sam prezes to mówił w którymś z wywiadów.

  • 0

    78. ~SPRAWIEDLIWY  2013-01-23 14:04:27  host: host-217-172-246-236.lodz.mm.pl

    A NIECH ICH ZWALNIAJĄ PIES ICH J...Ł !!! JAK MNIE ZWALNIALI NIKT Z NICH NIE PŁAKAŁ !!!

  • 1

    80. ~s  2013-01-23 17:35:29  host: aakm188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    PRAWIDŁOWO !!!!!! to sa osoby niekompetetne stara gwardia zT P

  • 0

    81. ~  2013-01-23 17:51:04  host: ip-94-42-243-65.multimo.pl

    69. W3 miała asymetrię, nie kłam. Tylko nie teraz, parę lat wcześniej, jak rozmowy z naliczaniem minutowym były po 2,50 a esemesy po 0,50 zł netto.

  • 0

    82. ~david565  2013-01-23 18:09:20  host: 91-145-178-73.internetia.net.pl

    Ja tam sie jakoś nie przejmuje tym, chodź uważam że powinni wziąć się za etatowców którzy nic nie robią całymi dniami.

  • 0

    83. ~xyz  2013-01-23 22:10:32  host: tor-exit-router37-readme.formlessnetworking.net

    @~la vie change avec Orange pozostanie spółka przeznaczona jedynie do obsługi inbound i outbound grupy TP? Rynek zewnętrzny zniknie z działalności nowej spółki?

  • 0

    84. ~omena  2013-01-23 23:17:03  host: ip-37-209-145-150.free.aero2.net.pl

    ja staram się wyłączać marketing na głównym numerze, ale czasem ktoś zadzwoni... to proszę o odczytanie regulaminu i... odkładam słuchawkę na bok - a Pani gada... oczywiście robię to dla telefonów z firm, gdzie jestem pewna iż nie wyraziłam zgody na marketing. mam numer prywatny oraz śmieciowy, dla takich firm niereformowalnych, które nie dzwonią z "marketingiem", a "informacją"... choć pewna sieć oferuje mi filtrowanie numerów na centrali, to jednak wolę aby to robił telefon - tu mam większą kontrolę nad ACR/czarnymi listami dzwoniących.

  • 0

    85.  2013-01-23 23:26:46

    W pierwszej kolejności do zwolnienia powinni iść Witucki i Jabczyński oraz cała gwardia odpowiedzialna za marketing, oferty i zwolnienie wszystkich amplifierów ;D

  • 0

    86. ~Adam  2013-01-24 00:47:11  host: aasz97.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czeka sie tyle bo wiekszosc sprzedasje non stop dzwoniac do klientow starajac sie wyrobic normy, bo jak sie nie wyrabia to ...

  • 0

    88. ~były23  2013-01-24 13:11:36  host: 212.160.172.70

    Niech ludzi od procesów wywalą oni tak naprawdę nic nie robią i nic nie wnoszą do ich pracy.umieją tylko narzucić niepotrzebne standardy które odbijają się na konsulach.nie zdają sobie sprawy z tego że dla grupy 100 klientów bedzie fajnie jak im powiedzą kochamy was i zrobimy dla was wszystko a 100 000 tyś. klientów odpowie mam to w du*** :) Procesy Out :)

  • 0

    89. ~  2013-01-24 22:18:04  host: 89-70-115-182.dynamic.chello.pl

    Pracuje dla OCS ale już niebawem sam się zwolnię a nie że mnie zwolnią :) Z resztą płacą tyle że to raczej zaszczyt dla pracownika być zwolniony m by móc poszukać lepszej roboty :) Tym bardziej że od marca rusza nowe biuro obsługi klienta sieci PLUS w Chorzowie więc z marszu 150 osób będzie potrzebnych a że jedna z głównych placówek sieci Orange mieści się właśnie w Chorzowie to ciekawe ile osób tam przejdzie nim OCS zdąży ich zwolnić :P:P

  • 1

    91. ~  2013-01-25 01:13:30  host: v10-03.opera-mini.net

    im wyższe ceny minuty,sms tym mniej sieć zarobi,im mniejsze ceny mimuty,sms tym więcej sieć zarobi,np. cena 19 gr za minutę ta sieć zarobi więcej niż sieć która daje 39 gr i koło 1 zł za minutę do Play,jak tego nie rozumieją ludzie którzy rządzą sieciami to powinni odejść i poszukać innej pracy,żeby potem nie "płakać" na blogu,że konkurencja jest zła bo nie daje zarobić sieci O.

  • 1

    92. ~  2013-01-25 01:20:12  host: v10-03.opera-mini.net

    po co ktoś ma dzwonić z O drożej jak może taniej z Play,Virgin, sieci z niższymi cenami zarobią więcej bo ludzie im płacą za połączenia, O zarobi dużo mniej bo nikt rozsądny nie będzie przepłacał za połączenia,sms,net kiedy to samo może mieć gdzieś indziej za rozsądną kasę, więc O sobie zostaje ze swoimi wysokimi cenami samo dla siebie i może ludzi którzy nie mają pojęcia,że są inne sieci i że można zmienić sieć albo zostawić w O nr do odbierania połączeń z tej sieci i uzupełniać 5 zł na ro żeby przedłużyć ważność konta,a korzystać z innej sieci która jest bardziej korzystna.

  • 0

    94. ~Zaciekawiony  2013-01-29 21:40:37  host: apn-95-41-94-161.dynamic.gprs.plus.pl

    Kim Ty jesteś "La vie change avec orange" ??? Napisz coś o sobie masz taką wiedzę na temat tej durnej korporacji, więc musisz być kimś z wewnątrz prawda ??? Nie boisz się, że Cię Maciuś ścignie za takie otwarte wyrażanie swojego zdania na forach publicznych ??? ;-))))))))))))) Ale fajnie, że jesteś, dzięki Tobie wiemy więcej !!!

  • 0

    95. ~Alig  2013-01-31 21:55:44  host: afrt66.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @88 Jest w kwaterze 'gównej' Orange taki ekspert od procesów - 'Mr Silver'. Wszyscy wiedzą o kogo chodzi.

  • 0

    96. ~Olee  2013-06-27 16:51:07  host: 93.154.160.244

    Wiekszosc pracownikow Orange to "ciezko pracujace" lenie, obiboki i pozoranci. Typy "mbaw" - (mierny bierny ale wierny) czyli typowej miernoty rowniez z wyksztalceniem wyzszym. Tak to jest jak sie rekrutuje za duzo symulantow z duzym ego. To dotyczy wszystkich dzialow i pionow czy to ocs, cc, administracji mm. Zreszta wyksztalcenie juz nie ma tak duzego znaczenia. Tylko doswiadczenie, dyscyplina, pasja i samoedukacja. Juz nie wspomne o kreatywnosci czy inicjatywie pracowniczej, ktora w Orange jest na poziomie 1 do 100 a nawet zaryzykuje 1 do 200. Czyli 1 myslacy 99 przytakujacych. Ciepla woda plynie i to sie liczy. Kiedys sie mowilo "czy sie stoi czy sie lezy 2000 sie nalezy". Do wywalenia przynajmniej 60% - 70% pasozytow Orange. Ide o zaklad ze 50% z nich nie dalo by sobie rady na otwartym rynku pracy. Koniec miesiaca i wyplata za pierdzenie w stolek na koncie. Prawda jest taka nie ma ludzi nie zastapionych. Einstein powiedzial "Wszyscy wiedzą że coś się nie da zrobić, i wtedy pojawia się ten jeden który nie wie, że się nie da i on właśnie to coś robi." Co do klientow Orange takich jak "~Kamil", "~krzysq", "~j.c.". Tak placzecie na jakosc, obsluge itp. a dalej tkwicie w tym *** Orengowskim pod wplywem debilnych oglupiajacych reklam. To samo mozna miec przy znacznie nizszych cenach lub za darmo :p. Chcesz internet przegladasz strony nie sciagasz duzo prosze bardzo -> www.Aero2.pl zupelnie za free. Duzo rozmawiasz przez telefon ale chcesz zaoszczedzic, to sie nie napalaj na kretynska reklame Orange z telefonem za free bo na abonamencie poplyniesz. Tylko bierz oferty z nowych sieci jak Play, Nju czy Virgin bez telefonow. A tela sobie kup na wolnym runku. Zreszta wszystkie te SmartFony to jeden hooy :). Wlaczcie myslenie, Orange zyje z latwowiernych.

  • 0

    97. ~Gość  2013-08-22 09:42:16  host: apn-95-41-5-31.dynamic.gprs.plus.pl

    Masz rację Olee, większość "pracujących" w OCs to totalne pasożyty. Tam na każdym kroku rączka rączkę myje. Kierownik najmniejszego Contact Center w Polsce zatrudniającego raptem 50 osób pozwalniał wszystkich trzeźwo myślących ludzi, a zostawił samych przydupasów którzy każde jego słowo tratują jak pacierz. Efekt jest taki, że praktycznie wszyscy pracownicy outsorcu (zostało 6 osób) uciekli gdzie pieprz rośnie) a zostali sami byli kierownicy i dzięki temu średnia zarobków pracowników tego Contact Center wynosi ponad 5 tys zł miesięcznie. I potem ściemniają bezczelnie, że Orange szuka oszczędności. I jeszcze co roku dostają podwyżki po 4,5% od wysokości swojej podstawy. obługa schodzi na psy, na słuchawkach siedzi nie więcej niż 8 w porywach do 10 osób. Ale wszystkim komuchom jak widać opłaca się trzymać inflinię na której od kilku już lat faktyczna liczba pracowników to 30 osób to znaczy, że kompletnie nikt w tej firmie nie liczy się z żadnymi kosztami !!! Rządzą układy i podziałów łupów między Bosów którzy w zamkniętych gabinetach rozdają karty i między sobą ustalają kogo mianować na jakie kierownicze stanowisko. Zwykły szarak nie ma nic do gadania tylko może siedzieć po 12 godzin dziennie na słuchawkach !!!! Zwróćcie uwagę ile małżeństw i rodzin pracuje w całym OCSie, ludzi prosto z ulicy o zerowych kompetencjach ale których zatrudnili znajomi królika żeby mieć poklask wśród podwładnych i jak najdłużej zachować wysokopłatne stołki !!! Nie ma naborów specjalistów na wolnym rynku, zatrudnia się na etat wyłącznie małżonków dzieci i rodzeństwo osób już pracujących na etatach. Czysty komunizm, ale za tym identycznie podąża obsługa klienta. Na abonentów mam wywalone, grunt że kasa co miesiąc na konto wpływa.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-200-104.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.