Będą zwolnienia w Grupie TP
Piszemy o tym pierwsi WitekT
22 Stycznia 2013
10:50
Takie informacje otrzymały związki zawodowe, które działają w firmie. Jako powód zwolnień podano mniejszą sprzedaż usług, presję kosztową w związku ze spadkiem ich cen oraz fakt nieprzyjęcia przez pracowników nowych warunków zatrudnienia (w tym płacowych). Proces ma zacząć się 10. lutego.
Źródło tekstu: wł
Tagi: orange | telekomunikacja polska | zwolnienia
1
powinni się wziąć za jakość obsługi, bo dzwoniąc na infolinie czeka sie nawet godzinę na połączenie z doradcą. Obsługa infolinii Orange i Tp to wielka porażka!!!
-1
73. myślisz że jak pozwalniają ludzi będziesz czekał krócej?;)
1
No ciekawe dlaczego się tyle czeka ??? Hmmmm .... Niech pomyślę .... Może dlatego, że jest ZA MAŁO LUDZI do obsługi ???
1
Właśnie są prowadzone rozmowy w celu połączenia OCS i CC. Ja wiem pewnie wszyscy zaprzeczą tak jak zaprzeczali, że rebranding będzie w kwietniu ubiegłego roku czy wp nie będzie sprzedane haha. W ogóle działy odpowiedzialne za obsługę klienta będą pracować od 9 do 17 sam prezes to mówił w którymś z wywiadów.
0
A NIECH ICH ZWALNIAJĄ PIES ICH J...Ł !!! JAK MNIE ZWALNIALI NIKT Z NICH NIE PŁAKAŁ !!!
1
PRAWIDŁOWO !!!!!! to sa osoby niekompetetne stara gwardia zT P
0
69. W3 miała asymetrię, nie kłam. Tylko nie teraz, parę lat wcześniej, jak rozmowy z naliczaniem minutowym były po 2,50 a esemesy po 0,50 zł netto.
0
Ja tam sie jakoś nie przejmuje tym, chodź uważam że powinni wziąć się za etatowców którzy nic nie robią całymi dniami.
0
@~la vie change avec Orange pozostanie spółka przeznaczona jedynie do obsługi inbound i outbound grupy TP? Rynek zewnętrzny zniknie z działalności nowej spółki?
0
ja staram się wyłączać marketing na głównym numerze, ale czasem ktoś zadzwoni... to proszę o odczytanie regulaminu i... odkładam słuchawkę na bok - a Pani gada... oczywiście robię to dla telefonów z firm, gdzie jestem pewna iż nie wyraziłam zgody na marketing. mam numer prywatny oraz śmieciowy, dla takich firm niereformowalnych, które nie dzwonią z "marketingiem", a "informacją"... choć pewna sieć oferuje mi filtrowanie numerów na centrali, to jednak wolę aby to robił telefon - tu mam większą kontrolę nad ACR/czarnymi listami dzwoniących.
0
Blank
W pierwszej kolejności do zwolnienia powinni iść Witucki i Jabczyński oraz cała gwardia odpowiedzialna za marketing, oferty i zwolnienie wszystkich amplifierów ;D
0
czeka sie tyle bo wiekszosc sprzedasje non stop dzwoniac do klientow starajac sie wyrobic normy, bo jak sie nie wyrabia to ...
0
Niech ludzi od procesów wywalą oni tak naprawdę nic nie robią i nic nie wnoszą do ich pracy.umieją tylko narzucić niepotrzebne standardy które odbijają się na konsulach.nie zdają sobie sprawy z tego że dla grupy 100 klientów bedzie fajnie jak im powiedzą kochamy was i zrobimy dla was wszystko a 100 000 tyś. klientów odpowie mam to w du*** :) Procesy Out :)
0
Pracuje dla OCS ale już niebawem sam się zwolnię a nie że mnie zwolnią :) Z resztą płacą tyle że to raczej zaszczyt dla pracownika być zwolniony m by móc poszukać lepszej roboty :) Tym bardziej że od marca rusza nowe biuro obsługi klienta sieci PLUS w Chorzowie więc z marszu 150 osób będzie potrzebnych a że jedna z głównych placówek sieci Orange mieści się właśnie w Chorzowie to ciekawe ile osób tam przejdzie nim OCS zdąży ich zwolnić :P:P
1
im wyższe ceny minuty,sms tym mniej sieć zarobi,im mniejsze ceny mimuty,sms tym więcej sieć zarobi,np. cena 19 gr za minutę ta sieć zarobi więcej niż sieć która daje 39 gr i koło 1 zł za minutę do Play,jak tego nie rozumieją ludzie którzy rządzą sieciami to powinni odejść i poszukać innej pracy,żeby potem nie "płakać" na blogu,że konkurencja jest zła bo nie daje zarobić sieci O.
1
po co ktoś ma dzwonić z O drożej jak może taniej z Play,Virgin, sieci z niższymi cenami zarobią więcej bo ludzie im płacą za połączenia, O zarobi dużo mniej bo nikt rozsądny nie będzie przepłacał za połączenia,sms,net kiedy to samo może mieć gdzieś indziej za rozsądną kasę, więc O sobie zostaje ze swoimi wysokimi cenami samo dla siebie i może ludzi którzy nie mają pojęcia,że są inne sieci i że można zmienić sieć albo zostawić w O nr do odbierania połączeń z tej sieci i uzupełniać 5 zł na ro żeby przedłużyć ważność konta,a korzystać z innej sieci która jest bardziej korzystna.
0
Kim Ty jesteś "La vie change avec orange" ??? Napisz coś o sobie masz taką wiedzę na temat tej durnej korporacji, więc musisz być kimś z wewnątrz prawda ??? Nie boisz się, że Cię Maciuś ścignie za takie otwarte wyrażanie swojego zdania na forach publicznych ??? ;-))))))))))))) Ale fajnie, że jesteś, dzięki Tobie wiemy więcej !!!
0
@88 Jest w kwaterze 'gównej' Orange taki ekspert od procesów - 'Mr Silver'. Wszyscy wiedzą o kogo chodzi.
0
Wiekszosc pracownikow Orange to "ciezko pracujace" lenie, obiboki i pozoranci. Typy "mbaw" - (mierny bierny ale wierny) czyli typowej miernoty rowniez z wyksztalceniem wyzszym. Tak to jest jak sie rekrutuje za duzo symulantow z duzym ego. To dotyczy wszystkich dzialow i pionow czy to ocs, cc, administracji mm. Zreszta wyksztalcenie juz nie ma tak duzego znaczenia. Tylko doswiadczenie, dyscyplina, pasja i samoedukacja. Juz nie wspomne o kreatywnosci czy inicjatywie pracowniczej, ktora w Orange jest na poziomie 1 do 100 a nawet zaryzykuje 1 do 200. Czyli 1 myslacy 99 przytakujacych. Ciepla woda plynie i to sie liczy. Kiedys sie mowilo "czy sie stoi czy sie lezy 2000 sie nalezy". Do wywalenia przynajmniej 60% - 70% pasozytow Orange. Ide o zaklad ze 50% z nich nie dalo by sobie rady na otwartym rynku pracy. Koniec miesiaca i wyplata za pierdzenie w stolek na koncie. Prawda jest taka nie ma ludzi nie zastapionych. Einstein powiedzial "Wszyscy wiedzą że coś się nie da zrobić, i wtedy pojawia się ten jeden który nie wie, że się nie da i on właśnie to coś robi." Co do klientow Orange takich jak "~Kamil", "~krzysq", "~j.c.". Tak placzecie na jakosc, obsluge itp. a dalej tkwicie w tym *** Orengowskim pod wplywem debilnych oglupiajacych reklam. To samo mozna miec przy znacznie nizszych cenach lub za darmo :p. Chcesz internet przegladasz strony nie sciagasz duzo prosze bardzo -> www.Aero2.pl zupelnie za free. Duzo rozmawiasz przez telefon ale chcesz zaoszczedzic, to sie nie napalaj na kretynska reklame Orange z telefonem za free bo na abonamencie poplyniesz. Tylko bierz oferty z nowych sieci jak Play, Nju czy Virgin bez telefonow. A tela sobie kup na wolnym runku. Zreszta wszystkie te SmartFony to jeden hooy :). Wlaczcie myslenie, Orange zyje z latwowiernych.
0
Masz rację Olee, większość "pracujących" w OCs to totalne pasożyty. Tam na każdym kroku rączka rączkę myje. Kierownik najmniejszego Contact Center w Polsce zatrudniającego raptem 50 osób pozwalniał wszystkich trzeźwo myślących ludzi, a zostawił samych przydupasów którzy każde jego słowo tratują jak pacierz. Efekt jest taki, że praktycznie wszyscy pracownicy outsorcu (zostało 6 osób) uciekli gdzie pieprz rośnie) a zostali sami byli kierownicy i dzięki temu średnia zarobków pracowników tego Contact Center wynosi ponad 5 tys zł miesięcznie. I potem ściemniają bezczelnie, że Orange szuka oszczędności. I jeszcze co roku dostają podwyżki po 4,5% od wysokości swojej podstawy. obługa schodzi na psy, na słuchawkach siedzi nie więcej niż 8 w porywach do 10 osób. Ale wszystkim komuchom jak widać opłaca się trzymać inflinię na której od kilku już lat faktyczna liczba pracowników to 30 osób to znaczy, że kompletnie nikt w tej firmie nie liczy się z żadnymi kosztami !!! Rządzą układy i podziałów łupów między Bosów którzy w zamkniętych gabinetach rozdają karty i między sobą ustalają kogo mianować na jakie kierownicze stanowisko. Zwykły szarak nie ma nic do gadania tylko może siedzieć po 12 godzin dziennie na słuchawkach !!!! Zwróćcie uwagę ile małżeństw i rodzin pracuje w całym OCSie, ludzi prosto z ulicy o zerowych kompetencjach ale których zatrudnili znajomi królika żeby mieć poklask wśród podwładnych i jak najdłużej zachować wysokopłatne stołki !!! Nie ma naborów specjalistów na wolnym rynku, zatrudnia się na etat wyłącznie małżonków dzieci i rodzeństwo osób już pracujących na etatach. Czysty komunizm, ale za tym identycznie podąża obsługa klienta. Na abonentów mam wywalone, grunt że kasa co miesiąc na konto wpływa.