Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Baza abonencka O2 w 1Q2006

Baza abonencka O2 w 1Q2006

WitekT 12 Maja 2006 18:48

0 0

Grupa sieci O2, od niedawna należących do hiszpańskiej Telefonicy, w I kwartale tego roku pozyskała 699 tys. nowych abonentów i obsługuje ich już ogółem 32,79 mln. W ciągu ostatnich 12 miesięcy baza abonencka powiększyła się o 16%.

Brytyjska sieć O2 pozyskała 359 tys. klientów i obsługuje ich ogółem 16,43 mln. To o 14% więcej niż rok wcześniej. Wynik taki sieć zawdzięcza zahamowaniu odchodzenia abonentów z tej sieci.

Niemiecka sieć O2 obsługuje ogółem 10,1 mln abonentów. W ostatnim kwartale przybyło ich 330 tys., a w ciągu roku baza zwiększyła się aż o 27%. Zostało to jednak okupione spadkiem ARPU (ang. Avarage Revenue pre User - średni przychód za abonenta).




Irlandzka sieć O2 zakończyła kwartał z liczbą abonentów na poziomie 1,6 mln – o 3,9% więcej niż rok temu.

Czeski Eurotel, należący wcześniej do Telefonicy, a teraz do O2, pozyskał 19 tys. nowych abonentów. Wzrost bazy abonenckiej w ciągu roku to zaledwie 3%.

Źródło tekstu: Telegeography, wł     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1.  2006-05-13 21:49:34

    Ech, szkoda że u nas nie ma "Oł Tu"... W Niemczech jest to najtańsza sieć, w dodatku z doskonałą usługą "Home Zone" - nie tylko połączenia w strefie domowej są tańsze, ale dostaje się jeszcze dodatkowy 'stacjonarny numer telefonu'. W Polsce tylko Plus stworzył namiastkę tej usługi, tzw. "Strefę Plusa".

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-118-24.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.