Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Awaryjne plany operatorów

Awaryjne plany operatorów

WitekT 22 Lipca 2005 11:51

0 0

Od dziś przedsiębiorcy telekomunikacyjni muszą sporządzać plany działań na wypadek wystąpienia szczególnych zagrożeń – np. zamachu terrorystycznego.

Plan powinien określać m.in. zasady wzajemnej współpracy przedsiębiorców telekomunikacyjnych, a także współpracy ze służbami ratowniczymi, czy zabezpieczania sieci przed zakłóceniami.




Obowiązek sporządzania planu nie musi dotyczyć wszystkich operatorów – wyłączenia leżą w gestii ministra infrastruktury. Nowe rozporządzenie stanowi, że planu nie muszą sporządzać przedsiębiorcy, którzy świadczą usługi telekomunikacyjne wyłącznie na obszarze nieprzekraczającym granic administracyjnych gminy, a także tacy, których działalność polega wyłącznie na dostarczaniu udogodnień towarzyszących, np. masztów czy światłowodów.

Plan sporządzany jest dla obszaru wykonywania działalności telekomunikacyjnej, który został określony we wniosku o wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Plan powinien być aktualizowany nie rzadziej niż raz na 3 lata. Każdy przedsiębiorca powinien sporządzić plan w ciągu 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych albo dostarczania sieci telekomunikacyjnej. Operatorzy, którzy działają już na rynku, mają na sporządzenie planu 12 miesięcy od dnia wejścia rozporządzenia w życie.

Źródło tekstu: Gazeta Prawna     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~ech  2008-06-18 01:09:44  host: cup210.internetdsl.tpnet.pl

    banda oszustów i mafia, ktora na tym zarobi. takie moje zdanie na ten temat. mam mala siec i nie mam 7tys/2 lata. gdybym wczesniej wiedzial, nie zaczynalbym tu pracy, tylko jechal na zmywak. bez klopotu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.