Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Awaria w Plusie - sprostowanie Polkomtela

Awaria w Plusie - sprostowanie Polkomtela

WitekT 30 Czerwca 2006 18:23

0 0

Polkomtel przysłał sprostowanie w związku z opublikowaną przez nas wiadomością dotyczącą awarii jego sieci w regionie gdańskim.

Oto treść sprostowania:

W nawiązaniu do informacji "Awaria w Plusie", jaka ukazała się wczoraj na portalu telepolis.pl, chciałabym sprostować i wyjaśnić, że w dniu 29 czerwca br. w strefie gdańskiej nie doszło do żadnej poważnej awarii w sieci Plus, sugerowanej przez autora notatki.




O godzinie 16:27, w związku z pracami wykonywanymi na centrali MS4400XX w Gdyni i restartem modułów VLRU, nastąpił wzrost ruchu sygnalizacyjnego, który spowodował przejściowy natłok na łączach i okresowe problemy z zalogowaniem się do sieci abonentów obsługiwanych przez centralę w Gdyni. Natłok został rozładowany o godzinie 17:55 i tym samym ustała przyczyna niedogodności w korzystaniu z sieci, za które przepraszamy naszych klientów.

Elżbieta Sadowska
rzecznik prasowy sieci Plus


Zastanawia nas tylko jedno – od kiedy ważne i krytyczne prace na centralach wykonuje się w środku dnia i czemu dział techniczny radził sprzedawcom w tym regionie, aby przekazywali klientom, żeby nie wyłączali przez najbliższe klikanaście godzin telefonów? Informacje przekazane naszym czytelnikom w tej wiadomości podtrzymujemy jako, iż otrzymaliśmy je z wiarygodnych źródeł.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:
w sumie: 58
  • 0

    39. ~dt  2006-07-01 13:06:05  host: wap.plusgsm.pl

    a tak poza tematem to pozdrowionka dla wszystkich z Torunia gdzie wlasnie smigam z 3G Plusa i musze was zmartwic bo wszystko dziala. Straszne nie?

  • 0

    40. ~getITright  2006-07-01 14:29:28  host: phantom.teldom.pl

    @dt - no gdyby mnie dotknęła osobiście ta awaria, to uwierz mi że nie byłbym tak łagodny w opiniach, już by była wysłana reklamacja z żądaniem zwrotu abonamentu za dwa dni (bo jak nie działa jeden dzień, to operator musi zwrócić za dwa, jako odszkodowanie) i już bym był po awanturze, z jakiej to racji ja się wywiązuje z umowy - PŁACĘ, a w zamian za to plus się z umowy nie wywiązuje... to świetnie że 3G działa w toruniu, dlaczego by to miało być straszne ??? nierozumiem...

  • 0

    41. ~getITright  2006-07-01 14:34:10  host: phantom.teldom.pl

    ty chyba wychodzisz z założenia że jak płacisz to NIC ci się nie należy, jak coś za co zapłaciłeś nie działa, zepsuło się czy coś w tym stylu, to nie można narzekać, bo to "narzekanie dla narzekania" otóż jesteś w błędzie, PRL-u już nie ma, na rynku jest konkurencja (mała bo mala, ale wybór jest) i TO NIE JEST ŻADNA ŁASKA, sieć ma działać cały czas, bez zarzutu, nie ma być ŻADNYCH błędów NIGDY i nikogo nie obchodzi z jakiego powodu jest awaria !

  • 0

    42. ~dt  2006-07-01 16:47:05  host: wap.plusgsm.pl

    @getI nie za dwa dni a za jeden.dokladnie 1/30 z r-kow za kazdy dzien. Wiem bo miesiac temu popsul sie u mnie nadajnik (moze sie wszedzie zdarzyc,nie robilem z tego afery) i poszla reklamacja. Nie mysl ze nie. Sprzet jest zawodny. Czasem sie psuje.

  • 0

    43. ~dt  2006-07-01 16:59:50  host: wap.plusgsm.pl

    niezaleznie u jakiego opa ten sprzet pracuje. Zepsuc moze sie zawsze.nie wymagaj niemozliwego. Straszne bylo ironiczne bo wdlg. tych opini to w plusie jest jedna wielka awaria non-stop a jednak udalo mi sie videorozmowa, i to nie jedna, Torun-Wroclaw.

  • 0

    44. ~dt  2006-07-01 17:02:01  host: wap.plusgsm.pl

    wciaz brakuje mi tu opini kogos kogo awaria dotknela i w jaki sposob. Usterki sa wszedzie a to ze o nich nie wiemy nie znaczy ze ich nie ma...

  • 0

    45. ~getITright  2006-07-01 21:50:47  host: phantom.teldom.pl

    @dt - no z tego co ja wiem to za jeden dzień - 1/15 miesięcznego zużycia, tak jest w prawie telekomunikacyjnym, nawet składałem kiedyś reklamacje i tak właśnie to było policzone w obu przypadkach (bo reklamacje składałem dwie - obie uwzględnione) U każdego opa sprzęt się psuje, a ja wymagam MINIMALIZACJI tego zjawiska, a jak już się zdarzy że mnie to dotknie to rekompensaty, więc nie wymagam niemożliwego, tylko poprostu normalności. "bo wdlg. tych opini to w plusie jest jedna wielka awaria non-stop" wedle jakich opini ? moich ??? nie sądzę, ja wiem że była jedna BARDZO poważna awaria z platfomą pre-paid i to uważam za skandal, teraz była jakaś mini-awaryjka u mnie w gdynii i mnie nie dotknęła, jak już pisałem jeżeli tłumaczenia plusa są prawdziwe, to nic takiego się nie stało, zresztą czytając komentarze nie widziałem żeby ktoś twierdził że w plusie jest awaria NON-STOP. A to że videorozmowa działa to wiesz... fajnie, mi zwykłe rozmowy działają cały czas, ale tak jak mówie nikt tu nie twierdzi że awarie są cały czas, bo gdyby tak było, to uwierz mi że plus by nie miał nawet połowy tych klientów których ma...

  • 0

    46. ~ktoś  2006-07-02 02:27:53  host: 212.160.172.70

    SirmarK: powiedz mi skąd po około 1,5 godz. wiedzieliście, że Plus ma poważną awarię w strefie gdańskiej w wyniku przepełnienia rejestru VLR; od abonentów którzy nagle nie mogli zalogować się do sieci; i co na tej podstawie stwierdziliście, że nastąpiło przepełnienie VLR, nie sądzę; tego typu techniczne informacje w tak krótkim okresie dostępne są wyłącznie wąskiej grupie osób; wniosek nasuwa się więc sam; macie dobry kanał informacyjny z Plusem; owszem piszecie o każdym z operatorów ale o żadnym nie macie tak szczegółowych informacji jak o Plusie.
    getITright: współczuję Ci "chłopie"; Twoje życie to chyba pasmo nieustannych reklamacji i roszczeń wobec wszystkich i o wszystko; czy Ty jesteś we wszystkim co robisz idealny, czy nigdy nie popełniasz błędów, z pewnością tak bo jesteś tylko człowiekiem, który jest omylny. Pozdrawiam

  • 0

    47. ~  2006-07-02 08:41:31  host: dzn195.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Za wiadomosci ze w PLUSie jest awaria NON STOP mozna podziekowac formumowiczom, ktorzy ciagle pisza jaki to w PLUSie jest syf. Tym bardziej jest to smieszne, ze nawet z igly zrobia widly, a na dodatek tel nie maja w tej sieci i go**o wiedza. Zalosne.

  • 0

    48.  2006-07-02 09:29:22

    ktoś: jakbyś tak dobrze popatrzył w nasze wiadomości, to zobaczyłbyś podobne materiały na wszystkich trzech opów... ;)

  • 0

    49. ~dt  2006-07-03 00:22:57  host: fe2.internetdsl.tpnet.pl

    Witku moze i tak ale jednak nie tylko ja widze ze w Plusie macie najlepsze wtyki, chociaz nie w kazdym dziale bo do tej pory nic nie napisales o nieoficjalnym UMTSie w Toruniu

  • 0

    50.  2006-07-05 09:00:53

    47 - jak nie moga sie nigdzie połączyć albo zalogować do sieci przez jakiś czas to co ,w/g Ciebie mają o tym nie pisac?? Szlag wtedy byu trafil każdego ,nawet mnie - ja się nie dziwię też bym napisał a miałem taki problem z SIM+ w roamingu w ltym - ni cholery sie nie dalo zadzwonić więc nie inputuj mi ze nie wiem co piszę - wiem dobrze i dlatego simplus lezy u mnie na biurku a nie w telefonie za to dokupiłem drugiego Tak Taka ,przynajmniej mozna być pewnym ze nie zawiedzie w krytycznej sytuacji

  • 0

    51.  2006-07-05 09:02:37

    a Simplusa chętnie oddam - chce ktoś??:)

  • 0

    52. ~xxx  2006-07-05 19:41:15  host: egd220.neoplus.adsl.tpnet.pl

    51. Na Twoją ofertę chętnych jakoś brak...

  • 0

    53. ~  2006-07-06 22:49:07  host: dyp122.internetdsl.tpnet.pl

    w erze w katowicach bez przerwy cos sie dzieje :( Za kazdym razem zglaszam... i dosteje 10 minut gratis ;)

  • 0

    54. ~ktoś  2006-07-07 15:08:12  host: 212.160.172.70

    olek_skype:
    ktoś nie chce bo mam i korzysta od dłuższego czasu; może i były problemy w styczniu z platformą Plusa ale ich już nie ma i irytuje mnie ciągłe nawiązywanie niektórych osób do tego zdarzenia; staram się natomiast uświadomić, że wg mnie Telpolis pisze niezwykle szczegółowo o "awariach" Plusa; posługuje się językiem technicznym, dokładnie opisując w krótkim czasie przyczynę awarii; tego typu informacje w większości przypadków nie wychodzą na zewnątrz i nie są udostępniane publicznie; świadczy to, że Telepolis ma dobre "wtyki" w Plusie; śmiem twierdzić, że jest to NMC operatora.

  • 0

    55. ~ktoś  2006-07-07 15:15:12  host: 212.160.172.70

    olek_skype:
    ktoś nie chce bo mam i korzysta od dłuższego czasu; może i były problemy w styczniu z platformą Plusa ale ich już nie ma i irytuje mnie ciągłe nawiązywanie niektórych osób do tego zdarzenia; staram się natomiast uświadomić, że wg mnie Telpolis pisze niezwykle szczegółowo o "awariach" Plusa; posługuje się językiem technicznym, dokładnie opisując w krótkim czasie przyczynę awarii; tego typu informacje w większości przypadków nie wychodzą na zewnątrz i nie są udostępniane publicznie; świadczy to, że Telepolis ma dobre "wtyki" w Plusie; śmiem twierdzić, że jest to NMC operatora.

  • 0

    56.  2006-07-10 08:27:44

    simplus jest dość marną ofertą A to że ktoś tam sobie go używa to normalne. Nie wszyscy muszą mieć to co najlepsze ;)

  • 0

    57. ~markII  2006-07-10 22:01:34  host: alm125.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czytam te naiwne opinie "płacę i wymagam" ale wg. Plusa masz prawo tylko płacić. Pomimo zapłaconych wszystkich bezspornych rachunków Polkomtel zeblokował mi rozmowy wychodzące i nie reagował na moje pisma reklamacyjne. Zainteresowanym mogę udostępnić dowody wpłat i pisma do Polkomtela.

  • 0

    58. ~pam5  2008-04-01 12:03:04  host: aai210.internetdsl.tpnet.pl

    Zastanawia mnie czy będzie za tę awarię jakaś rekompensata przy rachunku.Operator powinien poczuć się do winy.Mam dwa telefony w abonamencie i finał jest taki,że straciłam wczoraj niespodziewanie z obu aparatów kontakt telefoniczny ze światem!!!Nie miałam jak wrócić do domu(była godzina po 23),byłam na zadupiu,a mój chłopak,który miał mnie odebrać też ma telefon w PLUSIE!!!Poradziłam sobie bo wzięłam taksówkę!!!Ale nie po to mam telefon komórkowy,żeby bez ostrzeżenia z winy operatora po prostu sobie przestał działać!!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-236-48.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.