Polkomtel przysłał sprostowanie w związku z opublikowaną przez nas wiadomością dotyczącą awarii jego sieci w regionie gdańskim.
Oto treść sprostowania:
W nawiązaniu do informacji "Awaria w Plusie", jaka ukazała się wczoraj na portalu telepolis.pl, chciałabym sprostować i wyjaśnić, że w dniu 29 czerwca br. w strefie gdańskiej nie doszło do żadnej poważnej awarii w sieci Plus, sugerowanej przez autora notatki.
O godzinie 16:27, w związku z pracami wykonywanymi na centrali MS4400XX w Gdyni i restartem modułów VLRU, nastąpił wzrost ruchu sygnalizacyjnego, który spowodował przejściowy natłok na łączach i okresowe problemy z zalogowaniem się do sieci abonentów obsługiwanych przez centralę w Gdyni. Natłok został rozładowany o godzinie 17:55 i tym samym ustała przyczyna niedogodności w korzystaniu z sieci, za które przepraszamy naszych klientów.
Elżbieta Sadowska
rzecznik prasowy sieci Plus
Zastanawia nas tylko jedno – od kiedy ważne i krytyczne prace na centralach wykonuje się w środku dnia i czemu dział techniczny radził sprzedawcom w tym regionie, aby przekazywali klientom, żeby nie wyłączali przez najbliższe klikanaście godzin telefonów? Informacje przekazane naszym czytelnikom w tej wiadomości podtrzymujemy jako, iż otrzymaliśmy je z wiarygodnych źródeł.
Źródło tekstu: Plus