Od wczoraj trwa awaria platformy prepaid sieci Virgin Mobile. Klienci nie mogą sprawdzić salda konta w swoich usługach.
Od 25 lipca na klientów sieci Virgin Mobile czeka przykra informacja przy próbie sprawdzenia salda usług. Otrzymują oni powiadomienie o braku minut, SMS-ów i megabajtów, nawet jeśli chwilę wcześniej aktywowali pakiet. Jednocześnie sieć potwierdza, że opłata za pakiet została pobrana.
Jak czytamy na facebookowym profilu sieci, aktualnie nie jest możliwe sprawdzenie stanu pakietów przez aplikację mobilną oraz kody USSD. Jak jednak uspokajają pracownicy sieci, problem dotyczy wyłącznie wyświetlania informacji, nie samych sald - pakiety powinny cały czas działać bez utrudnień.
Nie jest póki co znany termin usunięcia awarii, Virgin Mobile potwierdza jedynie, że pracuje nad rozwiązaniem utrudnień.
Źródło tekstu: wł
Jeśli tkwisz w mentalnym średniowieczu to możesz mieć pretensje jedynie do siebie.
Vivo x100 pro jest na 1 miejscu u każdego recenzenta.
A ten tekst pisałeś na snopowiązałce.
Chętnie kupię coś , ale chcę płacić gotówką za pobraniem.A w Biedronce Home tak nie można.Dlaczego?
Ślepy i głupi. To co się zmieści na ekranie lub nie zależy od rozdzielczości, nie przekątnej...