DAJ CYNK

Awaria Virgin Mobile

LuiN

Taryfy, promocje, usługi

Od wczoraj trwa awaria platformy prepaid sieci Virgin Mobile. Klienci nie mogą sprawdzić salda konta w swoich usługach.



Od wczoraj trwa awaria platformy prepaid sieci Virgin Mobile. Klienci nie mogą sprawdzić salda konta w swoich usługach.

Od 25 lipca na klientów sieci Virgin Mobile czeka przykra informacja przy próbie sprawdzenia salda usług. Otrzymują oni powiadomienie o braku minut, SMS-ów i megabajtów, nawet jeśli chwilę wcześniej aktywowali pakiet. Jednocześnie sieć potwierdza, że opłata za pakiet została pobrana.

Jak czytamy na facebookowym profilu sieci, aktualnie nie jest możliwe sprawdzenie stanu pakietów przez aplikację mobilną oraz kody USSD. Jak jednak uspokajają pracownicy sieci, problem dotyczy wyłącznie wyświetlania informacji, nie samych sald - pakiety powinny cały czas działać bez utrudnień.

Nie jest póki co znany termin usunięcia awarii, Virgin Mobile potwierdza jedynie, że pracuje nad rozwiązaniem utrudnień.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł