Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Awaria Virgin Mobile

Awaria Virgin Mobile

LuiN 26 Lipca 2017 10:45

6 2

virgin awaria

Od wczoraj trwa awaria platformy prepaid sieci Virgin Mobile. Klienci nie mogą sprawdzić salda konta w swoich usługach.

Od 25 lipca na klientów sieci Virgin Mobile czeka przykra informacja przy próbie sprawdzenia salda usług. Otrzymują oni powiadomienie o braku minut, SMS-ów i megabajtów, nawet jeśli chwilę wcześniej aktywowali pakiet. Jednocześnie sieć potwierdza, że opłata za pakiet została pobrana.




Jak czytamy na facebookowym profilu sieci, aktualnie nie jest możliwe sprawdzenie stanu pakietów przez aplikację mobilną oraz kody USSD. Jak jednak uspokajają pracownicy sieci, problem dotyczy wyłącznie wyświetlania informacji, nie samych sald - pakiety powinny cały czas działać bez utrudnień.

Nie jest póki co znany termin usunięcia awarii, Virgin Mobile potwierdza jedynie, że pracuje nad rozwiązaniem utrudnień.

Źródło tekstu: wł     

w sumie: 86
  • 0

    68. ~  2017-07-26 18:07:03  host: 107.red-83-55-59.dynamicip.rima-tde.net

    @67
    Ale jest taniej o 4zl/mc. Dla biedaków liczy się cena.

  • -2

    69.  2017-07-26 18:09:54

    Dziś imieniny Grażyny czyli Wszystkie Grażyny biznesu podobnie jak Janusze biznesu świętują.

    Do widzenia Virgin do widzenia roaming UE.

    Sprawa jest prosta " Nie na RLAH to nie ma Virgin"
    Miliony Euro kary i sieć zamknięta za swoją pazerność i grażynowatość wobec abonentów i nie respektowanie dyrektyw UE oraz UKE.

    GPO - Grażyna psuje Orange
    GPO - Gruby przekręt Oliwy
    Nie dolewajcie Oliwy do Ognia :)

  • -2

    70.  2017-07-26 18:13:05

    Liczy się jakość bo w Paly/Fakt/RBM/Virgin jest tylko jakoś i jakoś to będzie :)
    Po co mi HD Voice jak to działa na szczątkowym zasięgu Play a w protezie roamingu krajowego nie działa a prędkości zawrotne 1mbit/s .
    Orange zablokowane Plus jak nie poprosisz o włączenie kilka razy jak się dodzwonisz to CMOK to też zablokowany a niektórym nawet T-Mobile blokują pazery jedne.

  • 0

    71. ~Zdzichu  2017-07-26 18:19:37  host: a07-09-02.opera-mini.net

    56.Calm7, a po 10 miesiącach w tym abo było 36.99zł przez kolejne 2 m-ce. A może teraz coś pozmieniali(?)

  • -1

    72. ~  2017-07-26 18:25:31  host: 107.red-83-55-59.dynamicip.rima-tde.net

    W dobie no limitów za 20zl wybieranie czegokolwiek co działa na play 5g to pomyłka. Ciekawe czy Witek z racji pracy w play dalej ma u nich numer, pewnie specjalna taryfa vip z wjazdem do N! łącznie z lte hehe, niedostępna opcja dla zwykłego kowalskiego.

  • 0

    73. ~pabloki  2017-07-26 18:26:27  host: 188.146.37.23.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    71 jest tak samo dalej tylko teraz dodali ze prepaid z innych sieci tez może skorzystać.

  • 2

    74.  2017-07-26 18:31:38

    @70 Większość ludzi nie jeździ po całej Polsce, tylko kursuje na trasie dom - praca. Jeśli w tych dwóch lokalizacjach jest dobry zasięg macierzysty to spokojnie masz jakość. Mi średnio w dzień speedtest wyciąga 20-50 mega download. http://tlp.is/ebe

  • -2

    75. ~A2mobil  2017-07-26 18:58:13  host: user-94-254-225-115.play-internet.pl

    Polecam A2mobajl zasięg wszędzie zero problemów, Play śmierdzi

  • 1

    76.  2017-07-26 18:59:34

    Sprawdzałem 10 minut temu aplikacja mobilna działa i stan pakietu aktualny pokazuje jak i wszystkie połączenia.

  • 2

    77. ~  2017-07-26 23:23:28  host: 240-158-255-130.dynamic.t-mont.net.pl

    Nie wiem kto i z czyjego polecenia prowadzi tutaj wściekłą nagonkę przeciwko VM, chociaż chyba można się tego domyślać.
    Ja używam VM od półtora roku i jak dotąd złego słowa na tę sieć powiedzieć nie mogę. Owszem, system im rzeczywiście padł i faktycznie nie da się sprawdzić stanu konta, ale bez problemu w dalszym ciągu można zarówno telefonować jak i korzystać z internetu.
    Czytam tu jakieś brednie o internecie ograniczonym do 1.5 Mb/s; przed chwilą sprawdzałem prędkość u siebie i wychodzi mi: DL - 10,69 Mb/s, UL - 2,66 Mb/s ( http://tlp.is/ebj ), a zazwyczaj mam jeszcze wyższe transfery.
    Co miesiąc dostaję za darmo: 30 minut rozmów, 300 MB transferu i 30 SMS-ów, a jak skończą sie darmowe pakiety, to mam pakiety rozmów po 8-10 gr/min oraz 1 GB transferu za 2 zł.
    Mnie do szczęścia nic więcej nie potrzeba, jestem całkowicie usatysfakcjonowany! A jak będę jechał za granicę, to do roamingu mam kartę Orange, której właściwie do niczego innego nie używam bo mi się to po prostu nie opłaca.

  • 1

    78.  2017-07-27 00:38:17

    @77: to przy takim korzystaniu z Orange wpadniesz w FUP-a i zapłacisz tyle co w Virginie, więc nie opłaca się zmieniać karty :)

  • 1

    79. ~Zdzichu  2017-07-27 01:18:56  host: a22-09-01.opera-mini.net

    77. Właśnie tak, jakiś pajac naganiacz pisze w koło ze a2mobile jest najlepsze. Jest najlepsze dla niego, a nie bierze pod uwage tego, że ktoś może mieć inne potrzeby niż on, nie każdemu jest potrzebny nolimit, no ale taki pajac tego nie rozumie i rżnie głupa.
    Natomiast w kwestii tego ograniczenia 1,5Mbs to jak jesteś w zasięgu macierzystym play to tego ograniczenia nie masz, a jak korzystasz z roamingu krajowego to jest.

  • -2

    80. ~wlo  2017-07-27 10:56:11  host: host-89-228-240-139.dynamic.mm.pl

    Nie ma co bronić tej upadłeś sieci Virgin.
    Nie działa roaming w kraju tylko czasem z wielkieł łaski t-m lub plus.Transfery w roamingu 1-1.5mbps w Play tez szłu nie ma 6mbps.
    Nie działa roaming w UE i dostępny tyko jeden najczęściej najsłabszy op np. o2 w DE lub wind w GR tzn. kroją swoich abo jak dawniej złodziejskimi stawkami.Transfery w UE to góra 1mbps jak ciebie jakąs sieć z łaski wpuści
    Dzo dziś ie działają kody Freemium, CMOK oraz nie można nigdzie zadzwonić pomimo 30 minit fremium i 20zł na koncie głównym - porażka.

  • 2

    81. ~racjonalista  2017-07-27 11:03:31  host: 217-67-205-170.itsa.net.pl

    Jestem klientem sieci VM i nie mam żadnych problemów. Płace 19 zł miesięcznie w ABO i jest GIT. Jestem również w stanie zaakceptować niskie koszty w UE :):) Ci co chcą mogą płacić w Orange jak ja wcześniej 49 zł, żeby kilka razy w roku podzwonić na urlopie to nikt im nie zabroni.

    a z tą awarią to chyba lekkie nadużycie - nie było widać sald, ale wszystko działa.

  • 1

    82. ~  2017-07-27 12:32:03  host: 240-158-255-130.dynamic.t-mont.net.pl

    @ 80. ~wlo (czarny): Nie wiem czy jesteś prawdziwym "wlo" czy tylko trollem wprowadzającym zamieszanie na Telepolis, ale ta Twoja wypowiedź nie budzi zaufania. Swój główny numer mam w Orange i prawdę mówiąc nie zauważam różnicy w jakości obu sieci, być może dlatego, że mieszkam w dużym mieście. Ale co więcej, moja żona w pracy (również w tym samym mieście) nie ma zasięgu Orange'a, natomiast z VM korzysta bez problemu!
    Awaria systemu wczoraj miała miejsce, ale z usług sieci można było bez przeszkód korzystać, a dzisiaj system już działa i wyświetla wszystkie wczorajsze połączenia.
    Nie mam pojęcia, co masz na myślisz pisząc, że "nie działają kody Freemium" oraz że "nie można nigdzie zadzwonić pomimo 30 minit fremium i 20zł na koncie głównym"! U mnie wszystko działa!

  • 0

    83. ~A2 nie  2017-07-27 18:01:33  host: 89-74-62-39.dynamic.chello.pl

    miałem go w smartfonie nie działał Internet podobnie w modemie też internetu nie otrzymywałem A2 0 Nie nadaje się

  • 0

    84. ~małopolska  2017-07-28 09:10:51  host: 91.212.223.20

    Witam,
    Czy Virgin ma dziś jakąś awarię??? Od rana nie mam dostępnej usługi internatu. Ktoś jeszcze ma taki problem czy to może mój telefon?

  • 0

    85.  2017-07-28 09:16:10

    @84: wiem tylko że przez 2 dni nie można sprawdzić konta- kody wczoraj też nie działały. Dzisiaj działają.

  • 0

    86.  2017-07-29 12:27:02

    82 - nie będę się powtarzał, bo to głupie... NIGDY nie piszę niezalogowany ;-)

  • 0

    87. ~Em  2017-08-10 20:52:24  host: user-94-254-227-12.play-internet.pl

    Wciąż nie działa

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-133-40.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.