Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Awaria "Strefy Plus" w Polkomtelu

Awaria "Strefy Plus" w Polkomtelu

WitekT 5 Grudnia 2006 11:28

0 0
Od początku listopada Polkomtel nie może poradzić sobie z usunięciem awarii usługi Strefy Plus.

W tej chwili niemożliwa jest zmiana lokalizacji usługi, są także poważne problemy z uruchomieniem jej po raz pierwszy. Biuro obsługi klienta informuje, że choć awaria jest znana, to nie jest znany termin jej usunięcia. Konsultanci sugerują składanie reklamacji.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 80
  • 0

    61. ~general  2006-12-06 13:22:44  host: 142.52.jawnet.pl

    ok wlo ! rozumiem ze Netmonitor potrzebny! pozdrawiam

  • 0

    62.  2006-12-06 13:44:15

    ostatnio wszyscy idą do ery jak tylko moga czy umowy sę kończą czy w podobnych sytuacjach.Musi tam być dobrze.

  • 0

    63. ~jojo  2006-12-06 14:32:10  host: ekj122.internetdsl.tpnet.pl

    Oj jest dobrze "kasey" - jest! :-)

  • 0

    64. ~xxx  2006-12-06 18:38:33  host: egz94.neoplus.adsl.tpnet.pl

    62: To oczywiste, trzeba znacznie powiększyć powiększyć bazę abonencką przed rebrandingiem żeby jak najlepiej wypaść i "podkręcają" ofertę jak się da.

  • 0

    65. ~jojo  2006-12-06 22:43:09  host: efm231.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "xxx" - co wcale nie oznacza, że po rebrandingu będzie gorzej. :-)

  • 0

    66. ~miliard  2006-12-06 22:48:14  host: 195.116.35.23

    Mam pytanko jak to jest z przenosinami z sieci do sieci. Czy jeśli mam fona z simlockiem to po przeniesieniu numeru do innej sieci ten telefon będzie nadal działać czy trzeba wymienić kartę? Czyli krótko: simlock jest na kartę danej sieci czy na daną sieć?

  • 0

    67. ~ZochO  2006-12-07 09:30:33  host: col132.neoplus.adsl.tpnet.pl

    smilok jest na daną sieć,co jest równoznaczne z tym że jest na daną kartę :P Jak sie przenosisz z sieci do sieci to dostajesz nową kartę nowej sieci na której uruchamiaja Ci stary numer po tym jak stara sieć wyłączy numer na starej sieci i przekaże ten numer do nowej sieci. W praktyce to jest od groma czekania. Przenosze numer z abonametnu Oraneg do Simplusa, Orange wyłączył mi numer 27.XI (okres rozliczeniowy kończy mi się 29.XI) i nadal nie przekazał numeru do Polkomtelu (gdy dzwonię na ten numer słyszę "nie ma takiego numeru" z Orangu. Przykład z Orange 501539698 - nie ma numeru. Przykład z Plusa 603655936 - nie ma numeru. Przykład z Ery 608655992 - nie ma numeru. Wspomnę jeszcze że pierwsze kroki w celu zmiany operatora podjołem w czerwcu tego roku.

  • 0

    68. ~ZochO  2006-12-07 09:31:43  host: col132.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w skrócie jak zminiasz sieć musisz mieć zdjętego simlocka

  • 0

    69.  2006-12-07 12:10:06

    Przy przenoszeniu numerów jakoś najwięcej jest problemów na styku Plus Orange.

  • 0

    70.  2006-12-07 13:10:53

    a czemu to. Jakaś komitywa z erą?Najbardziej opłaca się przejść do TT, to wchodzi się na warunki, jakby się było już 4 miechy.

  • 0

    71.  2006-12-07 19:04:05

    Strefa Plus nigdy nie była sprawna. Mam telefon 3G (UMTS) od dwóch lat i prawie stale przebywam w zasięgu sieci UMTS, ale ze Strefy Plus mogłem korzystać tylko wówczas, gdy byłem poza zasięgiem UMTS. Jeśli telefon znajduje się na obszarze ustanowionej usługi „Strefa Plus” to rozmowy nie są sygnalizowane (sygnałem dźwiękowym) i nie są rozliczane jako połączenia wykonywane ze „Strefy Plus” w każdym przypadku, jeśli połączenie jest realizowane w technologii UMTS. Dotyczy to nawet tych połączeń, które wykonywane są w bezpośrednim sąsiedztwie nadajnika UMTS, na którym ustanowiono „Strefę Plus”. Jako połączenia ze „Strefy Plus” wykonywane są tylko te (nieliczne) połączenia, które realizowane są w technologii GSM (nie 3G), a więc rozmowy wykonywane w miejscach „Strefy Plus”, gdzie nadajnik UMTS nie ma zasięgu (piwnice lub w głębi budynków). Oznacza to, że niemożliwe jest ustanowienie „Strefy Plus”, jeżeli aparat telefoniczny pozostaje w zasięgu UMTS. Innymi słowy, niemożliwe jest korzystanie z usługi „Strefa Plus” wszędzie tam, gdzie aparat telefoniczny przełącza się samoczynnie na UMTS (a aparaty telefoniczne sprzedawane przez Plusa automatycznie przełączają się między sieciami GSM i UMTS i nie pozwalają na ręczne ustawienie GSM zamiast UMTS). W związku z opisanymi niedogodnościami wnosiłem o usunięcie opisanego problemu technicznego. W odpowiedzi poinformowano mnie, że zawyżone opłaty za rozmowy zostaną skorygowane, ale muszę na bilingu wskazać te konkretne rozmowy (to jest przykład kretynizmu). Więc wyłączyłem Strefę Plus.

  • 0

    72. ~wlo  2006-12-08 09:14:10  host: aoq36.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marek-KRK - no nie nazwę Twojego postępowania... Jeśli natwet, to nie rozumiem zupełnie rezygnowania z obniżenia kosztów tam gdze to jest możliwe - chyba, że opłąta za strefę nie jest rekompensowana tymi oszczędnościami. A co do zwrotu kosztów - sądzę, że za każde połączenie wykonane do sieci albo na stacjonarne byłbym w stanie odzyskać kasę. Jeśli nie, to spokojnie można wykazać udział połączeń ze strefy w połączeniach w ogóle z poprzednich billingów, kiedy jeszcze tego problemu nie było. Pozostaje problem pisania reklamacji. No ale jak komuś się nie chce... Jeśli by dostawali co miesiąc reklamacje od klientów, na pewno przyłożyliby się do sprawy bardziej. No ale jak klienci olewają, to dziwisz się, że oni? To normalne jest - Twoja firma za klienta coś robi?

  • 0

    73. ~DarkO  2006-12-10 14:50:39  host: ip-80.54.189.92.eltronik.net.pl

    Strefa Plus u mnie przestała działać od połowy dnia już 30.05.2006r.Jak dotąd stale reklamuję kolejne faktury, płacę z ich korekty, ale problem trwa nadal, a jego konsekwencje ponoszę ja. Aż mnie łeb boli od ciągłego wydzwaniania do BOK i tłumaczenia o co mi chodzi. Kiedyś nawet proponowali mi rozliczanie rozmów ze Strefy na Plusa i stacjonarne po cenie Kontakt Plus, ale na obiecankach się skończyło. Do tego w październiku "coś" zmieniło mi ustawienia Strefy z 04856 na 04854 i mimo próby zmiany bezpośrednio pod anteną Plusa w Brodnicy, otrzymałem ustawienia na Włocławek. Pozostaje tylko czekać, bo teraz o awarii mówią oficjalnie, choć pewnie do bólu głowy dojdą jeszcze obolałe palce od pisania reklamacji, bo taką formę teraz preferują w BOK. Pozdrawiam wszystkich Plusiaków!!!

  • 0

    74. ~ata  2006-12-10 21:48:12  host: apn-99-43.gprspla.plusgsm.pl

    a mnie przylaczyli do 5Plus jakies 3 miesiace po tym jak zlozylem wniosek:// co za slabizna

  • 0

    75.  2006-12-12 10:12:48

    Czy zauważyliście, ze ostatnio zlikwidowali opcję ustanawiania (zmiany) Strefy Plus za pośrednictwem aplikacji e-bok. Muszą mieć nie małe problemy.

  • 0

    76. ~Tomek  2006-12-13 01:50:56  host: host-100-141.gprsbal.plusgsm.pl

    Ja mam te same problemy co Marek-KRK.Kiedy telefon działa w UMTSie to brak sygnału strefy i oczywiscie naliczania jak w strefie.Reklamacje nie pomagają.Dla PLUSa to normalka bez szans na naprawę.

  • 0

    77. ~wlo  2006-12-13 08:53:11  host: aso185.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ata - a kiedy złożyłeś wniosek? jak długo po aktywacji numeru abonamentowego?

  • 0

    78. ~ole  2006-12-13 23:16:53  host: apn-100-176.gprsbal.plusgsm.pl

    Marek-KRK: Plus się do tego nie przyzna, ale nie jest tajemnicą, że Strefa Plus po prostu nie działa na platformie 3G. Tylko ciekawe jak im udowodnisz, które połączenie było wykonywane akurat ze strefy.

  • 0

    79. ~qwerty  2006-12-15 21:18:50  host: w3cache.dialog.net.pl

    wlo: Normalne jest dla ciebie takie postępowanie PLUSA?? No to gratuluje podejścia do sprawy. Ja składałem reklamacje 3 razy i co to dało nic. PLUS nawetnie informuje o tym że STREFA PLUS nie działa na nadajnikach UMTSowych. Co wiecej od kilkudziesieciu godzin nie dziala powiadamianie na smsa w PLUSNECIE. Od 2 lat jak jestem u nich w sieci to ta usluga caly czas zle dziala. Pisze do niech caly czas. I co dostaje tylko informacje z IBOKU ze przeslali informacje do dzialu technicznego. I co wedlug ciebie tez mam pisac reklamacje. Co to za firma ktora dziala jak klienci zaczynaja pisac reklamacje. Jedyne co mnie trzyma w PLUSIE to IPLUS do abonamentu a nie jako oddzielna karta. Jezeli tylko ERA cos takiego wprowadzi odrazu do nich wracam. Tam tez sie zdarzaly awarie ale nie na taka skale i nie przez tyle czasu. PLUS z miesiaca na miesiac idzie na dno.

  • 0

    80. ~Wojbi  2008-03-12 18:19:39  host: abpz74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10 prawie lat byłem w Plusie i była zawsze OK. Od kiedy na prezesa przyszedł kaczy koleś Glapcio, zaczęły sie kłopoty. Przypadek ?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-193-33.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.