DAJ CYNK

[Aktualizacja] Awaria platformy Horizon w UPC

WitekT

Wydarzenia

Od dwóch dni klienci UPC korzystający z platformy Horizon mają poważny problem z korzystaniem usług telewizyjnych. Urządzenie często się restartuje i wprowadza w tryb awaryjny z ograniczonym dostępem do usług.

Od dwóch dni klienci UPC korzystający z platformy Horizon mają poważny problem z korzystaniem usług telewizyjnych. Urządzenie często się restartuje i wprowadza w tryb awaryjny z ograniczonym dostępem do usług.

Klienci operatora na profilu na Facebooku dość stanowczo wyrażają się o usługodawcy. Przedstawiciele UPC podają kolejne daty usunięcia awarii, które nie są dotrzymywane.

Liczbę dekoderów Horizon w polskim UPC można szacować na około 30 tys. sztuk.

[Aktualizacja 14:48]

Użytkownicy dekoderów Horizon mogą obserwować trudności z działaniem urządzenia i dostępem do niektórych funkcji interaktywnych. Najczęściej podczas oglądania telewizji pojawiać się może informacja o trybie awaryjnym lub informacja o wyświetlanym programie, w niektórych przypadkach mogą również występować ograniczenia z dostępem do usługi telewizyjnej, nagrywania lub VOD. Od początku informujemy o tym klientów za pośrednictwem infolinii, IVR oraz obsługi zapytań w mediach społecznościowych. Przykro nam z powodu zaistniałych niedogodności, a nasi specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności dekodera, abyśmy mogli jak najszybciej powiadomić o tym naszych klientów. Usługi dostępu do internetu i telefonii działają poprawnie - powiedział TELEPOLIS.PL Michał Fura, rzecznik operatora.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł