Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Avaya współpracuje z Nokią

Avaya współpracuje z Nokią

WitekT 18 Marca 2005 14:37

0 0

Aplikacje z serii Avaya MultiVantage umożliwiają korzystanie z urządzeń Nokia Series 60 podobnie jak z przenośnych telefonów biurowych.

Avaya wraz z firmą Nokia planują rozbudowę telefonów Nokia Series 60 o zaawansowane funkcje łączności bezprzewodowej oparte na technologii IP. Aplikacja Communication Manager, wchodząca w skład pakietu Avaya MultiVantage (Avaya Extension to Cellular), umożliwi przekształcenie aparatów Nokia Series 60 w telefony biurowe. Pozwolą one mobilnym użytkownikom na korzystanie z pełnej funkcjonalności telefonii biznesowej, jak np.: przekazywanie połączeń, rozmowy konferencyjne, skrócone wybieranie numerów wewnętrznych. Użytkownicy będą również dostępni pod jednym numerem służbowym, bez względu na to czy posługują się telefonem komórkowym, czy stacjonarnym.

Klienci biznesowi od dawna oczekiwali na dostępność funkcji telefonii korporacyjnej w popularnych urządzeniach bezprzewodowych. Aplikacja firmy Avaya, w którą wyposażono telefony Nokia Series 60 umożliwi przedsiębiorstwom na całym świecie korzystanie z zalet telefonii IP, a tym samym uzyskanie większej efektywności - powiedział Lars Vestergaard, starszy analityk w firmie IDC.

Funkcje programu Avaya Communication Manager zostaną po raz pierwszy udostępnione w ramach menu telefonu komórkowego. Pozwoli to przedsiębiorstwom na uproszczenie zarządzania łącznością bezprzewodową, polepszenie wydajności i efektywności pracy personelu mobilnego oraz zapewnienie większej ciągłości działań. Dzięki opisywanemu rozwiązaniu znajdujący się poza biurem użytkownicy telefonów Nokia Series 60 mogą odbierać wszystkie połączenia przychodzące do firmy. Przykładowo, za pośrednictwem telefonu Nokia, klient dzwoniący do przedstawiciela handlowego na numer biura, może się z nim natychmiast połączyć, nawet gdy odbiorca przebywa za granicą. Z punktu widzenia rozmówcy połączenia wykonywane i odbierane za pomocą urządzenia bezprzewodowego nie różnią się od połączeń spod numeru stacjonarnego.




Coraz więcej przedsiębiorstw przyjmuje model działania przewidujący zapewnienie wirtualnych biur pracownikom na całym świecie, w związku z czym potrzebne są rozwiązania łączności bezprzewodowej pozwalające zwiększyć wydajność pracy personelu - powiedział Geoffrey Baird, wiceprezes i dyrektor pionu urządzeń telekomunikacyjnych w firmie Avaya.

Gerard Bruen, dyrektor ds. rozwiązań głosowych dla przedsiębiorstw w firmie Nokia dodaje, że połączenie telefonii stacjonarnej i komórkowej pozwala zwiększyć wartość łączności bezprzewodowej w biznesie. Udostępnienie aplikacji Avaya Communication Manager w telefonach Nokia Series 60 pozwala na szybsze uzyskanie pełni korzyści wynikających z mobilności.

Codzienna działalność przedsiębiorstw jest coraz bardziej uzależniona od telefonów komórkowych. Przeprowadzone niedawno przez firmę Avaya globalne badania rynku wykazały, że wiele przedsiębiorstw traci potencjalne źródła przychodów tylko dlatego, że ważne połączenia nie są odbierane we właściwym czasie. Aż 68%respondentów przyznało, że ważne wiadomości co najmniej raz w tygodniu docierają do nich z opóźnieniem. Ponadto wyniki badań wskazują na pozytywne nastawienie do pracy mobilnej: 75% ankietowanych w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii uważa, że elastyczne środowisko pracy pozwala lepiej wyważyć życie zawodowe i prywatne pracowników.

Aplikacja dla wybranych modeli Nokia Series 60 zostanie udostępniona w III kw. br.

Źródło tekstu: Avaya, wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-143-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy dostępny na rynku smartfon to:

10 najlepszych smartfonów (październik 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (11)

Archiwum Ankiet