Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Automatyzacja SMS - nowa funkcja platformy SerwerSMS.pl

Automatyzacja SMS - nowa funkcja platformy SerwerSMS.pl

sirmark 14 Grudnia 2015 13:07

0 6

Automatyzacja SMS to nowa funkcjonalność platformy SerwerSMS.pl. Połączenie powiadomień SMS z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi umożliwia sprawdzanie zachowań klienta na stronie internetowej oraz odpowiednią reakcję na podejmowane przez niego działania.

Do tej pory wysyłana wiadomość tekstowa służyła głównie jako narzędzie informacyjne, za pomocą którego klient powiadamiany był o spotkaniach, promocjach, kodach rabatowych, specjalnie przygotowanych ofertach. Teraz dzięki remarketingowi wykorzystującemu zautomatyzowane powiadomienia SMS możliwe jest zbieranie danych liczbowych dotyczących np. liczby logowań czy wejść na stronę. Obserwując zachowanie użytkownika na monitorowanej stronie www możemy odpowiednio na nie zareagować, zachęcając go tym samym do dokonania zakupów na stronie internetowej.

Jak wyjaśnia przedstawiciel SerwerSMS.pl Daniel Zawiliński, cała innowacyjność polega na stworzeniu reguł, na podstawie których będą wysyłane wiadomości SMS (lub e-maile), jeśli tylko odwiedzający daną witrynę wykona określoną czynność, np. porzucając koszyk zakupów, otrzyma rabat w wysokości 20% na produkt w nim się znajdujący.




Przykładem mającym na celu zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym wykorzystaniu automatyzacji SMS, jest przesłanie oferty specjalnej na określony produkt lub usługę w przypadku, gdy dany użytkownik kliknie w niego kilka z razy, a następnie opuści stronę - mówi Daniel Zawiliński.

Nowa opcja dostępna jest dla każdego klienta platformy. Po wstępnej konfiguracji system wygeneruje kod śledzenia, który należy umieścić w kodzie źródłowym własnej strony. Dane o klientach są zbierane poprzez widżet lub za pomocą API Następnie za pomocą kilkunastu opcji można m.in zdefiniować do jakiej grupy będą zapisywane kontakty czy też ustalić opis pól formularza czy też tekst widoczny użytkownikowi po zapisie danych. Po zakończeniu konfiguracji, system generuje kod osadzenia elementu, który umieszcza się pod kodem śledzenia w miejscu, w którym widżet ma się pojawiać.

Wykorzystanie powiadomień SMS w procesie automatyzacji pozwala także w łatwy i przystępny sposób zbadać konwersję kampanii marketingowych. Aby sprawdzać na bieżąco efekty prowadzonych działań pierwszym krokiem, jaki należy zrobić jest ustalenie parametrów, które chcemy mierzyć. Dzięki temu zaczniemy gromadzić interesujące nas dane np. ilu użytkowników zalogowało się do systemu czy weszło na określoną zakładkę na www. Posiadając takie informacje możemy zweryfikować założenia kampanii, a także skuteczniej zaplanować kolejne działania.

Źródło tekstu: SerwerSMS, wł     

Dodaj do:

Tagi: sms | serwersms.pl

w sumie: 4
  • 0

    2. ~Darek  2015-12-14 14:21:24  host: host-217-172-245-188.lodz.mm.pl

    SMS BLOCKER - podstawa !

  • 1

    3.  2015-12-14 15:29:54

    trzeba chronić swój numer, a nie podawać gdzie bądź, choć są i tacy debile, co pytają, czy numer prywatny, czy firmowy, bo jak firmowy, to niby mogą spamować

  • 0

    4. ~Wujek_Zurek  2015-12-14 15:31:10  host: public-gprs365617.centertel.pl

    Juz nawet na niektorych androidach nie trzeba, opcja systemowa :)

  • 0

    5. ~Mirro  2015-12-14 20:21:13  host: user-31-174-148-144.play-internet.pl

    Jak zaleje cie spam to wiedz skąd!

    Osobiście jak czuję że ktoś przekracza moje granice to nawet jak daje 80% rabatu to rezygnuje ze współpracy i nigdy więcej do niej nie wracam .

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-154-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.