DAJ CYNK

Automatyczna obsługa klientów biznesowych w TP

WitekT

Wydarzenia

Klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię tp biznes 9330. Dzięki niej szybciej uzyskają informacje na temat rozliczeń z TP, zamówią lub zmodyfikują usługę i zgłoszą reklamację.

Klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię tp biznes 9330. Dzięki niej szybciej uzyskają informacje na temat rozliczeń z TP, zamówią lub zmodyfikują usługę i zgłoszą reklamację.

Korzystne dla klientów biznesowych zmiany były możliwe dzięki wprowadzeniu firmowych numerów PIN, które umożliwiają szybki dostęp do firmowego konta w TP na błękitnej linii tp biznes 9330. Dzięki posiadaniu PIN, Klienci unikną każdorazowej weryfikacji przez doradcę. W efekcie podniesie się jakość i szybkość obsługi, a w konsekwencji satysfakcja klientów.

Aby otrzymać numer PIN należy zadzwonić do doradcy błękitnej linii tp biznes 9330 i przejść procedurę weryfikacji oraz jego samodzielnego nadania. Od marca klienci biznesowi będą mogli także uzyskać numer PIN automatycznie, który następnie będzie przesłany do klienta w bezpiecznej kopercie na adres do korespondencji.

W ramach jednego firmowego konta w TP można ustalić cztery numery PIN. Ich zróżnicowanie pozwala na precyzyjny podział uprawnień dla pracowników, kontaktujących się z TP. Administratorowi, czyli osobie odpowiedzialnej za całość kontaktów z TP, przyznany zostaje tzw. PIN Admin, innym pracownikom Administrator może przyznać PIN Złoty, PIN Srebrny, PIN Brązowy.

Ponadto na błękitnej linii tp biznes 9330 można uzyskać automatycznie informacje o aktualnej ofercie TP czy promocjach, bez konieczności łączenia się z doradcą.

W tym roku, dla kientów biznesowych, planowane jest także wprowadzenie automatycznej informacji przez bl tp biznes 9330 m.in. na temat dokumentów księgowych, rozliczeń i płatności, stanu realizacji zleceń i zamówień oraz uruchomienie samoobsługi poprzez strony www dla klientów biznesowych. TP przewiduje, że do końca 2006 roku, 10% wszystkich kontaktów z klientami biznesowymi będzie się odbywało automatycznie, bez kontaktu z doradcą.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska