Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Automatyczna obsługa klientów biznesowych w TP

Automatyczna obsługa klientów biznesowych w TP

WitekT 17 Lutego 2006 20:04

0 0

Klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię tp biznes 9330. Dzięki niej szybciej uzyskają informacje na temat rozliczeń z TP, zamówią lub zmodyfikują usługę i zgłoszą reklamację.

Korzystne dla klientów biznesowych zmiany były możliwe dzięki wprowadzeniu firmowych numerów PIN, które umożliwiają szybki dostęp do firmowego konta w TP na błękitnej linii tp biznes 9330. Dzięki posiadaniu PIN, Klienci unikną każdorazowej weryfikacji przez doradcę. W efekcie podniesie się jakość i szybkość obsługi, a w konsekwencji satysfakcja klientów.

Aby otrzymać numer PIN należy zadzwonić do doradcy błękitnej linii tp biznes 9330 i przejść procedurę weryfikacji oraz jego samodzielnego nadania. Od marca klienci biznesowi będą mogli także uzyskać numer PIN automatycznie, który następnie będzie przesłany do klienta w bezpiecznej kopercie na adres do korespondencji.




W ramach jednego firmowego konta w TP można ustalić cztery numery PIN. Ich zróżnicowanie pozwala na precyzyjny podział uprawnień dla pracowników, kontaktujących się z TP. Administratorowi, czyli osobie odpowiedzialnej za całość kontaktów z TP, przyznany zostaje tzw. PIN Admin, innym pracownikom Administrator może przyznać PIN Złoty, PIN Srebrny, PIN Brązowy.

Ponadto na błękitnej linii tp biznes 9330 można uzyskać automatycznie informacje o aktualnej ofercie TP czy promocjach, bez konieczności łączenia się z doradcą.

W tym roku, dla kientów biznesowych, planowane jest także wprowadzenie automatycznej informacji przez bl tp biznes 9330 m.in. na temat dokumentów księgowych, rozliczeń i płatności, stanu realizacji zleceń i zamówień oraz uruchomienie samoobsługi poprzez strony www dla klientów biznesowych. TP przewiduje, że do końca 2006 roku, 10% wszystkich kontaktów z klientami biznesowymi będzie się odbywało automatycznie, bez kontaktu z doradcą.

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1.  2006-02-17 20:13:57

    szkoda tylko że tak naprawdę Biznes dzwoni drożej w TP niż klienci indywidualni...

  • 0

    2. ~weteran  2006-02-17 21:51:56  host: ccj152.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I znowu będzie można o ileś tam % zmniejszyć koszty firmy - zwalniając 10 % "żywej" (albo już ledwo żywej) obsługi BL 9330.

  • 0

    3. ~gladiator  2006-02-18 07:57:36  host: bpl60.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zgadzam się z opiną kolegi weteran France telekom znowu się przymierza do zwolnień ok 16 tys ludzi w Europie- jaki los spotka polskich pracowników??? zapewne zielona trawka bo zapewne odpowiedzą za nieudaczne rządy telekomu Francuskiego czyli oberwie ten co na dole...mam znajomego na 9393 tam tez pracownicy ledwo dychają..ledwo zyją...czy zawsze pracownik telekomu musi za to cierpieć??..czy tak trudno zebrać opinię z infolinii 9330 oraz 9393 co tak naprawde klient oczekuje??? moze oni maja lepsze pomysły co do promocji nowych usług a nawet delikatnych zmian w dotychczasowych usługach ,sadze ze to najlepsi ludzie w firmie co sa dla nich tarczą..ale jak ta tarcza zniknie to i firma zniknie..czy to celowe??kto to wie...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-220-219.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet