Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Atak reklamowy Simplusa

Atak reklamowy Simplusa

WitekT 23 Listopada 2004 12:28

0 0

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię świąteczną Simplus Team - "Mnisi". Celem kampanii jest przedstawienie najlepszej na rynku ceny za SMS-a oraz prezentacja oferty świątecznej - Zestawu Simplus Team z telefonem w specjalnej, promocyjnej cenie.

Pomysł kampanii polega na przedstawieniu mnichów z zakonu objętego regułą milczenia. Mnisi zasiadają w sali zgromadzeń i zaczynają się ze sobą porozumiewać za pomocą SMS-ów. W efekcie wywiązuje się żywiołowa dyskusja. Z tym, że bez słów. Jeden z mnichów nie wytrzymuje i wykrzykuje z siebie słowa. Sceny filmu nakręcone zostały w murach zamku w Malborku. Naturalna scenografia stworzyła niesamowitą atmosferę zakonu. Średniowieczne krużganki, sala z autentycznym, gotyckim sklepieniem oraz świeczniki pamiętające sceny z filmu "Krzyżacy" robią duże wrażenie. Całości dopełnia przestrzenny dźwięk – efekt wielogodzinnej pracy w studiu.

Oprócz 30 sekundowego spotu telewizyjnego, (emitowanego od 20 listopada do do 23 grudnia) kampania będzie wspierana w radiu, prasie, oraz w Internecie, a takżme materiałami w punktach sprzedaży.




Wszędzie gdzie zobaczycie wpatrzonych w telefony mnichów to pamiętajcie: Prosta reguła: SMS-y za 10 groszy jedynie w Simplus Team. Gdyby jednak milczenie nie było Waszym powołaniem – 39 groszy z VAT za minutę połączenia, a Zestaw z telefonem za 179 zł z VAT.

Film można obejrzeć w telewizji oraz na stronie www.simplusteam.pl.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada McCann Ericsson.

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-180-248.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.