DAJ CYNK

Asystent TP naprawia neostradę

Ringu

Wydarzenia

Telekomunikacja Polska udostępniła program Asystent, dzięki któremu można automatycznie zdiagnozować i naprawić najpopularniejsze problemy związane z neostradą i iDSL.

Telekomunikacja Polska udostępniła program Asystent, dzięki któremu można automatycznie zdiagnozować i naprawić najpopularniejsze problemy związane z neostradą i iDSL.

Aplikacja jest dostępna bezpłatnie dla systemów operacyjnych Windows (XP, Vista, 7).

Przykładowe problemy możliwe do rozwiązania przez Asystenta:
Wyłączony sterownik w menadżerze urządzeń (dla modemów USB)
Informacja o braku zainstalowanych sterowników (dla modemów USB) oraz o konieczności zainstalowania sterowników
Pomoc w konfiguracji dial-up (dla modemów USB) - aplikacja zapyta o login i hasło PPP, które zostanie zapisane w rejestrze. Kolejny problem dotyczący loginu i hasła zostanie rozwiązany bez pytania o login i hasło PPP
Naprawa ustawień DHCP, konfiguracja TCP/IP
Poprawienie ustawień proxy w przeglądarce internetowej (tylko Internet Explorer)
Wyświetlenie instrukcji o sposobie podłączenia konkretnego modemu do komputera oraz linii telefonicznej
Wyświetlenie instrukcji jak zmienić hasło do usługi neostrada tp oraz automatyczne połączenie na parametrach rejestracyjnych
Konfiguracja sieci wi-fi dla routerów - wystarczy, że zgodnie ze wskazówkami podłączysz Liveboxa do komputera za pomocą Ethernetu a aplikacja sama skonfiguruje sieć Wi-Fi
Włączenie wyłączonej karty sieciowej
Pomoc w konfiguracja routera (Livebox 1.1 SIP/H.323, ZTE 831) - krok po kroku.

Program można pobrać z tej strony.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska