Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Asystent TP naprawia neostradę

Asystent TP naprawia neostradę

Ringu 10 Maja 2011 17:03

2 0

Telekomunikacja Polska udostępniła program Asystent, dzięki któremu można automatycznie zdiagnozować i naprawić najpopularniejsze problemy związane z neostradą i iDSL.

Aplikacja jest dostępna bezpłatnie dla systemów operacyjnych Windows (XP, Vista, 7).




Przykładowe problemy możliwe do rozwiązania przez Asystenta:
Wyłączony sterownik w menadżerze urządzeń (dla modemów USB)
Informacja o braku zainstalowanych sterowników (dla modemów USB) oraz o konieczności zainstalowania sterowników
Pomoc w konfiguracji dial-up (dla modemów USB) - aplikacja zapyta o login i hasło PPP, które zostanie zapisane w rejestrze. Kolejny problem dotyczący loginu i hasła zostanie rozwiązany bez pytania o login i hasło PPP
Naprawa ustawień DHCP, konfiguracja TCP/IP
Poprawienie ustawień proxy w przeglądarce internetowej (tylko Internet Explorer)
Wyświetlenie instrukcji o sposobie podłączenia konkretnego modemu do komputera oraz linii telefonicznej
Wyświetlenie instrukcji jak zmienić hasło do usługi neostrada tp oraz automatyczne połączenie na parametrach rejestracyjnych
Konfiguracja sieci wi-fi dla routerów - wystarczy, że zgodnie ze wskazówkami podłączysz Liveboxa do komputera za pomocą Ethernetu a aplikacja sama skonfiguruje sieć Wi-Fi
Włączenie wyłączonej karty sieciowej
Pomoc w konfiguracja routera (Livebox 1.1 SIP/H.323, ZTE 831) - krok po kroku.

Program można pobrać z tej strony.

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska     

Dodaj do:
w sumie: 13
  • 0

    1.  2011-05-10 17:26:28

    Fajny pomysł ;)

  • 0

    3.  2011-05-10 17:54:25

    A są tacy w Polsce ? Bo z tego co mi wiadomo to Opy kuszą cenami i prędkościami a jesli chodzi o obsługę i jakość usług to z tym bywa w kratkę.

  • 0

    4.  2011-05-10 17:55:13

    A już myślałem że jakiś przez www jakieś narzędzie gdzie moge sobie zresetować port z Neostradą albo podnieść synchro ;)

  • 0

    5. ~  2011-05-10 18:08:00  host: ip-91-224-184-5.multi-telekom.pl

    Ciekawe jak pobrać te program mając "awarię" Internetu ;-)

  • 0

    6. ~  2011-05-10 18:25:55  host: v23-06.opera-mini.net

    @5. Jesteś z tych co mosty budują wzdłuż rzeki? Przecież pisze że aplikacja działa w tle i możesz ją zainstalować w dowolnym momencie. A Ty chcesz ją instalować w czasie awarii internetu. No pięknie.

  • 0

    7.  2011-05-10 18:51:24

    I ludzie na infolinii zaoszczędzą na środkach uspokajających, papierosach i alkoholu.

  • 0

    8.  2011-05-10 20:17:52

    Szkoda, że Asystent, w ramach naprawy Neostrady, nie anuluje opłaty za utrzymanie łącza ;-) A tak poważnie - bardzo dobry pomysł. Oby z realizacją było podobnie.

  • 0

    9. ~at 7  2011-05-11 09:32:20  host: public-gprs125575.centertel.pl

    Chyba nie za bardzo, będą dzwonić trudniejsze przypadki :D

  • 0

    10. ~Sebik  2011-05-11 09:46:01  host: wd170.internetdsl.tpnet.pl

    do 8- szkoda, bo za 2 miesiące, z tego powodu stanę się klientem Dialogu.

  • 0

    11. ~nazeer  2011-05-11 10:20:32  host: 217.116.110.190

    @5 - prezerwatywy tez zaloz na porodowce... ;-)

  • 0

    12. ~kamiru  2011-05-11 11:36:22  host: host-n1-66-144.telpol.net.pl

    ostatnio przyczyną niedziałającej Neostrady jest blokada windykacyjna = nieopłacenia rachunków, i proszę mi nie mówić ze nie sa wysyłane, widzę wielu klientów którzy maja e-fakturę na maila. Jako pracownik TP blokada jest wprowadzona od 3-5 nieopłaconych rachunków, inni operatorzy dają wam max 2 tygodnie na opłacenie.

  • 0

    13. ~Chrome_TP  2011-05-11 19:22:46  host: aaym180.neoplus.adsl.tpnet.pl

    szczerze mówiąć ten soft to niewypał - dowie się o nim klient dopiero wtedy jak cos bedzie nie tak i wtedy przecież go nie ściągnie - w innym wypadku nikt i tak na wszelki wypadek go ściągać nie będzie - miałoby sens dołączanie go do płytki instalacyjnej - ale na to tęgie mózgi już nie wpadły - a samą aplikacje zrobiliśmy w wała w 5 min ;P - ma sporo i to głupawych dziur a problemy jakie diagnozuje sa po prostu śmieszne- a sposób w jaki to robi to już wogóle jazda - np na dzień dobry resetuje wszystkie ustawienia poł sieciowych - np jezeli ktoś miał połaczenie skonfigurowane np do sieci firmy lub sieci lokalnej (bo np orzysta z netu w kilku miejsach) to po uruchomieniu diagnostyki się z tym pożegna :P

  • 0

    14. ~Kijewa  2011-05-11 22:16:35  host: afgr140.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam szanowni,ale dlaczego po pobraniu tego Asystenta niemogę go uruchomic .wyswietla mi się komunikat ze strona web jest niedostepna i takie inne trele...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.