DAJ CYNK

Aster ma MVNO w Centertelu

WitekT

Wydarzenia

30. listopada Aster, operator sieci kablowej, podpisał umowę z Centertelem, która pozwoli mu świadczyć usługi jako MVNO. Komercyjny start usługi przewidziany jest na wiosnę przyszłego roku.

30. listopada Aster, operator sieci kablowej, podpisał umowę z Centertelem, która pozwoli mu świadczyć usługi jako MVNO. Komercyjny start usługi przewidziany jest na wiosnę przyszłego roku.

O wyborze PTK Centertel zdecydowały przede wszystkim czynniki biznesowe, a także możliwość zrealizowania planowanych przez nas rozwiązań - mówi Janusz Arciszewski, prezes Astera.

Nowa usługa oferowana będzie pod marką Aster. Jako MVNO Aster będzie korzystał z sieci radiowej Centertela, oferując własną usługę w systemie postpaid, zapewniając także pełną obsługę klienta: własny system billingowy, zaplecze techniczne oraz biura obsługi.

Telefonia komórkowa stanowi naturalne dopełnienie portfolio naszych produktów: telewizji kablowej, internetu i telefonii stacjonarnej. Wraz ze wzrostem mobilności i zapotrzebowania naszych klientów na coraz bardziej zaawansowane środki komunikacji konieczne stało się zaoferowanie im usługi mobilnej - podkreśla Janusz Arciszewski.

Oferta Astera będzie zawierała niemal wszystkie usługi GSM/3G, których może oczekiwać abonent sieci komórkowej oraz stale rosnącą ofertę usług powiązanych z pozostałymi produktami Astera.

Operator przewiduje, że w ofercie będzie zarówno możliwość zawarcia terminowej umowy abonenckiej w połączeniu z zakupem, na korzystnych warunkach, telefonu komórkowego, jak również umowy bezterminowej i bez zakupu aparatu.

Aster nie zamierza walczyć ze wszystkimi graczami na rynku komórkowym, ale chce skoncentrować się na swoich aktualnych i przyszłych abonentach, którym zaoferuje pakiet wzajemnie uzupełniających się produktów.

Aktualnie trwają przygotowania do uruchomienia pilotażu usługi, który obejmie wąską grupę użytkowników. Ze względu na bardziej skomplikowaną naturę przedsięwzięcia - niż w przypadku operatorów wirtualnych działających jedynie w modelu prepaid - rozpoczynająca się faza testów technicznych i logistycznych będzie szczególnie ważna dla zespołu Astera.

Wysoki poziom satysfakcji z dotychczasowych naszych usług zobowiązuje nas wobec klientów - od dnia startu musimy zaproponować im w pełni dopracowane rozwiązanie - deklaruje Arciszewski.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Aster