Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Asseco przeniesie klientów B2B Orange do nowego systemu

Asseco przeniesie klientów B2B Orange do nowego systemu

sirmark 17 Września 2015 12:11

5 3

Asseco Poland będzie odpowiedzialne za realizację programu Serat Decommissioning (Serat Deco) dla polskiego Orange. W ramach tego przedsięwzięcia, m.in. zmigrowane zostaną dane klientów biznesowych Orange.



W trakcie realizacji projektu Asseco przeniesie dane do nowego systemu bilingowego BRM (Oracle Billing and Revenue Management). Migracja obejmie klientów usług stacjonarnych z rynku B2B oraz dane klientów hurtowych, oferujących usługi telekomunikacyjne na bazie infrastruktury udostępnianej przez Orange. Projekt umożliwi konsolidację systemów billingowych Orange, podniesienie poziomu obsługi klientów i związane z nim zarządzanie rozliczeniami i płatnościami. Zakończenie migracji klientów planowane jest w połowie 2017 roku.




Serat Deco to dla Orange Polska kontynuacja kluczowych działań w obszarze systemów billingowych, a zarazem jeden z kilku głównych programów strategicznych, których celem jest transformacja biznesowa i technologiczna naszej firmy. Ważny element tej transformacji stanowi budowa nowego środowiska zintegrowanego. Zmieni to podejście do sprzedaży i obsługi nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, a w szczególności usług konwergentnych - powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes zarządu Orange Polska.

Asseco jest jednym z kluczowych dostawców IT dla Orange Polska. Odpowiedzialny jest m.in. za rozwój systemów fakturowania i obsługi klienta telefonii stacjonarnej oraz outsourcing systemu bilingowego dla telefonii stacjonarnej. Spółka wdrożyła także system Asseco Utility Management Solutions (AUMS), który wspiera obsługę i rozliczenia, wprowadzonej w tym roku przez Orange Polska, sprzedaży energii elektrycznej

Źródło tekstu: Asseco     

Dodaj do:

Tagi: orange | billing | asseco

w sumie: 6
  • 2

    1.  2015-09-17 12:44:13

    macie podobne przecieki dotyczące klientów indywidualnych ? byłoby dobrze, gdyby w końcu można było otrzymywać rachunek za usługę mobilną i stacjonarną w Orange, na tej samej fakturze, a nie jak do tej pory na dwóch osobnych. Dzięki temu wygodnie opłacało by się jedną fakturę, a na niej komórka, internet mobilny, internet stacjonarny, tv i dodatkowe pakiety telewizyjne, wszystko w jednym miejscu.

  • 0

    2. ~Byly pracownik  2015-09-17 13:40:04  host: google-proxy-66-249-93-249.google.com

    Jeżeli chodzi o byle TP to działał tam system SERAT
    Obecnie klienci indywidualni są jeszcze migrowani do BRM.
    Biznes i Klucz miał być obsługiwany w PRM jak pamiętam.

    Czy to będzie ta sama baza to tego nie wiem

  • 1

    3. ~jaskiniowy  2015-09-17 13:41:28  host: n09-01-08.opera-mini.net

    I będzie to działać tak jak w Zakładzie Utylizacji Szmalu? ;)

  • 0

    4. ~  2015-09-17 14:47:56  host: public-gprs362160.centertel.pl

    @3 jakiej utylizacji? Na marmury to idzie!

  • 0

    5. ~orest  2015-09-17 16:36:33  host: public-gprs359176.centertel.pl

    Ciekawe dlaczego robi im to zewnetrzny integrator skoro tak sie chwala wlasna spolka integratorska - Integrated Solution.

  • 0

    6.  2015-09-17 23:28:37

    @5 To nie widzi mi się. Na pewno dla nich będzie taniej i lepiej. Takie firmy nie wyrzucają pieniędzy jak nie muszą lub jak jest to nie opłacalne. Uwierz mi :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet