Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Apple Watch stanowił 2/3 sprzedanych smartwatchy w 2015 roku

Apple Watch stanowił 2/3 sprzedanych smartwatchy w 2015 roku

orson_dzi 8 Lutego 2016 10:32

1 3

Z informacji przekazanych przez Canalys wynika, że Apple Watch stanowił 2/3 sprzedanych smartwatchy w 2015 roku.






Według raportu Canalys Apple sprzedało w 2015 roku 12 mln egzemplarzy Apple Watch. Drugie miejsce przypadło Samsungowi, do czego przyczyniło się dobre przyjęcie przez rynek zegarka Gear S2. Na ostatnim stopniu podium znalazł się Pebble, a za nim Huawei. Niestety raport nie uwzględnia ilości sprzedanych urządzeń przez poszczególne firmy.

Wszystkich urządzeń z zakresu elektroniki noszonej, obejmujących smartwatche, inteligentne opaski i monitory aktywności fizycznej, sprzedano w 2015 roku 37 mln egzemplarz. Liderem rynku został Fitbit, a drugie miejsce przypadło Xiaomi. Tutaj lwą częścią sprzedanych urządzeń stanowi opaska Mi Band, która rozeszła się w 12 mln egzemplarzy.

Źródło tekstu: Canalys; wł     

Dodaj do:

Tagi: apple | apple watch | smartwatch | canalys

w sumie: 7
  • 2

    1. ~qq  2016-02-08 11:04:25  host: akx78.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dziwię się ludziom, którzy kupują takie urządzenia, gdy w tej cenie można już kupić ciekawy i porządny zegarek mechaniczny (automatyczny)

  • 0

    2. ~Buldog  2016-02-08 11:08:58  host: ehj21.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakoś mnie to nie dziwi.... Smart zegarki są ogólnie na tyle drogim obecnie gadżetem, że w głównej mierze stać na nie najbardziej majętnych klientów lubiących gadżety i szpan (typowy posiadacz Iphona)....Idąc tym torem myślenia posiadać Iphona nie kupi zegarka za 1.5 tys od Samsunga, Huawei (przecież to chińszczyzna) tylko kupi IWatch od Apple za 3 tys (bo to chinszczyzna przerzucana przez Amerykańskie łapki), gdyż będzie pasował do jego wypasinego telefonu. Jak zwykle przy Apple należy pominąć kwestię parametrów i działania sprzętu (a Iwatch wcale rewelacyjny na tle konkurencji nie jest, baa wypada nawet blado). Liczy się tylko prestiż i szpan :P

  • -1

    3. ~Damian  2016-02-08 11:30:24  host: host81-135-247-238.range81-135.btcentralplus.com

    #~Buldog
    Leczysz kompleksy takimi komentarzami? Nie każdego stać na iPhone'a czy Watcha, ale to nie powód do wylewania swoich żali. Od kilku lat użytkuję wiele sprzętów Apple i chciałbym, żeby inne firmy produkowały równie kompatybilne i wysokogatunkowe sprzęty.

  • 0

    4. ~m  2016-02-08 12:32:35  host: hbd14.internetdsl.tpnet.pl

    Niedługo już sensowne smartwatche będą w przystępnej cenie.
    http://tlp.is/8y9

  • 0

    5. ~m  2016-02-08 12:33:20  host: hbd14.internetdsl.tpnet.pl

    ... cd bo mi ucięło
    Zegarek nazywa się "No. 1 D5" i kosztuje 120$. To nie jest render, tylko zrzut ekranu z filmiku na youtube, na którym ktoś go testuje.

  • 0

    6. ~qq  2016-02-08 13:35:10  host: aghj138.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @4 a tutaj tzw sprytny zegarek od firmy robiącej porządne klasyczne zegarki: http://tlp.is/8yb

  • 0

    7. ~Darek  2016-02-09 16:53:07  host: apn-77-114-3-2.dynamic.gprs.plus.pl

    ~qq ano moda, moda, moda i nic więcej. ja nieco tradycyjnie powiem, że tego rodzaju zegarek mnie interesuje, ale współpracujący z WP i za znacznie niższe pieniądze, w detalu ok 100$. Jak sie doczekam to sobie kupie. Inaczej będę tylko ogladał .... ale nie wzdychał, bo nie ma do czego :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-238-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.