Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Apple ukarany we Włoszech

Apple ukarany we Włoszech

Q! 27 Grudnia 2011 15:34

0 0
Włoski odpowiednik UOKiK-u ukarał Apple grzywną w wysokości 900 tys. euro. Powodem był brak informacji m.in. na temat warunków gwarancji na oferowane klientom produkty.

Kara w wysokości 400 tys. euro nałożona została na jednego z oficjalnych sprzedawców produktów Apple. Powodem tego było brak oficjalnej informacji na temat długości gwarancji na sprzedawane przez niego produkty.

Druga z kar, w wysokości 500 tys. euro, nałożona na drugiego z oficjalnych sprzedawców, wynikała z braku informacji na temat możliwości zakupu przez klientów rozszerzonej gwarancji AppleCare.


Źródło tekstu: Apple Insider     

Dodaj do:
w sumie: 10
  • 1

    1.  2011-12-27 16:08:04

    Brawo dla Apple! :) Znowu cos innowacyjnego!:) A nie,... przepraszam... To Apple nie jest idealny????? :(

  • 1

    3. ~herrT  2011-12-27 16:33:06  host: nat1.res.pl

    Mam ip4 s a nie mam zasiegu a przeciez . Siedze na koniu

  • 0

    4. ~  2011-12-27 16:34:10  host: host-217-172-234-253.gdynia.mm.pl

    bardzo dobrze - swoja droga co na to nasze płaczki, gdy udaje się nałozyc kary po 1mln ale złotych?

  • 0

    5. ~lol wut  2011-12-27 18:12:15  host: 178-36-64-102.adsl.inetia.pl

    haters ghana hate ;]

  • 0

    6. ~lechus  2011-12-28 10:44:50  host: c77-216.icpnet.pl

    Sorry, ale to nie Apple zostało ukarane tylko dwóch oficjalnych dystrybutorów!!! Nie mieszajmy firm i nie mylmy pojęć!

  • 0

    7.  2011-12-28 12:00:20

    Apple przeciez powinno lepiej szkolic, dbac, informowac, sprawdzac pracownikow... Sprzedac produkt a potem miec klienta w 4 literach... To taka sama sytuacja jak z bluzganiem na infolinie producentow czy operatorow.

  • 0

    8. ~Lechus  2011-12-28 23:31:00  host: c77-216.icpnet.pl

    @playonline, ale to nie są pracownicy Apple!!!! Ludzie!! To są zewnętrzne firmy które maja podpisana umowę partnerska z Apple, za prace tych ludzi odpowiadają zarządy tych firm.

  • 0

    9. ~tefauen  2012-08-08 14:41:10  host: 80.50.133.230

    czytam zarzut i aż trudno uwierzyć że w XXI wieku firma może takie wałki robić na klientach... Coś tak podstawowego "umknęło" amerykańskiej wielgaśnej firmie, od tylu lat na rynku! "brak oficjalnej informacji na temat długości gwarancji na sprzedawane przez niego produkty. "

  • 0

    10. ~tefauen  2012-08-08 14:42:51  host: 80.50.133.230

    #5 co chciałeś nam zademonstrować? tłumacyłeś artykuł z języka polskiego na swój i teraz odpowiadasz bez tłumacza? nieładnie.

  • 0

    11.  2012-08-08 14:52:25

    A gdzie sie podział applefan ?? Jeszcze nie skomentował tej "nieprawdziwej informacji" ? :P

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-40-153.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.