DAJ CYNK

Apple najbardziej wartościową marką na świecie

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Apple jest najbardziej wartościową marką świata. Tak wynika z opublikowanego rankingu Brand Finance 500.

Apple jest najbardziej wartościową marką świata. Tak wynika z opublikowanego rankingu Brand Finance 500.

Firma z Cupertino utrzymała swoja pozycję z 2015 roku. Zmiana wystąpiła na drugim miejscu, gdzie Google wyprzedziło Samsunga, głównie dzięki firmie Alphabet. Pierwszą dziesiątkę zdominowali operatorzy telekomunikacyjni i producenci elektroniki.

Wartości podane są w mld dolarów.

Miejsce Mark a Poprzednie miejsce Wartość w 2016 Wartość w 2015 Zmiana
1. Apple 1. 145,918 128,303 14%
2. Google 3. 94,184 76,683 23%
3. Samsung 2. 83,185 81,716 2%
4. Amazon 8. 69,642 56,124 24%
5. Microsoft 4. 67,258 67,06 0%
6. Verizon 5. 63,161 59,843 5%
7. AT&T 6. 59,904 58,82 2%
8. Walmart 7. 53,657 56,705 -5%
9. China Mobile 11. 49,81 47,916 4%
10. Wells Fargo 15. 44,17 34,925 26%


Zobacz: Pełny raport Brand Finance Global 500

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Brand Finance; wł