Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Apple Music dla posiadaczy Androida

Apple Music dla posiadaczy Androida

orson_dzi 8 Sierpnia 2016 13:15

3 4

Po wielu miesiącach oczekiwania użytkownicy Androida otrzymali finalną wersję aplikacji Apple Music.



Apple Music zadebiutowało na rynku 30 czerwca 2015 roku. Od listopada posiadacze urządzeń z Androidem mogli pobrać z Google Play wyłącznie wersję beta. Obecnie muzyczna usługa Apple jest już dostępna dla posiadaczy zielonego robota w pełnej, finalnej wersji.


Finalna wersja Apple Music ma poprawioną stabilność i wydajność w stosunku do wersji beta, a także lepiej działający equalizer. Pierwsze trzy miesiące korzystania z aplikacji są darmowe.


Źródło tekstu: Apple; wł      

Dodaj do:

Tagi: google | android | apple | apple music

w sumie: 3
  • 0

    1. ~gosciu  2016-08-09 09:38:09  host: 104.129.196.81

    Za puzno sie obudzili kiedys mialo by to sens I bylo dobra alternatywa dzis w dobie spotify I temu podobny oferta jest po prostu malo konkurencyjna - przespali

  • 0

    2.  2016-08-09 09:44:46

    Dokładnie. Kiedyś marzyłem o łatwym dostępie do muzyki od Apple. Teraz mam Spotify, więc japko mnie już nie interesuje.

  • 0

    3. ~Red_tatulek  2016-08-09 21:39:39  host: v148.radom.k.pl

    Ale oczywiście żeby były trzy miesiące gratis trzeba podać przy rejestracji nr karty kredytowej.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-82-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.