Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Apple kupił mobilną sieć reklamową Quattro

Apple kupił mobilną sieć reklamową Quattro

Q! 7 Stycznia 2010 08:17

0 0

Apple poinformował, że zakupił mobilną sieć reklamową Quattro Wireless. Tym samym konkurencja na rynku reklamy mobilnej staje się coraz bardziej widoczna.

Za transakcję Apple zapłaciło 275 mln dolarów. Jest to suma znacznie niższa niż ta, któą konkurent - Google - wyłożył niedawno na zakup piątej co do wielkości amerykańskiej sieci reklamowej AdMob. Szerzej o tym pisaliśmy w tej wiadomości.




W ubiegłym roku sprzedaż sieci Quattro Wireless osiągnęła poziom około 20 mln dolarów. Był to wynik niższy niż ten, który osiągnęli jego rywale. W okresie tym sieć Millennial mogła się pochwalić sprzedażą na poziomie 35 mln dolarów, natomiast AdMob, będąca już w rękach Google - 31 mln dolarów.

Źródło tekstu: businessinsider, wł     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~tod  2010-01-07 23:56:20  host: ip-94-42-41-186.multimo.pl

    przychód x10. Wyceny jak w 2000 roku.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-210-99.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.