DAJ CYNK

Apple dominuje na rynku elektroniki noszonej

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Z danych Strategy Analytics wynika, że ponad połowa urządzeń elektroniki noszonej jakie trafiły na rynek w I kwartale 2017 roku miały logo nadgryzionego jabłka.



Z danych Strategy Analytics wynika, że ponad połowa urządzeń elektroniki noszonej jakie trafiły na rynek w I kwartale 2017 roku miały logo nadgryzionego jabłka.

Zegarki Apple Watch sprzedają się coraz lepiej. Dzięki temu udział Apple'a w rynku elektroniki noszonej po I kwartale 2017 roku to aż 53%. Konkurencja? Jest daleko w tyle.

Drugie miejsce przypadło Samsungowi. Do koreańskiej firmy należy 12,8% rynku elektroniki noszonej. Na trzecim miejscu znalazł się chiński producent, jeszcze do niedawna potentat tego segmentu rynku. Udział Fitbitu to 12,2%. Coraz słabszych wyników firmy analitycy dopatrują się w zbyt późnym wprowadzeniu do oferty smartwachy. Portfolio składające się głównie z opasek sportowych okazuje się być niewystarczające na utrzymanie wysokiego udziału w rynku.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Strategy Analytics; wł