Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Aplikacja Mój Orange teraz też dla klientów usług stacjonarnych

Aplikacja Mój Orange teraz też dla klientów usług stacjonarnych

LuiN 25 Listopada 2013 21:35

4 1

Dzięki aplikacji Mój Orange klient może sprawdzić stan konta i pakietów, przejrzeć faktury i płatności, wybrać usługi dodatkowe czy doładować numery na kartę i mix.




Aplikacja pozwala też szybko sprawdzić listę ostatnich wykonanych połączeń, a także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, gdy mamy problem lub chcemy uzyskać więcej informacji o usługach oferowanych przez Orange.


Nowa wersja wprowadza kilka istotnych zmian. Najważniejszą nowością jest udostępnienie aplikacji Mój Orange dla klientów korzystających z usług stacjonarnych, czyli linii telefonicznej lub Neostrady. Wcześniej była ona dostępna tylko dla abonentów usług mobilnych


Nowy, elegancki, czarny interfejs Holo jest bardziej przejrzysty i ułatwia nawigację. Aplikacja wprowadza także opcję przełączania na inne numery bądź konta bez konieczności każdorazowego podawania loginu i hasła. W nowej wersji klienci stacjonarni korzystający z e-faktury mają również możliwość pobrania obrazu ostatniej faktury.


Aplikacja Mój Orange jest dostępna na platformie Android - pobierz tutaj i iOS - pobierz tutaj. Już niedługo pojawi się też na Windows Phone.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:

Tagi: orange

w sumie: 10
  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    2. ~  2013-11-25 21:49:02  host: static-81-219-101-93.devs.futuro.pl

    @1 - to po "wuj" używasz? Internet mobilny to nie kabel, rządzi się swoimi prawami. Jeżeli jest tak źle i nie przesadzasz, zmień na operatora z lepszym zasięgiem w swoim miejscu, może np. Plus. Że nie tak tanio? A kto powiedział, że najniższa cena jest synonimem jakości, jeszcze pewnie jedziesz na kartach z wałku z kuponami z Relaya, czy skąd to tam były. Te 25GB i 30 dni za 15 zł... Przecież na forum pisano, że są problemy, bo się Orange połapał na cwaniaczkach.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3. ~  2013-11-25 21:58:21  host: s09-15.opera-mini.net

    @2 zapłaciłem to używam, nie jestem organizacją charytatywną. Może się rządzić takim prawem w jednej lokalizacji, a nie we wszystkich naraz w promieniu 100 km. Orange po prostu wywala prepaidy z sieci. A skoro ustawili taki priorytet to UKE powinien się za to wziąć, bo ta oferta pow względem działania nie powinna się niczym różnić od abonamentowej. Może regulamin jest inaczej skonstruowany - wywalamy z sieci co 20 minut hem?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    4. ~lech  2013-11-25 22:14:00  host: public139566.xdsl.centertel.pl

    Witam.Jestem użytkownikiem Orange stacjonarny dla firmy. Po aktualizacji aplikacji i zalogowaniu widzę tylko napis: "Plan taryfowych z którego kozystasz jest nie obsługiwany." Niech żyje Orange

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~Gosc  2013-11-25 22:25:50  host: public-gprs559339.centertel.pl

    Aplikacja jest juz przecież na Windows Phone...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~pabloki  2013-11-25 22:26:22  host: 5.174.45.83

    @3 orange wywala i będzie wywalało bo tak jest ustawione. poza tym orange ma słabą jakość dźwięku i będzie ją miało. testowałem internet orange i prędkośc max 1,25 Mbps ,włożyłem karte virgin i prędkość 1,98Mbps( ta sama lokalizacja i blisko nadajnik), orange kompresuje obrazki , orange planuje aktualizacje systemów w dzień... można by jeszcze długo wymieniać

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7.  2013-11-25 23:18:48

    @5 Tu chodzi chyba o to, że jest aktualizacja dodające te funkcje. I nowa wersja wyszła już na Androida i iOS, a na update apki WP trzeba poczekać.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8. ~AStron  2013-11-26 00:29:17  host: public-gprs515065.centertel.pl

    @ 1. & 6. - Niestety ja też muszę potwierdzić poważne problemy z internetem mobilnym w taryfach Orange na kartę (w ofertach abonamentowych nie sprawdzałem). Rwanie połączeń internetowych, zamieranie transferu danych mimo dobrego zasięgu, czy też slamazarny transfer - tego doświadczyłem już w te wakacje w Orange One (pakiet 6GB za 6zł). Od października w taryfie dedykowanej do internetu mobilnego(Orange Free na kartę) niestety jest tak samo. A co gorsza dzieje się tak już po modernizacji sieci Orange w ramach projektu NetWorks! Jestem od lat w Orange, darzę tą sieć sympatią, ale moja cierpliwość się powoli kończy...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~  2013-11-26 07:55:16  host: n13-08-04.opera-mini.net

    Sim only ofn abo tez nieraz mrozi sesje ale zwykle w dzien 2-4 Mbs w nocy bez limitu 6-8 czasem 10.sim zalogowany do 26 034 tj w roamingu tm.na wlasny zasieg orange bym sie nie zdecydowal nigdy,jak i na play.mirekb

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10.  2013-11-26 09:50:26

    @6 Wyobraź sobie, że ja miałem wręcz odwrotnie. W okolicach Centrum Europa w Gliwicach po przełączeniu na VMP totalna tragedia; nawet jak przełączyłem ręcznie na Orange.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11. ~OFNK TNIE!  2013-11-26 11:26:40  host: public-gprs47754.centertel.pl

    OFNK TNIE!?: Sposób konfiguracji w OFNK jest dość szczególny - sieć aktywnie zwalnia pasmo w przypadku braku ruchu. Niektóre modemy sobie z tym nie radzą. Proponuje odpalenie w tle ping'a zapętlonego - nie generuje dużego ruchu a przynajmniej nam sesji nie zerwie.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-0-4.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz Supernet, nową ofertę abonamentową T-Mobile?

Supernet - nowa oferta abonamentowa T-Mobile

 

Zobacz wynik | Opinie (36)

Archiwum Ankiet