Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Android Wear w końcu dorośnie? Snapdragon Wear 2100 ma w tym pomóc

Android Wear w końcu dorośnie? Snapdragon Wear 2100 ma w tym pomóc

LuiN 11 Lutego 2016 17:59

2 0

snapdragon android wear Do tej pory smartwatche z Android Wear bazowały na Snapdragonie 400, który z powodzeniem zapewnia wydajność smartfonom. Teraz przyszła pora na bardziej wyspecjalizowany, energooszczędny chipset.



Snapdragon Wear 2100 jest o 30% mniejszy od Snapdragona 400, a także zużywa o 25% mniej energii. Chipset uzbrojono w cztery rdzenie Cortex-A7 taktowane zegarem do 1,2 GHz i znaną z serii 200 Qualcommu grafikę Adreno 304. Podzespoły te zaoferować mają wyświetlanie obrazu o rozdzielczości 640 x 480 pikseli z odświeżaniem 60 Hz.




Na rynek trafią urządzenia z dwoma wariantami nowego chipsetu Quaclommu - jeden zaoferuje łączność Bluetooth i Wi-Fi, drugi dołoży do tego łączność 2G/3G/LTE. Specyfikacja chipsetu przewiduje też wsparcie dla takich modułów jak GPS i NFC oraz dla funkcji szybkiego ładowania Quick Charge 2.0.

Nad wdrożeniem nowego chipsetu pracuje już LG, nie wiemy jednak kiedy dokładnie na rynek trafią nowe smartwatche ze Snapdragonem Wear 2100. Już teraz widać natomiast, że nowa propozycja Qualcommu to ukłon bardziej w kierunku większej wydajności niż czasu pracy. Wydłużenie 12 godzin pomiędzy ładowaniami do 15 wielkiej różnicy nikomu nie zrobi.

Źródło tekstu: gsmarena, qualcomm, wł     

w sumie: 9
  • 0

    1. ~~  2016-02-11 18:40:44  host: dil241.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A jednak miałem racje mówiąc, że kiedyś będziemy nosić komórkę na rękach. Tylko po co?

  • 0

    2. ~  2016-02-11 19:13:15  host: 8.37.224.98

    żebyś miał okazję do zdziwienia chłopcze

  • 0

    3. ~rudy  2016-02-11 19:55:20  host: customer-ip-193-151-51-251.ipv.net.pl

    tez jest za czasem pracy na jednym ladowaniu, co drugi dzien laduje telefon to i chcialbym co drugi dzien ladowac zegarek ;) po co mi tyle ladowarek na raz ;)

  • 0

    4.  2016-02-11 20:26:14

    @1, 6 lat temu już były takie na polskim rynku, tu masz recenzję: http://tlp.is/907

  • 0

    5. ~!!!!  2016-02-11 20:54:57  host: user-94-254-132-40.play-internet.pl

    smarwatch to bzdura

  • 0

    6. ~5  2016-02-11 21:19:11  host: 8.37.225.150

    Niezupełnie.

  • 0

    7. ~  2016-02-11 21:26:26  host: user-94-254-132-40.play-internet.pl

    @6 mialem, na szczescie sprzedałem i zapomniałem. Gadzet i nic wiecej. Nie wiem jak Applowy ale Androidowe to strata kasy.

  • -1

    8. ~  2016-02-11 23:32:25  host: 137.111.13.125

    Poza tym, że w ogóle nie jestem zainteresowany smartwatchami to różnica między 12h, a 15h dla mnie jest znacząca. Albo zegarek starcza na (prawie) cały dzień, albo rozładowuje się wieczorem.

  • 0

    9. ~  2016-02-12 08:42:00  host: 212.160.172.84

    jako gadżeciaz nie zamierzam nabyc telefono-zagarka (analizowałem- nie potrzebuję) - w myśl zasady jak cos jest do wszystkiego jest do d....y
    rozumiem tendencje rynkowe - czyms trzeba napełnić portfolio i krecic wyniki sprzedazowe ale to już było:
    - w "smyrfonach" mamy wszystko
    - w "zegarkach" mamy wszystko
    - w "telewizorach" mamy wszystko
    - itp., itd.

    a jak trzeba się skupić np. na zdjęciach, grach to i tak każdy wybierze specjalizowany produkt (konsola, aparat foto)

    p.s. ostatnio nabyłem smartbanda (najtańszy na rynku) i przy moim trybie zycia jest to przydatny gadet:)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-189-139.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.