Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Analitycy prognozują wyniki Netii w 3Q2005

Analitycy prognozują wyniki Netii w 3Q2005

WitekT 7 Listopada 2005 13:17

0 0

Wyniki Netii w III kwartale prawdopodobnie będą podobne do tych z wcześniejszych kwartałów 2005 roku.

Analitycy prognozują, że w III kwartale 2005 roku Netia osiągnęła przychody w wysokości 230,6 mln zł. Zysk netto wyniósł 25,2 mln zł, a zysk operacyjny 29,2 mln zł.

W III kwartale 2004 roku spółka miała 231,7 mln zł przychodów, 24,39 mln zł zysku operacyjnego i 45,14 mln zł zysku netto. W II kwartale 2005 roku zysk netto spółki wyniósł 25,1 mln zł, zysk operacyjny 25,7 mln a przychody wyniosły 224 mln zł.




Netia przedstawi raport za III kwartał 8. listopada.

Oczekuję wzrostu przychodów w sprzedaży usług w sektorze transmisji danych. Natomiast niewiele zmieni się w segmencie telefonii tradycyjnej - powiedziała Dorota Puchlew z BDM PKO BP.

Michał Marczak z DI BRE Banku uważa, że pozytywnie na przychody może w najbliższym okresie wpłynąć preselekcja w połączeniach lokalnych, natomiast negatywnie - dalsza migracja klientów do koncernów telefonii komórkowej. W związku z migracją klientów indywidualnych do sieci komórkowych, liczba linii dzwoniących zmniejszy się o kolejny tysiąc, do 423 tys. - szacuje Marczak.

Źródło tekstu: PAP     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-19-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.