Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Amerykański rynek mobilnego foto

Amerykański rynek mobilnego foto

Q! 15 Stycznia 2009 20:06

0 0

Według firmy analitycznej Parks Associates, w roku 2013 amerykański rynek aplikacji mobilnych związanych z obsługą zdjęć będzie warty 500 milionów dolarów. Do popularnych dzisiaj usług takich jak dzielenie się zdjęciami ze znajomymi dojdą nowe, które spowodują znaczny wzrost przychodów z tego segmentu rynku.

Wśród nowych usług mają się znaleźć m.in. te, które umożliwią personalizację wyświetlanych użytkownikowi treści oraz aplikacje służące do wygodnej obsługi sieci społecznościowych. Badanie dowiodło, że w najbliższych latach użytkownicy będą oczekiwać coraz więcej funkcji tego typu, za które będą skłonni płacić. Wśród nich znajdzie się m.in. możliwość edycji zrobionych zdjęć, porównywarki cenowe sfotografowanych produktów czy usługi związane z sieciami społecznościowymi. W osiągnięciu tego celu pomocny ma być sam rynek, na którym w roku 2013 prawie 70% telefonów będzie wyposażonych w aparat o rozdzielczości co najmniej 2 Mpix.




Zmiany mają być również widoczne w samym modelu sprzedaży takich aplikacji. Pojawienie się Android Market czy obecny już od dłuższego czasu App Store spowodują większe zainteresowanie twórców oprogramowania tworzeniem aplikacji wykorzystujących wbudowany w telefon aparat fotograficzny. Będą miały na to wpływ również coraz większe wymagania klientów, którzy w coraz większym stopniu chcą wykorzystywać możliwości swoich telefonów.

Źródło tekstu: cellural news, wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.