Koreański Samsung chce znacząco zwiększyć w przyszłym roku swój udział w polskim rynku telefonów komórkowych.
Azjatycki producent chce sprzedać w Polsce do końca bieżącego roku 500 tys. telefonów komórkowych. W przyszłym roku firma planuje sprzedaż miliona sztuk aparatów. Koreański producent liczy, że jego pozycja zostanie wzmocniona głównie dzięki większej sprzedaży przez niezależne od operatorów sieci handlowe. W tym roku kupią one od Samsunga 100 tys. telefonów, a w przyszłym — ponad 250 tys.
Firma negocjuje współpracę z większością dużych sieci RTV AGD, analizuje też możliwość wykorzystania salonów komputerowych, w których sprzedawane są inne produkty Samsunga. Dziś poza operatorami dystrybucja telefonów opiera się na CCS (Cyfrowym Centrum Serwisowym) i sklepach Media Markt. W 2005 r. Samsung chce mieć co najmniej 15% udziału w polskim rynku telefonów komórkowych, w tym będzie to niespełna 10%.
Źródło tekstu: Puls Biznesu
Ach więc wychodzi na to że jeśli ktoś nie ma konta w banku to po to żeby Narodowy Bank Polski miał u ...
W imię interesów amerykańsko-żydowskich już wiele osób poświęciło życie i jeszcze poświęci nie tylko ...
Szara strefa to zapewne też dzieci dostające gotówkę od rodziców bo powinny płacić podatek od darowi ...
Ciesz się że demokracja ci pozwala innych bezpodstawnie nazywać szurami.
mi kazali przynieść walizkę do Komisariatu i powiedzieć że Mariusz ma się po nią zjawić po służbie.. ...