Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ambitne plany PTC

Ambitne plany PTC

WitekT 21 Marca 2012 14:27

0 0
PTC w ciągu dwunastu miesięcy chce zwiększyć bazę swoich klientów o 1,6 mln kart SIM - powiedział Miroslav Rakowski, prezes telekomu. Pomóc ma w tym m.in. zaprezentowana dziś oferta MTV Mobile.

Szerzej o ofercie MTV Mobile pisaliśmy w tej wiadomości. Prezes powierdział, że liczy na 0,5 mln pozyskanych kart SIM w tej ofercie w następnych 12 miesiącach.

Na koniec 2011 roku PTC miała 14,161 mln aktywnych kart SIM.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 52
  • 0

    35. ~karol  2012-03-21 16:32:53  host: user-109-243-218-243.play-internet.pl

    wszystko czyli co? mają spory bałagan na tej stronie?

  • 0

    36. ~kamil  2012-03-21 16:36:11  host: 89-78-159-249.dynamic.chello.pl

    kolejny wywiad PRowski z którego nic nie wyniknie.....mówić można wszystko :)

  • 0

    37. ~lukasz  2012-03-21 16:37:48  host: 178.182.60.215.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Kto tu sie pograza? Obserwujac ostatnie ruchy PTC jest szansa na taki wynik, o ile maja jeszcze jakiegos asa w rekawie?

  • 0

    39. ~gandalf  2012-03-21 16:45:22  host: user-164-127-244-138.play-internet.pl

    Zapomnialbym o Euro 2012 przy tej imprezie dopiero bedzie duza okazja do rozdawania starterow. Byc moze stad takie plany.

  • 0

    40. ~  2012-03-21 16:50:23  host: user-46-112-165-55.play-internet.pl

    t raczej stawia na ekstraklase bo jest sponsorem a więc nie sądze, by dawali przed Euro

  • 0

    41. ~  2012-03-21 16:51:52  host: ns228112.ovh.net

    qrde ja to się nigdy na bezpłatne próbki nie załapie (może nie te gzety czytam). Za to podoba mi się sposób RB z puszeczką, ostatnio nawet sobie kupiłem w sklepie bo red bulii osobno nie mieli.

  • 0

    42. ~  2012-03-21 17:00:19  host: 89-69-51-112.dynamic.chello.pl

    Oferta nie jest zła i zapewne znajdzie swoich odbiorców. Widzę, że systematycznie spamuje tutaj klakier play'owy, który każdą pozytywną wypowiedź o ofercie TMobile komentuje tekstem, że jest to pisana przez marketingowców. Wg niego tylko o Play można pisać pozytywnie a o innych dobrze piszą wyłącznie marketingowcy. Chłopak zgłupiej niedługo w swoim urojonym świecie :D Czy zdobędą 1,6mln nie wiem. Na pewno jest to duże wyzwanie. Amplifierzy Play niech juz się uspokoją, bo nerwicy dostaniecie. To nie wina TM, że Play ostatnio niczym pozytywnie nie zaskakuje

  • 0

    43. ~  2012-03-21 17:03:31  host: 178.183.153.117.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    @42 - playowy, bez apostrofu klakierze timobajlowy. Wszyscy mamy jakieś urojenia :)

  • 0

    44. ~gandalf  2012-03-21 17:06:02  host: user-164-127-244-138.play-internet.pl

    42 chyba pomyliles newsy tutaj rozmawiamy o planach na zdobycie nowych clientow przez ptc.

  • 0

    45. ~  2012-03-21 17:12:12  host: 89-69-51-112.dynamic.chello.pl

    @44; częściowo słusznie ;) Czytałem o MTV i a teraz o planach PTC i odniosłem sie do obu, co nie najbardziej było właściwe ;) @43, pisz w swoim imieniu. Ja wiem, co widzę i czytam ;)

  • 0

    46. ~gzyw  2012-03-21 17:52:37  host: user-164-126-68-49.play-internet.pl

    w takich sytuacjach cięzko porównać konkretne oferty, każdy z opów ma jakieś własne przewagi

  • 0

    47.  2012-03-21 18:10:29

    Nowa oferta cenowo nie powala! A muzyka w Polsce nie jest wabikiem ktory przyciagnie klientow. Nie zadzialalo to w Orange Music, nie dziala spektaktularnie w Plusie. Wynik ilosciowy do osiagniecia wylacznie przy rozdawnictwie simow do czasu wejscia na rynek Virgin Mobile.

  • 0

    48.  2012-03-21 19:00:00

    Panie Miroslavie zejdź pan na ziemię jakie 1,6 mln ze stawką do Play na poziomie 80gr/min?

  • 0

    49. ~  2012-03-21 19:14:54  host: 178.183.153.117.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    @43- a co ja niby w twoim imieniu napisałem?

  • 0

    50. ~mafi  2012-03-21 20:34:56  host: public9994.xdsl.centertel.pl

    obecnie na rynku większość ofert jest porównywalna i tyle w temacie, różnią się detalami

  • 0

    51. ~  2012-03-21 20:52:11  host: v20-16.opera-mini.net

    @48 Pewnie 1,6 mln darmowych starterów dołączą do gazet :)

  • 0

    52.  2012-03-21 22:38:08

    Mogą zrealizować swoje plany, jeśli będą promować również ofertę MTV za pomocą podwójnych doładowań. Jest to dość możliwe, bo MTV będzie korzystała z tego samego systemu doładowań co PTC. Oferta nie jest taka kiepska, ma swoje atuty. Zrobią dobrą reklamę w mediach dla młodzieży to zdobędą trochę klientów, raczej uciekinierów z plusa niż z playa. Stara, dotąd korzystna oferta 36i6 właśnie umarła.

  • 0

    53.  2012-03-22 11:17:47

    Słoneczny dopiero wystartowali, czy będą podwójne doładowania to się okaże przy najbliższej promocji, aczkolwiek, za zmiane sieci ma się dodatek 20zł przez pół roku.

  • 0

    54. ~boitle  2012-03-22 23:33:22  host: user-164-127-5-71.play-internet.pl

    Sądzę, że im liczba klientów rośnie też z wielu innych powodów. Nie chcę tu faworyzować, ale jak dla mnie PTC jest liderem na dzisiejszym rynku. Jednak powiało świeżością ofert i konkurencyjnymi cenami ostatnimi czasy.

  • 0

    55. ~Od zawsze Orange  2012-03-25 21:05:08  host: aasj241.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Orange tak łatwo nie odda pierwszego miejsca na rynku pewnie i oni dadza tansze oferty niz sza obecnie. No coz jak szybko kupil Soloż Żak Plusa tak szybko sprzeda widząc ubetek ludzi w pre paid chociaż wiekszość tych ludzi jest bo maja miedzy soba za darmo i to ich trzyma moze jak zmienia ludzie poglady to wtedy cos sie zacznie zmieniac.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-107-247.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.