Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ambientowe MŚ Ery

Ambientowe MŚ Ery

sirmark 21 Czerwca 2006 17:37

0 0

Jet Line przygotował dwie kampanie ambient mediowe (wykorzystują one nietypowe instalacje, instalowane w specyficznych miejscach) dla sieci Era, związane z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej 2006.

Pierwsza pod hasłem "Takie rzeczy tylko w Erze" to ekspozycja reklamy o formacie 20 x 8 m zawierającej mock-up (specjalny przygotowany model, o zwiększonych rozmiarach) telefonu Nokia 6280, którego ekran jest wyświetlaczem typu LED o powierzchni ok. 30 m2. Reklama ustawiona została nad trybuną honorową na Placu Defilad w Warszawie przed Pałacem Kultury i Nauki od strony ulicy Marszałkowskiej. Na ekranie pokazywane są wszystkie mecze MŚ w piłce nożnej. Transmisje umożliwia Cyfrowy Polsat. Dzięki temu kibice również poza domem mogą śledzić kolejne mecze Mundialu. Kampania potrwa do końca rozgrywek, czyli do 9 lipca 2006. Jet Line odpowiada za przygotowanie ekspozycji oraz wynajęcie lokalizacji.




Druga kampania pod hasłem "Atmosferę Mistrzostw Świata przybliża ERA", to ekspozycje stołów do gry w piłkarzyki w centrach handlowych w całym kraju. Stoły, o długości 3 m, są przeznaczone do gry dla 10 osób jednocześnie. Jet Line odpowiadał za ich produkcję, obrandowanie logotypami Ery oraz wynajęcie lokalizacji. Kampania "piłkarzyków" potrwa przez cały okres Mistrzostw Świata czyli do 9 lipca 2006.

Obok projektów ambient mediowych, Jet Line realizuje ogólnopolską kampanię z pod hasłem "Podbijamy emocje" na tablicach Motorway 12x4 m. Plakat reklamuje nowy model Nokii 6020 oraz taryfę ERY 15 godzin darmowych rozmów.

Źródło tekstu: Wirtualne Media     

Dodaj do:
w sumie: 9
  • 0

    1. ~szpiegu86  2006-06-21 18:14:30  host: bdk184.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pracuje w centrum handlowym i nie ma u nas żadnego stołu do piłkarzyków, a szkoda! Byśmy zrobili zawody Germanos + Wyspa Heyah vS Orange i Plus

  • 0

    2.  2006-06-21 18:56:16

    A może jakieś zdjęcia tych instalacji?
    Bo nie wiem czy się wyrobię, żeby je sam zobaczyć w nast. weekend :D

  • 0

    3. ~Longman  2006-06-21 19:08:16  host: evt188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powinni postawic w siedzibie PZPNu. Kompetencji to akurat maja tam na tyle aby pograc sobie w pilkarzyki...i nic wiecej...

  • 0

    4.  2006-06-21 20:24:34

    longman: no to zes mnie rozbawil :))

  • 0

    5. ~Gela  2006-06-22 00:06:53  host: acqs242.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W łodzi w manufakturze jest taki stolik ;) robi wrażenie i zachęcają ludzi do grania w dodatku! Era rlz!!

  • 0

    6. ~Wilku_Lodz  2006-06-22 09:31:30  host: gp1.eranet.pl

    Patrz, nawet zachecaja. Niewiarygodna kampania. A lyzeczka mowila ze to niemozliwe... :)

  • 0

    7.  2006-06-22 10:35:04

    Dziękuję, ze przetłumaczyliście z marketoidalnego na polski "ambient mediowe" i "mock-up". Ktoś przeczytał może mojego komenta na GOLu? :-)

  • 0

    8. ~Longman  2006-06-22 10:51:55  host: evt188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ***SirmarK, cala przyjemnosc po mojej stronie :-) choc z drugiej strony chcialbym abysmy w futbolu "budowali druga Brazylie". Jak dotychczas podazamy raczej w kierunku Aruby ;-)

  • 0

    9. ~creater  2006-06-27 15:39:43  host: dox59.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja widzialem ten "telewizorek" przy PKiN gdzie można ogladac. tylko żeby bylo jescze co ogladac, do boju po-oo-lska

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.