DAJ CYNK

Amazon Fire Phone w pierwszej reklamie

orson_dzi

Sprzęt

Amazon zaprezentował pierwszą reklamę swojego smartfony Fire Phone. Nie jest to typowa reklama wychwalająca funkcje smartfonu. Amerykański producent postawił w niej na zupełnie coś innego.

Amazon zaprezentował pierwszą reklamę swojego smartfonu Fire Phone. Nie jest to typowa reklama wychwalająca funkcje smartfonu. Amerykański producent postawił w niej na zupełnie coś innego.

Specyfikacja "Ognistego smartfonu" nie odbiega zbytnio od znanych modeli z wyższej półki. Wydajny, czterordzeniowy Snapdragon 800 z taktowaniem 2,2 GHz, układ graficzny Adreno 330, 2 GB pamięci RAM i wbudowane 32 lub 64 GB pamięci wewnętrznej. Do tego wyświetlacz 3D wykonany w technologii IPS o przekątnej 4,7 cala i rozdzielczości 720p oraz pełny pakiet łączności bezprzewodowej z NFC i LTE na czele. Całością zarządza bazowany na Androidzie Amazon Fire OS 3.5.

W reklamie na próżno szukać informacji o którejkolwiek z tych cech. Zamiast tego Amazon poświęcił cały czas krótkiego klipu na informacje o usłudze Amazon Prime. Kosztująca 99 dolarów subskrypcja daje użytkownikom nielimitowany dostęp do muzyki, filmów i książek serwisu Amazon oraz dostarczanie zamówionych produktów w sklepie Amazonu w ciągu dwóch dni. Nabywcy Fire Phone otrzymają roczny, darmowy dostęp do Amazon Prime.



Smartfon będzie dostępny w sprzedaży od 25 lipca w amerykańskiej sieci AT&T w cenie 200 dolarów (z umową) oraz sklepie internetowym Amazon w cenie 650 dolarów za wersję 32 GB i 750 dolarów za wersję 64 GB.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: BGR