Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Amazon Appstore depcze po palcach Apple App Store

Amazon Appstore depcze po palcach Apple App Store

LuiN 2 Kwietnia 2012 10:28

0 0

flurry android statsm Sklep z aplikacjami Amazonu okazał się niewiele mniej skuteczny niż Apple App Store. Amazon sprzedaje aplikacje dla Androida znacznie efektywniej niż Google Play.

Badanie wykonane zostało na próbie 11 mln aktywnych użytkowników w ciągu 45 dni, w styczniu i lutym tego roku. Celem badania było ustalenie efektywności sprzedaży aplikacji mobilnych w przeliczeniu na jednego użytkownika.

Wyniki są zaskakujące - na każdy 1 dolar wygenerowany przez Apple App Store przypada 0,89 dolara w Amazon Appstore i 0,23 dolara w Google Play. Za sukcesem Amazonu stoi jego nowy czytnik multimedialny - Kindle Fire, pracujący pod kontrolą zmodyfikowanego Androida.




Aplikacje na czytnik pobierane są wyłącznie z Amazon Appstore, a sam Amazon zadbał o to, by wyrobić w użytkownikach Kindle Fire podobne nawyki do tych u użytkowników iPadów.

Zobacz: inne filmy z kategorii Gadżety


Źródło tekstu: Flurry Analitycs, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~Mucus  2012-04-02 10:46:36  host: host86-150-153-185.range86-150.btcentralplus.com

    Haha nawet dobre... So who's sitting here?!? I tak Ipad lepszy TBH

  • 0

    2. ~luka  2012-04-02 11:18:12  host: 87-205-255-183.adsl.inetia.pl

    Czyli jakie nawyki???

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-193-33.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.