Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Alior Bank o wynikach współpracy z T-Mobile

Alior Bank o wynikach współpracy z T-Mobile

LuiN 4 Marca 2016 13:32

5 9

Na koniec 2015 roku z usług T-Mobile Usługi Bankowe korzystało 529 tys. klientów. O 254 tys. więcej niż w maju 2014 roku, gdy obie firmy rozpoczęły współpracę.



W momencie rozpoczęcia współpracy z T-Mobile do T-Mobile Usługi Bankowe przeniesiono klientów dotychczasowego Alior Sync. Do tej puli T-Mobile dołożył 254 tys. klientów, co dało łącznie na koniec 2015 roku liczbę 529 tys. W samym IV kwartale baza klientów wzrosła o 19 tys., a w całym 2015 roku o 113 tys.




Z oferty kredytowej aparatów telefonicznych do końca 2015 roku skorzystało 27 tys. klientów T-Mobile. Olbrzymim zainteresowaniem klientów T-Mobile cieszą się też pożyczki gotówkowe - bank udziela ich na 1 mln zł dziennie.

Na II kwartał tego roku planowana jest nowa odsłona wspólnej oferty bankowo-telekomunikacyjnej, natomiast w III kwartale klienci otrzymają dostęp do nowej platformy mobilnej i internetowej.

Źródło tekstu: Alior Bank     

w sumie: 22
  • 0

    3. ~pieprzyrano  2016-03-04 14:25:00  host: n25-04-04.opera-mini.net

    2. napisz ten adres dokladniej Cos sie pogmatwalo.

  • -1

    4.  2016-03-04 14:27:31

    Hmmm... Niedawno rozmawiałem z kolegą korzystającym z banku o jakże przyjaznej dla klienta nazwie T-Mobile Usługi Bankowe i kojarzy mi się że na rocznicę mieli 500 tys. rachunków... Skąd więc w całym 2015 ponad 1000 tysięcy?

  • -2

    5.  2016-03-04 14:29:24

    19 tys. w kwartale to mało, żeby przez rok 113 tysięcy pozyskać przecież. Więc chyba po boomie na początku roku na bonusy związane z zakładaniem rachunku szybko ostygł w kolejnych kwartałach?

  • 2

    6.  2016-03-04 14:30:26

    2, No my ich nie zatrudnimy :-/

  • -2

    7.  2016-03-04 14:30:43

    Zawsze mnie te wszystkie wyliczanki dot. ilości klientów w T-Mobile intrygowały ;)

  • 0

    8. ~minck  2016-03-04 14:35:59  host: 213-241-38-130.static.ip.netia.com.pl

    miałem tam konto i nie byłem zadowolony z kilku powodów, przeniosłem się do INTELIGO i teraz jestem bardzo zadowolony

  • -1

    9. ~Heyah banana daje mi bana  2016-03-04 14:36:11  host: user-94-254-224-94.play-internet.pl

    :,(

  • -1

    10. ~  2016-03-04 14:39:24  host: host-89-231-217-103.dynamic.mm.pl

    Dawno tam konto zamknolem choć teraz jakiś zwrot chyba co miesiąc dają ale są lepsze oferty. Zwlaszcz różowa karta z tym beznadziejny logo sieci.

  • 1

    11. ~bbbb  2016-03-04 14:51:11  host: 62.233.166.162

    Codziennie milion zł pożyczek? Wydaje się mega-dużo.

  • 0

    12. ~  2016-03-04 16:20:48  host: 89-66-161-59.dynamic.chello.pl

    Mnie wyniki nie dziwią, mają fajne podstawowy zakres usług, karte i bankomaty za darmo i 5%zwrotu do 25zl chyba, nie dużo ale zawsze. Mi pasuje.

  • 0

    13. ~bubulec  2016-03-04 16:40:06  host: ccw191.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1 mln kredytów to dużo ? Jeden średni oddzialik banku sprzedaje 100 tys. codziennie. A tu z 700 punktów sprzedaje 1 milion

  • 0

    14. ~kill649  2016-03-04 18:30:31  host: public-gprs352798.centertel.pl

    Tylko szkoda, ze z takim opóźnieniem księgują płatności kartą....czasami 6-7 dni nie ma śladów ani w blokadach ani w historii rachunku. I kasa nie znika z konta. A potem nagle Armagedon bo na minusie i nikt nie wie ma infolinii czemu. Jak by nie to było by super. Załatwienie kredytu bez problemu dla stałych klientów i abonentów T-mobile.

  • 0

    15. ~mnm  2016-03-04 19:44:48  host: 178-214-150-141.internetia.net.pl

    14@ Co ty opowiadasz? Mam tam konto od czasu alior synka i w życiu tak nie było jak piszesz.Zawsze były jakieś blokady lub w historii transakcji karty zapisane na co i ile i w jakim sklepie tj nie głównej historii rachunku tylko historii karty tam szukaj.Musisz wejść w kartę i wybrać w jej historię lub transakcje kartą,To raz dwa jeżeli płacisz kartą to chyba wiesz ile masz na koncie i ile i gdzie zapłaciłeś ,po prostu zbieraj pokwitowania transakcji a wtedy sprawdzanie stanu konta nie będzie dla ciebie szokiem.Mam tam konto od początku tj od 2012 i nigdy debetu nie miałam.

  • 0

    16. ~EU07  2016-03-04 20:08:18  host: ip-5-172-239-189.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Wciskanie niepotrzebnych rzeczy... ile pracownicy salonów musieli nawciskać i nakłamać klientów że niby muszą to wziąć by podpisać umowę na takich warunkach? Ile kont jest martwych? każdy pracownik TM musi mieć takie konto.....

  • 0

    17. ~Okołoliberalny cham  2016-03-04 22:46:33  host: ip-191-52.ists.pl

    Większość kont została natrzaskana przez APS-y wciskające każdemu jak leci wręcz na sile / na Rumuna. Klienci byli nawet informowani żeby tego nie używać. Dużo osób zakupiło tez po sukcesie Alior synca. Obecnie po likwidacji połowy dobrodziejstw powoli ludzie przechodzą do prawdziwych banków.

  • 0

    18.  2016-03-05 08:45:09

    Jestem wiernym klientem :-)

    Na koncie T-Mobile mam 1 grosz:-)

  • 0

    19. ~Antek  2016-03-05 13:11:57  host: ip-94-42-45-204.multimo.pl

    W T-Mobile usługi bankowe mam konto od ponad roku i pomału przykręcają śrubę. Dobre są przelewy błyskawiczne, bezpłatne do 10 w miesiącu i wpłatomaty też bezpłatne do 3 wpłat w miesiącu. Pozostałe rzeczy typowe. Bezpłatne konto, w tym oprocentowanie zerowe, karta bezpłatna jeśli zapłaci się nią min. 200 miesięcznie itp.

  • 0

    20. ~  2016-03-05 20:10:48  host: 188.146.135.136.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @14: Pewnie płacisz zbliżeniowo i transakcje idą "offline".

  • 0

    21. ~  2016-03-08 08:26:07  host: google-proxy-66-102-9-75.google.com

    Byłem w alior sync..potem "nagle" znalazłem się w tmobile bank. Jak to w erze bywa...wprowadzili opłatę za kartę :( . Nie ma mnie tam już :) sorry ale moja kasa jest ważniejsza !!

  • 0

    22.  2016-03-10 13:05:42

    Najważniejsza wada to to, ze t-mob kupił "gotowy produkt" i na tym stanęło. Sync był innowacyjna platforma która szybko się rozwijała i miala wiele "nowinek". Po sprzedaży widać jak wygląda rozwój -"w III kwartale wprowadza nowa platformę". Czyli po ponad 2 latach !!! Chodzi mi głownie o aplikacje mobilna, która w każdym poważnym banku jest systematycznie uzupełniana o kolejne ułatwienia/funkcje. W T-mob aplikacja w ogolę się nie zmieniła i dalej nie umożliwia podglądu salda bez pełnego zalogowania, a te wymaga podania kompletu danych, czyli loginu i hasła!! (dobrze przynajmniej ze za login można ustawić sobie własny alias a hasło wpisuje się "szczątkowo"). Jeszcze bardziej od braku usprawniania funkcjonalności boli brak wprowadzania nowych usług jak chociażby Blik! Tak, t-mob nie ma Blika albo mniej popularnej iKasy które sa w macierzysty AliorBank i "normalnie" rozwijających się bankach.
    Tutaj t-mob musi kupić "aktualizacje" o nowe funkcje i usługi i oby "wzięło wszystko" bo następna "aktualizacja" nie przyjdzie prędko.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-238-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.