Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Alcatel-Lucent na świecie zwalnia, a w Polsce zatrudnia

Alcatel-Lucent na świecie zwalnia, a w Polsce zatrudnia

WitekT 2 Maja 2007 10:03

0 0

Prezes Alcatel-Lucent Polska mówi, że połączenie w Polsce powinno zakończyć się w lipcu. U nas firma zamierza zatrudniać nowych pracowników, ale nie wiadomo ilu, choć na świecie zwalnia około 16% kadry - pisze Gazeta Prawna.

W ostatnich miesiącach Alcatel-Lucent podpisał umowy m.in. ze Sferią (wdrożenie szybkiej bezprzewodowej transmisji danych w technologii CDMA), łódzkim MPK (uruchomienie systemu sterowania ruchem), Exatelem (rozbudowa sieci) i Netią (unowocześnienie sieci transmisji danych).




Rozwój biznesu w Polsce to nie tylko zwiększenie sprzedaży sprzętu telekomunikacyjnego. Alcatel-Lucent stawia też na rynek usług. W Polsce działa centrum zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi, telefoniczne centrum wsparcia klienta oraz globalne centrum inżynieringu sieci.

W 2005 roku Lucent miał w Polsce 803 mln przychodów (rok wcześniej 630 mln zł) i zatrudniał 539 osób. Alcatel w 2005 roku miał w Polsce 297 mln zł przychodów.

Źródło tekstu: Gazeta Prawna     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~Internauta  2007-05-02 22:45:27  host: 87-205-171-127.adsl.inetia.pl

    A ja proponuję zajrzeć do działu Kariera na stronie Alcatel-Lucent. Poszukują... 2 (słownie: dwóch) inżynierów ;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-244-157.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.