Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Aktualizacja dekoderów Horizon w UPC, nowa funkcja Replay TV i problemy

Aktualizacja dekoderów Horizon w UPC, nowa funkcja Replay TV i problemy

sirmark 8 Marca 2017 19:18

6 1

upc horizon
UPC rozpoczęło proces aktualizacji dekoderów Horizon. Wraz z nowym oprogramowaniem pojawi się m.in. nowa usługa Replay TV.

Niestety nie zaczęło się dobrze. Proces aktualizacji rozpoczął się 7 marca i spowodował problemy z dekoderami. Nie działały niektóre funkcje i pojawiał się komunikat, że "system pracuje w trybie awaryjnym". W nocy przywrócono stare oprogramowanie i jak twierdzi infolinia proces aktualizacji zacznie się dziś ponownie. Należy założyć jednak, że będzie przeprowadzany stopniowo.

Po pomyślnej aktualizacji użytkownicy dekoderów Horizon otrzymają dostęp do bezpłatnej usługi Replay TV. Jej testy operator prowadzi od listopada 2016 r. Usługa umożliwi oglądanie wybranych programów telewizyjnych do 7 dni po ich emisji. Tak więc, jeżeli przegapiłeś program lub nie zdążyłeś na początek filmu, będziesz mógł obejrzeć go od początku.




Programy dostępne w Replay TV nie są zapisywane na dysku dekodera, ale nagrywane są na serwerze, w tzw. chmurze. Stamtąd są przesyłane na dekoder, podobnie jak w usłudze "UPC na żądanie". Niestety operator zastrzega, że nie wszystkie kanały będą dostępne w usłudze, ponieważ zgodę musi wyrazić nadawca (zgoda wymagana jest także na przewijanie i zatrzymywanie programu)

replay tv ikona Jak uruchomić Replay TV? Włącz Program TV, a następnie odnajdź interesujący cię program oznaczony ikoną Replay TV:
  • jeśli wybrałeś zakończony program, rozpocznie się jego odtwarzanie
  • jeśli wybrałeś program, który jeszcze trwa, pojawią się do wyboru opcje "Oglądaj na żywo" i "Odtwórz od początku"- wybór potwierdź przyciskiem OK; szara ikona Replay TV oznacza, że program będzie w usłudze dostępny po zakończeniu jego emisji.

Nowe oprogramowanie ma także, a może przede wszystkim, zapewnić stabilniejsze działanie dekodera Horizon, na co narzeka wielu użytkowników. Ulepszony zostanie również interfejs, pojawi się nowy wygląd m.in. menu głównego i przewodnika po programach.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: horizon | upc | replay tv

w sumie: 29
  • 0

    10. ~  2017-03-09 08:59:39  host: gkd115.internetdsl.tpnet.pl

    Może dzięki temu więcej klientów zobaczy jakie dziadostwo im UPC daje i radośnie zrezygnuje z ich usług. Chyba, że UPC zechce wymienić dekodery, ale w to wątpię.

  • 0

    11. ~vee  2017-03-09 09:22:39  host: bhx157.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Alternatywa w wielu miejscach FTTH/Światłowód - WITAMY i ZAPRASZAMY !

  • 0

    12. ~Macieq  2017-03-09 09:39:32  host: 212.160.172.84

    W Polsce tak już jest, że zawsze najgorszy jest operator w którym JA posiadam usługę. Zawsze ten drugi jest lepszy - znowu do póki nie minie jakiś okres i znowu będzie tym najgorszym.
    Dlatego operatorzy nie zabiegają o "stałych" klientów bo 80% polaków uważa Swojego operatora za najgorszego - czyli trzeba łapać tych co idą od innego "najgorszego" póki nie uważają nowego jako kolejnego "najgorszego" i tak do zamknięcia kręgu i na nowo..

    taka nasza mentalność Polaka cebulaka

  • 0

    13.  2017-03-09 09:55:30

    każda aktualizacja na taką skalę zrobi zamieszania, ale cóż, dwa dni bez internetu to jak dwa dni na pustyni, korzystam aktualnie z giganagrywarki w netii, taka sama bajka jeśli chodzi o aktrualizacje ale działa sprawnie, cierpliwość popłaca

  • 1

    14.  2017-03-09 09:58:57

    ➖Macieq➖
    Cebulaka? Raczej taki jest człowiek - pierw robi siè solidnie, by później wcisnąć niedoróbki... ot, taka matematyczna sinusoida w życiu realnym...

  • 0

    15. ~Macieq  2017-03-09 11:23:02  host: 212.160.172.84

    Calm, mi chodzi o to, że pół roku temu UPC było bożyszczem wśród swoich klientów i nagle jedną wpadką spadł na pozycję najgorszego operatora oczywiście tylko wśród własnych klientów. To my Polacy :)

  • 0

    16.  2017-03-09 12:37:04

    Używam modułu CI+ od kiedy jest dostępny - zero problemów. Polecam. Dekoder i jego dodatkowe funkcje są dla 90% użytkowników noepotrzebne.

  • 0

    17. ~Majestic  2017-03-09 19:39:57  host: 89-77-19-196.dynamic.chello.pl

    ViNYL, a czy używając modułu CI+ masz możliwość nagrywania programów? I jeśli tak, to czy możesz zaplanować nagrywanie kilka dni w przód?

  • 0

    18.  2017-03-09 20:09:34

    Korzystam z aktualizacji od dwóch miesięcy jako tester (chyba każdemu wysłali zaproszenie do testów - wystarczyło kliknąć w maila). Dostałem info, że cofnęli aktualizację, ale nadal mam, więc widać sami nie wiedzą albo wysłali info do wszystkich. Usługa super, ale często nie działa (nie można przewijać lub wcale nie działa). Miałem nadzieje, że teraz jak będzie dla wszystkich, to będzie już bez problemów, a tu całkiem odwrotnie. @2 Pamiętam, że na początku też byłem zdziwiony, że wszystko jest jakby mniejsze, ale chyba się już przyzwyczaiłem, bo patrzę teraz i nie wiem o które ekrany mi wtedy chodziło.

  • 0

    19. ~Frehar  2017-03-09 21:04:54  host: 77.252.202.104

    Czy ktos moze mi powiedzieć które kanały maja funkcje replaytv ? W netii mam wybrane pakiety i cieszyłem sie z giganagrywarki do momentu aż nie wyłączyli mi dodatkowych kanalaow po pierwszym miesiącu i okazało sie ze telewizje 7 dni wstecz mogę oglądać na trzech kanałach :)

  • 0

    20.  2017-03-10 11:22:18

    @19 nie mam akurat pod ręką dekodera, ale patrząc na stronę Horizon.tv (gdzie można oglądać TV poza domem) działa to na: TVP1, TVP2, Puls, TVP Info, Polsat News, TVP HD, Puls 2, KinoPolska, Stopklatka, Paramounth, TVP Seriale, Lifetime, AXN, AXN Spin, AXN White, AXN Black, ComedyCentral, ComedyCentral Family, Romance TV, FilmBox, National Geographic, Nat Geo Wild, Nat Geo people, Discovery, Discovery Science, DTX, Discovery Life, Travel, Fokus, Planete+, History, Discovery Historia, BBC Earth, Adventure, Polsat Crime Investigation, ID, TLC, Polsat Food Network, BBC Brit, ftv, Eurosport 1, Eurosport 2, Sport Klub, Fight Klub, Extreme Sports Channel, Polsat JimJam, Disney Junior, Nickelodeon, Nick Jr, Disney Channel, Disney XD, Da Vinci Learning, MTV Polska, VIVA Polska, 4fun.tv, 4fun Hits, Stars.TV, VOX Music TV, 4fun Fit&Dance, MTV Hits, MTV Dance, MTV Rocks, Kino Polska Muzyka, Mezzo, euronews, BBC Lifestyle.

  • 0

    21. ~gostka  2017-03-13 12:36:25  host: 31-178-144-187.dynamic.chello.pl

    chcialam cofnac milionerow ale chyba tvn cos blokuje bo nie dziala
    menu masakra droga upc i chyba jest podwyzka abonamentu o 3 zlote

  • 0

    22. ~gostka  2017-03-13 12:37:51  host: 31-178-144-187.dynamic.chello.pl

    mialam ustawione stale nagrywanie na cykl programow i teraz neistety wszystko od nowa musze ukladac i sie polapywac ,tety to powinny byc ale nie na klientach

  • 0

    23. ~nowy  2017-03-16 06:53:28  host: 89-65-77-186.dynamic.chello.pl

    Miałem Vectrę, teraz UPC. Dla mnie podstawowa niedogodność w Horizon, to brak możliwości sortowania ulubionych programów i brak możliwości przeglądania programu TV tylko w ulubionych programach > trzeba przeglądać wszystkie. Jeśli to poprawią będzie OK.

  • 0

    24. ~Paproch  2017-03-16 15:20:23  host: ckj237.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zgadzam się z opinią poprzednika. Horizon ma moim zdaniem jeszcze więcej braków:
    1. Nie działa należycie przypomnienie bo nie przełącza na ustawiony program.
    2. Nie ma widoku jednego kanału.
    3. Przejście do programu kilka dni do przodu to konieczność przewijania o sto godzin.
    4. Brak możliwości powiększenia czcionki w opisach programów.
    5. Brak użytecznych aplikacji a do youtube noie można się zalogować.
    Odradzam każdemu Horizona.

  • 0

    25. ~eXer  2017-03-23 11:21:35  host: 85-222-55-152.dynamic.chello.pl

    NIgdzie nie podają do kiedy mają zamiar się uporać w pełni z aktualizacją,ale stali klienci niestety dostaną tę funkcję na końcu.

  • 0

    26. ~Ewing  2017-04-04 20:07:36  host: 31-178-139-156.dynamic.chello.pl

    Dziś dostałem SMS z informacją, że w nocy na mój dekoder została wgrana aktualizacja.
    Na dekoderze niestety nic jednak się nie zadziało. Jak próbuję zaktualizować ręcznie, to pokazuje, że mam aktualną wersję oprogramowania - generalnie lipa.

  • 0

    27. ~reed  2017-05-27 21:09:48  host: 89-70-60-62.dynamic.chello.pl

    niestety...ale po tych aktualizacjach...przestało mi działać nagrywanie....

  • 0

    28. ~West  2017-07-23 21:30:27  host: 87-206-212-43.dynamic.chello.pl

    Dekoder horizon to największa porażka. Długie lata używałem "zwykłego" dekoder od UPC i było zniśnie. Horizon to same kłopoty. Po pauzie nie startuje. Cofając o jeden krok cofa do samego początku. Ogromne problemy z replay tv, serwis fatalny. Szczerze odradzam

  • 0

    29. ~  2017-08-16 14:33:15  host: 89-68-172-121.dynamic.chello.pl

    przypomnienie; co to jest? przydałoby się przypomnienie do przypomnienia.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-245-157.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.